شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

سکوت


سلام

چن وقتیه که دلتنگم، خسته ام و غمگین .

تو تمام این روزا یه ورق و خودکار آبی همدمم بودن ، حرفامو گفتم و اینجا نوشتم ولی حالا میخوام یه فرصتی به واژه ها بدم که نفس بکشن که خستگی شون از حرافی من در بره !

این چن وقته نه که نباشم هستم ولی چیزی نمینویسم ، نه که ننویسم مینویسم ولی تو وبلاگ نمیذارم نه که نذارم فقط یه مدت کوتاه نمیذارم .

زود برمیگردم!

بهم فرصت بدید با دلتنگی مو واژه هایی که تو گلوم خفه شدن کنار بیام.

قول میدم وقتی برگشتم خیلی قوی تر باشم



این مدت هم به همتون سر میزنم و جواب تمام نظراتو میدم فقط وبلاگ به روز نمیشه


عاشقتونم

فعلا

بهانه


د لم تنگ شده ،برای اوای شیرین صدایت ؛ وقتی مرا بانوخطاب میکردی.

دلم گرفته از  این سکوت خانه،بدون صدای نفس های تو  .

دل من بی طاقت شده از غم دوری نگاهت

 

به چه زبانی بگویم،

دل کوچک من بهانه گیر شده ؛

دل  من بهانه تو را میگیرد ، پس تو کجایی ؟؟

پی نوشت : چن روزیه بد جور دلم گرفته و هیچ کس رو ندارم که درد دلمو بهش بگم نمی دونم برای چی و یا کی دلتنگم اما میدونم دل تنگم
---
برای مشاهده آخرین اخبار مربوط به دریاچه ارومیه اینجا کلیک کنید !

مجنون

من مجنون را دیدم ،

در غربت تلخ این روزها


شاعر شده بود

       دلِ تنگ مجنون

               از دوری دست های کوچک لیلا!


مجنون را ، راهی دیدم

     به دنبال حقیقت یک رویا


آن هنگام که به دنبال دستان بانوی شعرش بود ؛

                                  من مجنون را دیدم ...


----

4Majnoon ( my favorite poet)1



همچنان برای دریاچه ارومیه نگرانم !!! دعا کنید برای نجاتش

مسیر مرده



سرگردان مانده ام

میان آغار و پایان!

تو روی بر می گردانی

                 نفسم می برد،

                      گمان میکنم تمام شد ؛

دوباره جان می گیرم

               از بغض نگاهت ، اما

تو باز چشم میبندی به این همه عشق

لبخند میزنی

دست در دست غریبه

و من مرگ را می بینم

و دوباره می دوزی به من  آن نگاه نگران را !


خسته ام از این پس زدن ها و پیش کشیدن هایت


تماش کن !


این عشق ارزانی خودت !

---

90/09/10

ساعت 12.52

کلاس مدیریت تولید



برای دوست خوبم  ۞ -€€-Mrr2d-€€- ۞


-----

افزایش پنج سانتیمتری سطح آب دریاچه ارومیه

شعر

برای شنیدن شعر تکرار با صدای خودم اینجا را کلیک کنید .