شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

...نگاه من نوازشم بلد نیست!





یه سری شعرا و جمله ها اعصابمو میریزن به هم ؛ میریزم به هم که چرا من قبل شاعرش اونو نگفتم! 

مثل این یکی : 

الان ای  کاش نزدیک تو بودم تو این راه مه آلود شمالی
با این آهنگ دارم دیوونه میشم پر از بغضم فقط جای تو خالی
ما با هم تا حالا دریا نرفتیم از اون خونه از این دنیای خودخواه
تو رو شاید یه روزی غصب کردم به اندازه ی یک سفر کوتاه
میخوام تو آینه ها بهتر از این شم نگاه من نوازشم بلد نیست
به خاطر تو التماس کردم با لبهایی که خواهشم بلد نیست
میخوام محکم نگه دارمت این بار تو که باعث دلتنگیم میشی
بلایی به سر خودم میارم که تو چشمای من تسلیم میشی
تو مغروری نمیذاری بفهمم که احساست به من تغییر کرده
دلت از آخرین باری که دیدم توی آغوش سردم گیر کرده
چه خوبه پیرهن منو بپوشی بهم تکیه کنی تا خسته میشی
تا بارون بند بیاد بمونی پیشم تو اینجوری به من وابسته میشی

میخوام تو آینه ها بهتر از این شم نگاه من نوازشم بلد نیست
به خاطر تو التماس کردم با لبهایی که خواهشم بلد نیست
میخوام محکم نگه دارمت این بار تو که باعث دلتنگیم میشی
بلایی به سر خودم میارم که تو چشمای من تسلیم میشی

دلیل

به دنبال چرا نیستم

برای دوست داشتنت ؛

تو لیلای منی ! 


با تمام ِ وجود غمگینم مثل ِ

رقاص خوبی شده ام  ؛

هرچه می خواهی بنواز، 

دنیا ! !!




پ.ن. 1 : دیروز یه ادم خوب دیدم که خسته بود از خوب بودن ،خسته بود از خوب بودن و بد دیدن . درد داشت، قلبش درد داشت . میگفت دیگه نمیخواد خوب باشه ، میگفت بد باشه راحت تره .

دلم شکست ، قلبم تیر کشید ، سینه ام سوخت . تو این دنیا چن تا ادم مثه اون موندن که  هنوز خوبن ؟ نمیدونم ، شاید خیلی کم . اگه همه اون  خوبا بخوان خسته شن ، بخوان بد باشن ، چی به سرمون میاد ؟ نمیدونم  ، شاید اون وقت دیگه نیازی به جهنم نباشه ؛ که این دنیا خودش جهنمی میشه که جهنم باید جلوش لنگ بندازه !

هی ادم خوبه ی این قصه ! خسته نشو ، خسته نباش ، هنوز هم هستن کسایی که به امید خوبی ادمایی مثه تو دارن زندگی میکنن ! شاید  یه روزی بیاد که دوباره خوب بودن مد بشه ! اونوقت دیگه تنها نیستی  ، اونوقت یکی میاد که مرهم دلت شه !

آدم خوبه  خوب بمون !


پ.ن 2 : آلبو م هیچ هیچ هیچ  شاهین نجفی رو از اینجا دانلود کنید . اینم متن آهنگ درد شخصی شاهین نجفی که فوق العاده اس  :

 

