شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

من یک دخترم!!

من یک دخترم !
هر روز صبح چشم میگشایم و در ایینه به خود مینگرم و به خودم میگویم  دختر خوبی باش!!!چون شما هرروز همین را میخواهید !هر روز میگووید دختر خوب باید ... ! دختر خوب نباید ...!!!
خسته ام از تمام باید ها و نباید ها .
من عاشق رقص زیر بارانم ،اما ...
من عاشق صعودم ،عاشق تنهایی در کوهستان ، اما ..
همیشه گذشته ام از تمام خواسته هایم؛فقط برای یک کلیشه !برای انکه دختر خوبی باشم!
هر روز خسته تر و شکسته تر میشوم زیر بار این باید ها و نباید ها!
چرا من یک دخترم ؟؟؟
خدایا ! چون من یک دخترم حق ازادانه تصمیم گرفتن ندارم ؟؟؟؟؟؟
من بی بند  باری نمیخواهم اما ارزوهای از دست رفته بغضی شده در گلویم!میدانم که عاقبت این بغض روح مرا میکشد !چرا از ارزوهایم دست بکشم ؟؟؟فقط چون یک دخترم ؟؟؟؟به خاطر تمام باید ها و نباید هایی که شما میگوید ؟؟؟؟؟
لطفا بس کنید، یک بار هم مرا درک کنید  !!! من فقط یک دخترم با یک دنیا ارزوی از دست رفته!

نظرات 13 + ارسال نظر
هیس شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:34 ب.ظ http://l-liss.blogsky.com

چندان دختر بودنم دست و پا گیر زندگیم نشد
چیزهای دیگری بود همیشه
سلام

خوش به حالت !!
من از دختر بودنم راضیم این حرفی مردمه که منو اسی ر کرده !!!!

آزاد شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:36 ب.ظ http://sybryae.blogspot.com/

اوه اوه
یکی داره تغییرات می کنه
اما ستی
تو دختر خوبی باش بشین سر جات
اینایی که این میگه اصلن خوب نیست!
به مرگ آقا
آقا رو کفن کنی!

نه دوستم تغییر نکردم !
مجبورم از بزرگترین علاقه زندگیم بگذرم چون ممکنه پشت سرم حرف در بیاد و خانوادم دوست ندارن!!!
دلم شکسته امشب!

امین شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:40 ب.ظ http://emshab.blogsky.com

سلام چه عجب بالاخره توی ایت اینترنت یک لر دیدیم
خوشبختم ما هم بهمون میگن .. اره
حالا چرا نوشتی ترشیده بلانسبت شما
نگید تو رو خدا
اگه بهم سر زدید لطفا ارستون رو نزاردی چون دوست ندارم
اقایون منحرف و همون مخاطبان وبلاگ مزاحم بشند ادرستو رو خودم دارم بهتون سر میزنم

مرسی امین جان حتما بت سر میزنم

داود شنبه 7 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:23 ب.ظ

سلام.زنها زیباترین وشاعرانه ترین آفریده های خداوندند.این چیزی رو که میگم عمیقا بادر دارم.چه می شود کرد بعضیها مانند دیو حکمرانی بر زیبایی های یک فرشته رو از افتخاراتشون می دونن. دلم نمیخواد اینطوری دل شکسته ببینمتون.شما یک دخترید با یک دنیا زیبایی.یک غزل زیبا که خداوند سروده...
شما خوبید چون یک دخترید.باور کنید...

مرسی مثل همیشه پر از امید و انرژی صحبت میکنید

امین یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 07:00 ق.ظ http://emshab.blogsky.com

ایول تایید نظرات
ایوال سرعت عمل در کار
پس منتظرم سر بزنید
۱۰ روز بیشتر طول نکشه که من سرباز باید برم
کرمانشاه افتادم نیروی انتظامی اونجا
یعنی تازه میخوام برم اموزشی

آخی به سلامتی
برات بهترین ها رو ارزو میکنم!

امین یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:02 ق.ظ http://emshab.blogsky.com

مرسی که سر زدی گفتم که ادرست ور نزاری بهتره
خودم دارم بهت سر میزنم
بازم ممنونم تا بعد

مرسی امین جان

بی نشان یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:42 ق.ظ

بزرگترین مشکل انسان اینه که نمیتونه از خودش خلاص بشه .
کرم وقتی پیله رو میشکنه پروانه میشه.
تو هم تا پروانه شدن راهی نداری .
فقط پیله رو پاره کن.
سخته.
ولی ارزشش رو داره

مرسی از نظرت

محمد pires یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:11 ب.ظ http://www.tanhatar-az-eshgh.blogfa.com

سلام من از دوره اومدم منم وب دارم نداجون...اولا خوشحال میشم به خونه ی دل منم سری بزنی ممنون میشم....
بعدشم من هروقت راجب دخترا خواستم چیزی بگم 20هیچ شدم پس نگم بهتره خطر داره...

. یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:33 ب.ظ http://nog.blogsky.com

سلام
وبلاگت فوق العاده زیباست من که پشیمون نیستم اومدم اینجا!!
امیدوارم به همه آرزوهایت برسی، و هیچ گونه ابر غمی بر آسمان زندگیت نباشد!
موفق باشی.

مرسی هم از توجهت هم از محبتت
منم برات بهترین ها رو ارزو دارم

رهگذر امروز یکشنبه 8 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:23 ب.ظ http://www.rahgozareemroz.blogfa.com

یک بار هم مرا درک کنید !!! من فقط یک دخترم با یک دنیا ارزوی از دست رفته!

حسن دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:10 ب.ظ

مرسی ... هیچ چیز نمی تونم بگم چون دختر نیستم !

حسن دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:11 ب.ظ

هیچ چیز نمی تونم بگم چون دختر نیستم !

امیر کریمی یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:43 ق.ظ

سلام ندا جان جنسیت موضوع مهمی نیست انسانیت خیلی مهم تره و فرزند آدم بودن .... تو جامعه خودمون دخترای موفق و با انگیزه کم نداریم ... فقط باید یاد بگیریم برای بلند شدن نباید به دست دیگران نگاه کنیم باید دستمونو روی زانوی خودمون بزاریمو بلند بشیم ... سپاس از مطالب زیبات دوست خوبم ...یا علی

مرسی ولی باور کن یه وقتایی خیلی سخته!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد