شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

اصغر فرهادی!


سلام هموطن 

سلام جناب آقای فرهادی عزیز 

دیروز شما باعث شدید من بغض کنم . بعد از مدت ها از سر شوق و غرور بغض کنم . به همه زنگ بزنم با افتخار از شما و شاهکارتون حرف بزنم. 

آقای فرهادی ممنونم از شما که به دنیا شخصیت و وقار ایرانی رو نشون دادید.


آقای فرهادی وقتی  مدونا گفت ایران ؛ جدایی نادر از سیمین و اسم شما رو گفت باور کنید به افتخار شما همه از جامون بلند شدیم و دست میزدیم .

آقای فرهادی ممنونم از حس غروری که به من  دادید !


ممنونم !


لحظه ی اهدای جایزه توسط مَـدونا به اصغر فرهادی (لینک مستقیم - حدود 33 مگ)



با تشکر از دوست بسیار خوبم سپهر .حتما به وبلاگ سپهر یه سر بزنید:





  ܓܨGreenDreamܓܨ

آویزان


آویزِ آویزانِ تردید توام

بی تاب از پهلو به پهلو شدن احساست ؛

و تو

آونگ وار 

           به دور رفتن و ماندن

                                     میگردی

 

کـــــــــــــش آمدم

      ز پس و پیش کشیدنت؛

                  

             بس کن !

 

سر گیجه این عشق

ارزانی خودت !

 

1390/10/20

سبز


به انتظار قدم هایت سبز شدم ؛

وقتی شنیدم که می آیی!!!


جمعه 9/10/1390

for Mr. Shalchian

عادت

 

 

شاید آدمیزاد نیستم ؛ 

که نبودت عادتم نمی شود !

افسانه

اسب عاشق شده بود

آنروز که

عشق افسانه شد !


شیشه خاکستری چشمش آبی شد 

و

افسانه شد

   در آغوش آسمان

     اسب که بال نداشت ...