با تمام ِ وجود غمگینم مثل ِ وقتی که زن نمی سازه

مثل ِ وقتی که دوست می میره مثل ِ وقتی که تیم می بازه

با تمام ِ وجود غمگینم مثل ِ اوقات ِ تلخ ِ تنهایی

فکر کردن به س_...._ک......._س با رویا شرم ِ احساس ِ زود ارضایی

با تمام ِ وجود غمگینم لول ِ تریاک زیر ِ این تخته

دست و پاهامو با طناب نبند ترک ِ اعتیاد واقعا سخته


با تمام ِ وجود غمگینم مرگ، جزئی ازآرزوم شده

بهتره، شعرمو شروع کنم بازسیگار ِ من تموم شده

با تمام ِ وجود غمگینم شادی ام مال ِ سالها قبله

چشم ِ باز ایستاده می خوابم مثل ِ اسبی که توی اسطبله

با تمام ِ وجود غمگینم کشورم نفت به جهان می ده

شهرونداش مثل سربازن همه چی بوی پادگان می ده

با تمام ِ وجود غمگینم تشنه ام، مثل ِ فیل ِ بی خرطوم

رو سرابم دقیق شه چشمام، عاج ِ من خرد می شه با باتوم

با تمام ِ وجود غمگینم حق ِ آزادیم انتزاعی شد

وای هفتاد میلیون مثه من... درد ِ شخصیم اجتماعی شد.

آرشــــــــه

سال ها ساز زدم ، اما 

زیباترین موسیـــــــقی را 

وقتی نواختـــــــــــــــــــــم که ، 

از شوق دیدارت ، لرزش دستانم  

آرشــــــــه را به روی سیم ها رقصاند ! 



پ. ن. : چن روز پیشا استادم زنگ زد . گفت پایان نامه تونو به صورت مقاله برام بفرست ، میخوام  تو مسابقه شرکت کنید . 


منم با دوستم که با هم پایان نامه رو نوشته بودیم آماده اش کردیم و فرستادیم ! 

کلا موضوع پایان نامه ما جذابه برای همین همه خوششون میاد ، من نمیدونم این که خوششون میاد یعنی این که ما خیلی خوب کار کردیم یا این که فقط جذابیت سوژه اس که کشش ایجاد کرده ! 

حالا قراره که سوم و چهارم خرداد تو همایش شرکت کنیم ! 


موندم یعنی ممکنه مقاله ما جزءمقالات برگزیده بشه ؟؟


دانش و پژوهش حسابداری در افق ایران 1404

ملودی



زیباترین ملودی دنیارا 

وقتی شنیدم که 

باران عاشقانه نوازشت میکرد و 

من عاشقت شدم ! 

***

هی مخاطب خاص

حوصله قدم زدن داری؟؟

هوای دلم ابریست !


شاید عکس ربطی به نوشته نداشته باشه ولی داره :دی  من همیشه فکر میکردم و فکر میکنم وقتی عاشق شم ( البته در یک نگاه ) اون لحظه زیباترین موسیقی دنیا تو گوشم زمزمه میشه و چون من عاشق ویلونم مسما اون موسیقی ویلون خواهد بود . 


این آهنگ رو خیلی دوست دارم :



I can be tough
I can be strong
But with you, It's not like that at all

Theres a girl who gives a shit
Behind this wall
You just walk through it


[refrain]
And I remember all those crazy thing you said
You left them running through my head
You're always there, you're everywhere
But right now I wish you were here

All those crazy things we did
Didn't think about it just went with it
You're always there, you're everywhere
But right now I wish you were here

[chorus]
Damn, Damn, Damn,
What I'd do to have you
Here, Here, Here
I wish you were here

Damn, Damn, Damn,
What I'd do to have you
Near, Near, Near
I wish you were here.



I love the way you are
It's who I am don't have to try hard
We always say, Say like it is
And the truth is that I really miss


All those crazy thing you said
You left them running through my head
You're always there, you're everywhere
But right now I wish you were here

All those crazy things we did
Didn't think about it just went with it
You're always there, you're everywhere
But right now I wish you were here

[chorus]
Damn, Damn, Damn,
What I'd do to have you
Here, Here, Here
I wish you were here

Damn, Damn, Damn,
What I'd do to have you
Near, Near, Near
I wish you were here.

[bridge]
No, I don't wanna let go
I just wanna let you know
That I never wanna let go
Let go, Oh, Oh,

No, I don't wanna let go
I just wanna let you know
That I never wanna let go
Let go, Let go, Let go...

[chorus]
Damn, Damn, Damn,
What I'd do to have you
Here, Here, Here
I wish you were here

Damn, Damn, Damn,
What I'd do to have you
Near, Near, Near
I wish you were here.