شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

سرگردان

داشتم به این فکر میکردم تا حالا تو زندگیم چن بار عاشق شدم ؟؟؟؟

دیدم  هیچی !!!

تا حالا تو زندگیم هیچ وقت نبوده که دلم واسه کسی اون قد تنگ بشه که وقتی میبینمش از شوق بغض کنم هیچ کسی و اونقد دوست نداشت که ترس از دست دادنش کابوس شبام شه!
هیچکس رو اونقد نخواستم که وقتی دستش رو تو دست یکی دیگه ببینم حسودیم شه!!... که وقتی تو مغازه یه لباس خوشگل میبینم بگم این چقد به عشقم میاد !...که وقتی تنهام بشینم اسمامونو کنار هم بنویسم ....که براش شعر بگم !....که نیت همه فالای حافظم شه !

هیچ کس و تا حال دوست نداشتم !!!

باورتون میشه ؟؟

خودمم باورم نشد   

یعنی میشه یه ادم انقد تنها باشه ؟؟


کاش میشد  هر وقت که میخوای عشق رو تجربه کنی اما نمیشه و من هنوز هم باید سرگردان دیدن اونی که عاشقشم باشم

---------------------------------------------------------------------------------------------------

میدونم خیلی چرت و پرت و بی ربط نوشتم ولی فقط دلم گرفته بود و میخواستم اروم شم


نظرات 10 + ارسال نظر
mohsen شنبه 28 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:55 ب.ظ http://parto.blogsky.com

سلام خوبى؟دلنوشته ات ساده بود اما به جل میشست !تنهایى یک رسم در دیار ما‏!بى عشقى یک هنر،بس باید بر حسرتها کریست‏!سال نو مبارک‏!‏

مرسی سال نو شمام مبارک ممنونم دوست خوبم

mohsen یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:02 ق.ظ http://parto.blogsky.com

تو جرا تنهایى؟باز من تنهام جون بسرم تو جرا؟به هر حال سال نو مبارک‏!‏

مگه فقط پسرا حق دارن تنها باشن ؟؟
مرسی دوست خوبم

فرداد یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:03 ق.ظ http://ghabe7.blogsky.com

سلام و صد سلام بر خواهرم
سراپا دلی ...خوش به حالت که اینقدر انسانی.ممنونم که هستی و اینقدر درس عاشقی را روان تدریس میکنین.خوشا به حال ما دوستان شما.....
برای شما و خانواده عزیزتون و تمام اطرافیان خوبتون سال و دهه ای سرشار از سلامتی جسم و جان را از خدای رحمان تمنا دارم.
مبارکتون باشه این نو روزی....
(در دهه ای که گذشت سرگذشت مشترک زیاد داشتیم...ولی نگرش شما من رو به بازنگری وا داشت...خوش باشین)

ممنونم این لطف شماست دوست خوبم

نوروز بر شما هم مبارک

فرداد یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:07 ق.ظ http://ghabe7.blogsky.com

سلام
من از تجربه عشق وحشت دارم...کاش دیگه عاشق نشم...
عیدتون مبارک.

mohsen یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:34 ق.ظ http://parto.blogsky.com

لطف کردی به وبلاکم آمدی‏!‏ سوتفاهم شد،منظورم این که دخترها موانع کمتری سر راه بیدا کردن معشوق دارند‏!‏ آدمهای اردیبهشت جذابند و با آبانی ها ازدواج موفقی دارند‏!

حسن یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:26 ب.ظ

سلام ...
فکر کردی برای چی من خشنم ؟‌
فکر کردی برای چی حرفی از عشق نمی زنم ؟‌
فکر کردی چرا تنهام ؟
چون ... ؟ نه جدا از شوخی ... ای بابا اون که تو ذهنته خیلی بی ربطه به چیزی که می خوام بگم !‌
چون کوه ها با هم اند و تنها ...!
این جمله رو حسن مطهری گفته ...

اگه میگفتی چون قله اون بالاست بیشتر ربط داشت

یه لر چهارشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:21 ق.ظ

سلام
وبگردی می کردم که وبلاگت رو دیدم
تقریبا بیشتر مطالب وبلاگت رو خوندم
اما ایکاش عنوان وبت رو عوض میکردی
گفتی که توهین به قومی نیست اما
عملا داری توهین میکنی
بخاطر جفت وجور شدن با اسم چی چی تپله
و اینکه خودت لری حق نداری به بقیه لرها توهین کنی
وقتی داخل کشتی هستی حق نداری به اندازه خودت و حق خودت و جای خودت کشتی رو سوراخش کنی !!!
خدانگهدار

دوست عزیزم که نمیدونم خانم هستین یا اقا !
ائل سال نو رو بهت تبریک میگم و دو م این که من خودم لرم !اگر توهینی بشه بهخودم هم داره میشه که ابدا توهینی در کار نیست !
مشکل روحی ندارم که بخوام خودمو ترور شخصیت کنم
خوبه که به دو نکته توجه کنید !
۱- این که این ها خاطرات هستند و ریشه در واقعیت دارن!!! اینها مجموعه خاطرات من و پدرمه !پس توهین و تمسخری درش نیس .فقط یه سری واقعیته که به زبان طنز نوشته شدن
۲- در هیچ کدوم مطالب من توهینی به هیچ کسی نشده!!!! اگه هست فقط یک موردشو به م ن نشون بدید !!!


خوبه که ادم جنبه مطالبی که میخونه رو داشته باشه !!!
شما اگر مثل من به لر بودنت افتخار میکردی و با اعتماد به نفس ازش حرف میزنی از یک نوشته طنز ناراحت نمیشدی!!!!!

امیر چهارشنبه 3 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:59 ب.ظ

سلام وبت عالیه خوشحال میشم به منم سر بزنی فعلا!!!

سلام دوستم
سپاس فراوان ولی به کجا سر بزنم ؟؟
ادرس وبت کو؟؟؟

عاطفه شنبه 13 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:02 ب.ظ http://yaaseabi.blogsky.com

سلام ستاره جون
وبلاگ خوبی داری
امیدوارم خیلی زود عشق واقعی رو تجربه کنی احساس غیر قابل توصیفیه

سپتس
به وبلاگت حتما سر میزنم دوست جونی

فاطیما سه‌شنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 03:36 ب.ظ http://fatimapic64.blogsky.com/

امیدوارم که روزی عشق رو با تمام وجود تجربه کنی و ازش لذت ببری

ممنونم دوست خوبم. بالاخره تو زمانی که باید به سراغم میاد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد