شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

دلتنگ 3

دلتنگم 
به اندازه تمام آغوش هایی 
که به من بدهکاری

روز عشق


هر سال به یاد نبودنت یک شاخه گل لای برگ های کتاب سفید عاشقی مان میگذارم به امید روزی که بیایی.
باید قول بدهی که وقتی آمدی برایم یک شاخه رز بیاوری، فقط یک شاخه، یگانه بودن نشانه عشق من وتوست . 
باید قول بدهی قبل از انکه خیلی دیر شود میایی تا داستان عاشقی مان نیمه تام نماند ، هی مخاطب خاص قول می دهی ؟

پ.ن : طبق معمول خودم بودم و خودم اما ناراحت نیستم ، انتظار یه روز خوب ، همیشه شیرین تر از همون روز خوبه :)‎ 



خراب

شب عشق که تنها باشی، این آهنگم که گوش بدی خرابِ خراب میشی  ، اما این حال خراب و خریدارم ؛ گوش بدید 


سینا حجازی-خراب


همش غم بود ،می دونم 
ولی من عاشقش بودم 
میگید کم بود ،می دونم
ولی من عاشقش بودم 
می گفتین با یکی دیگه اس 
چشاتو یکمی وا کن
می دونم ، میدونم 
ولی من عاشقش بودم 


آخه وقتی که می خندید 
دلم به خنده هاش خوش بود 
به من هم زندگی می داد 
همون که منو می کشت بود 

اون نمی دید منو اما 
من خراب دیدنش بودم 
مثل شراب بودم و 
من مست بوی تنش بودم
باهام بد بود،می دونم
 باهام بد کرد،می دونم
تمام عمر من انگار
 محو ندیدنش بودم

اون نمی دید منو اما 
من خراب دیدنش بودم 
مثل شراب بودم و 
من مست بوی تنش بودم

کاش خدا می دانست

کاش خدا می دانست تو کجایی!

ایران خاک گرفته 

تاب میخورد روی خستگی دیوار 

و من خیره به بی تابی اش 

بی تاب رد پای تو بودم 

و مادرم 

زیر لب دعا میخواند 

که فراموشم شود نبودنت 

اما من فکر میکردم 

چه می شد اگر 

خدا می دانست تو کجایی ؟