شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

فرشته (معلمانه ۳)

همیشه ته کلاس میشینه ، یه جورایی خودشو تنبل کلاس میدونه 

هفته پیش اومد پیشم با بغض گفت میخواد بره مدرسه بزرگسال ، گفت معلما شرایطشو درک نمیکنن ، گفت همش جلو بچه ها تحقیر میکنن

میگن نمیخوای درس بخونی نیا مدرسه و ... 

گفت با این که میدونن متاهلم وشرایطم چقد سخته ، باز همش تو کلاس بد برخورد میکنن 

گفتم بری بزرگسال چیزی فرق میکنه؟ بازم باید درس بخونی پس بمون همینجا و بخون 

گفت اونجا حداقل باهام بد برخورد نمیشه واسه درس نخوندن

گفتم بمون همینجا هر درسی رو که اشکال داشتی بگو کمکت میکنم 

چشماشو پاک و کرد و تشکر کرد 

گفتم من امسال قبولی تو کنکور ازت می خوام ، هر کمکی ام لازم باشه برات انجام میدم 

این هفته که رفتم مدرسه تو راهرو منو دیدو اومد گفت سلام خانوم جونم 

دارم کلاس  اسم مینویسم واسه کنکور ، میخام امسال قبول شم درسامم کلی بهتر شده

بهش گفتم خوشحالم کردی ،ایشالا که موفق میشی

وقتی ظهر رفتم سر کلاسشون دیدم کیفشو برداشته و اومده ردیف جلو نشسته، با دقت تموم درسو گوش داد و اخرشم از همه بهتر یاد گرفته بود ...


پ.ن: امروز میتونه بهترین روز زندگیم باشه، از ظهر همش لبخند میزنم

نظرات 2 + ارسال نظر
یولداش سه‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 10:48 ق.ظ

دروددوست مهربان
خوبید؟احساسات تان چقدرزیبابیان کردیدمثل فیلم تمام صحنه را جلو چشمام میدیدم دستتان درد نکند
مطمین هستم اثرات گرانبهائی ازخودتان بجا خواهید گذاشت اثرات ماندگار و ابدی
ازقدیم میگفتندشغل معلمی مقدس است و مردم درک نمیکردند یعنی چی !! شماباعملکردتان این شعار را به واقعیت تبدیل کردید. چقدر زیبا

یولداش شنبه 15 آبان‌ماه سال 1395 ساعت 10:11 ق.ظ

درود دوست مهربان
پ.ن: امروز میتونه بهترین روز زندگیم باشه، از ظهر همش لبخند میزنم
اگر بدونی از این جمله چقدر لذت میبرم آرزو میکنم این جمله هر روز ده ها بار تکرار بکنید .
ارزو میکنم همه انسان این جمله را هر روز تکرار بکنند

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد