شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

انار


عاشق  طعم ترش انارم

رو به روی لبخند تو!

 

وقتی تو آمدی ،

من بودم و چله ی سپید زندگی ام؛

بی رنگ ، بی نقش ، بی  بها!

 

گره زدی لبخندت را ،

رج به رج در چله ی وجودم

سرخ شدم به رنگ دانه های سرخ انار

 

و حالا با تو ،

عاشق طعم ترش انارم !!!

---

برای مهسای زیبای من ( خواهر زاده امه که دانشجوی سال اول طراحی فرشه )

---

برای دریاچه ارومیه دعا کنید !! یه سری به اینجا بزنید !

خدایا به باران بگو ببارد !






خدا از ما نا امید شده !

این همه باران از دعای دریاچه است که ما نفسش را بریدیم. خدایا به باران بگو ببارد !

خدایا باران به حرف تو گوش میدهد. بگو به فریاد دریاچه برسد .خدایا دلم برای آغوش ارومیه تنگ شده ! به باران بگو ببارد !

خدایا اینبار نگران ادم نباش.نگران این اشرف مخلوقات نباش!

اینجا روی زمین دیگر ادمی نیست ! نه این که ادم نیست ،هست؛ اما ادم نیست . نگران نباش ؛ به باران بگو ببارد .

خدایا دعای دریاچه را مستجاب کن !!!

به باران بگو ببارد !!!

-

ندا 1390/08/16

----

برای دیدن عمق فاجعه به این جا سر بزنید : از دریاچه ارومیه حفاظت کنیم.