شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

سال نو مبارک!



http://up.iranblog.com/images/51oujtv62h07b5jnnuxo.mp3





سرگردان

داشتم به این فکر میکردم تا حالا تو زندگیم چن بار عاشق شدم ؟؟؟؟

دیدم  هیچی !!!

تا حالا تو زندگیم هیچ وقت نبوده که دلم واسه کسی اون قد تنگ بشه که وقتی میبینمش از شوق بغض کنم هیچ کسی و اونقد دوست نداشت که ترس از دست دادنش کابوس شبام شه!
هیچکس رو اونقد نخواستم که وقتی دستش رو تو دست یکی دیگه ببینم حسودیم شه!!... که وقتی تو مغازه یه لباس خوشگل میبینم بگم این چقد به عشقم میاد !...که وقتی تنهام بشینم اسمامونو کنار هم بنویسم ....که براش شعر بگم !....که نیت همه فالای حافظم شه !

هیچ کس و تا حال دوست نداشتم !!!

باورتون میشه ؟؟

خودمم باورم نشد   

یعنی میشه یه ادم انقد تنها باشه ؟؟


کاش میشد  هر وقت که میخوای عشق رو تجربه کنی اما نمیشه و من هنوز هم باید سرگردان دیدن اونی که عاشقشم باشم

---------------------------------------------------------------------------------------------------

میدونم خیلی چرت و پرت و بی ربط نوشتم ولی فقط دلم گرفته بود و میخواستم اروم شم


تولدی در برف

سکوت برف
و سکون کوه؛
     قصه تکراری  کوهستان ها!
اما من زندگی را یافتم،
                             در آغوش برف
***
گم شده در سپیدی و سردی برف
سرمای مرگ را چشیدم!
یعنی  همین بود ،
                       سهم من
                                   از بودن ؟
                                   از آغوش خورشید ؟
                                   از بوسه ی باران ؟
                                   از نوازش دانه های برف ؟؟؟
***

از تو ممنونم

                برای تولد دوباره ام !


امروز ، با تو فهمیدم ،

                    گرمی آغوش آفتاب را
                    بوسه عاشقانه باران
                    نوازش ارام برف
                    و حتی شیرینی گرمی دستان او را !
از تو ممنونم ...


«برای کوهنورد جوان »


( 89/12/13 نزدیک بود تو کوه داراباد زیر برفا بمونم!!!

من یک دخترم!!

من یک دخترم !
هر روز صبح چشم میگشایم و در ایینه به خود مینگرم و به خودم میگویم  دختر خوبی باش!!!چون شما هرروز همین را میخواهید !هر روز میگووید دختر خوب باید ... ! دختر خوب نباید ...!!!
خسته ام از تمام باید ها و نباید ها .
من عاشق رقص زیر بارانم ،اما ...
من عاشق صعودم ،عاشق تنهایی در کوهستان ، اما ..
همیشه گذشته ام از تمام خواسته هایم؛فقط برای یک کلیشه !برای انکه دختر خوبی باشم!
هر روز خسته تر و شکسته تر میشوم زیر بار این باید ها و نباید ها!
چرا من یک دخترم ؟؟؟
خدایا ! چون من یک دخترم حق ازادانه تصمیم گرفتن ندارم ؟؟؟؟؟؟
من بی بند  باری نمیخواهم اما ارزوهای از دست رفته بغضی شده در گلویم!میدانم که عاقبت این بغض روح مرا میکشد !چرا از ارزوهایم دست بکشم ؟؟؟فقط چون یک دخترم ؟؟؟؟به خاطر تمام باید ها و نباید هایی که شما میگوید ؟؟؟؟؟
لطفا بس کنید، یک بار هم مرا درک کنید  !!! من فقط یک دخترم با یک دنیا ارزوی از دست رفته!

شعری برای خودم

شعر ستاره با صدای خودم



برای شنیدن شعر اینجا کلیک کنید.