شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

زخم سرباز

نمک به زخمم می پاشم 

که دوباره خواب نروم 


خواب بودم وقتی 

رویای تو نفسم شد 

لحظه ای که مست بودنت بودم 

تو رفتی 

تا کابوس نبودنت 

خنجر به قلبم بزند 

و حالا هر لحظه 

نمک می پاشم 

با این زخم سر باز 

دوبار خواب نروم 



مرض قند

مرض قند گرفتم 

از شیرینی حضورت


-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

پ.ن 1 : والا ماام خواستیم انتخاب شایسته دکتر روحانی رو به ریاست جمهوری تبریک و تهنیت بگیم ،موبارکتون باشه، امیدوارم فرهنگ و هنرمون فرصت رشد دوباره پیدا کنه 

پ.ن 2 : جام جهانی ام که رفتیم به سلامتی ، البته به استقلالیااا تبریک میگیم :دی اگه حالش بیاد و البته پولش ، سال دیگه میریم برزیل برا تشویق

پ.ن 3 : منظر باز شدن  یه قفل دو ساله ام ، امیدوارم همین روزا دوباره دست تو دست بانو ببینمشون:) 


دو روز مونده به سالروز

25 خرداد بود که رفت ، فردا میشه شب سالگردش ، صبح زود میریم سر خاک و باقی داستانا.

هیچ وقت فک نمیکردم یک سال بعد بابارو ببینم و حلوای مراسم سالگردش رو خودم بپزم ، ولی خو هنوز هستم . 

در هر صورت امیدوارم بابا راضی باشه ، مامانم همیشه پیشم بمونه :)



می دانی منتظرم ؟


رد پای رفتنت را قاب گرفتم 
هر روز نگاهش میکنم
غبار از تنش پا میکنم و
و به انتظار امدنت میشینم 
وقتی بیایی ، میبینی 
خیلی از رفتنت نرفته 
اخر رد پایت تازه است


طلوع

با لبخند میروی و 
با لبخند بدرقه ا ت میکنم 
محال است بفهمی 
که نابود میشوم 
وقتی طلوع فردا لبخندت نباشد