شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

صرفن جهت شنیدن

Why does my heart feel so bad?
Why does my soul feel so bad?
Why does my heart feel so bad?
Why does my soul feel so bad?

Why does my heart feel so bad?
Why does my soul feel so bad?
Why does my heart feel so bad?
Why does my soul feel so bad?

These open doors, these open doors
These open doors, these open doors
These open doors, these open doors
These open doors, these open doors
These open doors, these open doors

Why does my heart feel so bad?
Why does my soul feel so bad?
Why does my heart feel so bad?
Why does my soul feel so bad?

These open doors, these open doors
These open doors, these open doors
These open doors, these open doors
These open doors, these open doors

These open doors, these open doors
These open doors, these open doors
These open doors, these open doors
These open doors, these open doors

Why does my heart feel so bad?
Why does my soul feel so bad?



نظرات 9 + ارسال نظر
دل جمعه 8 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 02:51 ب.ظ http://deeell.mihanblog.com

سلام دوسته من...از وبت خوشم اومد خیلی
اما میشه قالبتو رنگ و لاب بدی؟ دلم میگیره خووو
به ممنم سر بزن منتظر حظورتم عزیزم

خدمت میرسیم :)

دل شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:33 ق.ظ

نیودمدی که

اتفاقن اومدم
کامنت خواستم بزارم نشد :)

دل شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 11:11 ق.ظ

ی سوال...شما اسمت محمود نیس؟

عزیزم من دخترم ، اسمم نداست

دل شنبه 9 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 08:05 ب.ظ

ووووووووووای عسیسم...بوووووووس

:-*

سمیرا یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 01:03 ق.ظ

سلام ندا جونم...چطوری؟؟؟

میبینم که "دل" شیفته ات شده !

دلم تنگ شده واست...

منم دلم تنگ شده
کجایی تو دختر ؟

طراوت یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 06:17 ب.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com

سلام خوشگله دختر
نشد دانلود کنم. ولی حتما میگیرمش بالاخره!

میخوای برات ایمیل کنم ؟:)

طراوت یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:17 ب.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com

قوربوس شما. نه گلی؛ گرفتمش الان. درست شد.
خوکشله
ولی یه جوریه! یه مدلیه؛ حسش یه جوریه که نمیدونم چجوریه

همم
حالا یه آهنگ فردا میزارم ، اونو دانلود کن ، اون به سللیقه تو میاد :-*

قیچی یکشنبه 10 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 10:48 ب.ظ

بد نبوود اما مشابهش رو شنیده بوودم.

ب ب اقتخار دادی عاقا :)

کاوه دوشنبه 18 شهریور‌ماه سال 1392 ساعت 12:18 ق.ظ http://www.gongekhabdide.blogsky.com

شیشه ای در من
جیرینگ

جیرینگ

شکست

خدا کند دلم نبوده باشد !

مثل همیشه عالی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد