شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

شعر

برای شنیدن شعر تکرار با صدای خودم اینجا را کلیک کنید .

نظرات 12 + ارسال نظر
مهرداد صالحی گل افشانی جمعه 4 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:43 ب.ظ http://asal-banoo.blogsky.com

سلام
ممنون از حضورتون.
صدای گرم و صمیمی تون با شعر زیبایی که دکلمه کردین....فوق العاده بود
======================
منم عاشق دکلمه هستم کلا خیلی با این کار حال می کنم.
اینم آدرس تنها شعریه که دکلمه خوندم.
شعر از خودمه.

http://wdl.persiangig.com/pages/download/?dl=http://naslesookhteh.persiangig.com/ravi.wma

گوش بدین بهتر از شما نیست صدام....صدا واسه دوسال پیشه قبل از اینکه گلومو عمل کنم.الان چون گلومو عمل کردم. صدام یکم نازک تر شده خوشم نمیاد دکلمه بخونم.
==================خوشحال شدم بهم سر زدین
لینکتون کردم

مرسی اومدی
حتما صداتو شنیدم تو سای ت شعر نو نظرمو میدم
منم میلینکمت

bache shir شنبه 5 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 12:32 ب.ظ http://behzad.spi-blog.com


من نظر دادم؟
سیلوم آبجولی ندا
جسما و روحا آ\ کردی
(\=p)
صداتو شنیدیم به گوش برادر خواهری

قربونت دادا مرسی سر زدی بهم

سپــهــر شنبه 5 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 03:44 ب.ظ http://GreenDream.Blogsky.cOm

بابا دکــــــــلـــــــــمـــــــه
بابا خـوش صـــدا

دست ما رو هم بگیر.

ما کوچیکه شماییم

محمد شنبه 5 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:48 ب.ظ http://madanshekaf.blogsky.com

مجتبی آتشفشان سه‌شنبه 8 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:56 ق.ظ

درود بر شما

اگه یه کم آرام تر دکلمه کرده بود و عجله نکرده بودید و بعضی قسمت ها رو دو بار تکرار کرده بودید بسیار زیبا تر از این می شد

شاد باشید

ممنونم از نظرت . لطف کردی

داود جمعه 11 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 09:05 ب.ظ http://davoudshams.blogfa.com

ممنونم بهم سرزدید . باز ازینکارا بکنید

از شعرات لذ ت بردم
ممنونمکه بهم سر زدی

مجنون شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:05 ق.ظ

سلام ندای خوبم

بعد از مدتها

یه شعر بلند نوشتم خیلی دلم گرفته بود

ببخش

چندتا کوتاه هم نوشتم یکی دو روز دیگه بعد از این می زارم باشه

مرسی گلم

اولا مرسی اومدی خیلی خوشحالم که میبینمت
دوما خیلی خوشحالم برای اینکه واقعا شعراتو دوست دارم ولی خیلی هم ناراحتم برای این که میگی دلت گرفته

مسیحا شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:53 ب.ظ http://saheletarane.blogfa.com

slm bsnoo. shoma lotf darin.azizi bood ke migoft ye shaer hamishe atrafesho joore dg mibine man ttoo sheret faza sazi nadidam chize jadid. jomleha peyvastegi nadashtan. ino goosh kon favare var sar be havaio sar be zir . mibinin banoo che ziba az ye favare tosifi be in zibaii sakhte. man yek sale pish vaghti too shabe shere daneshgah sher mnikhundam hame bem mikhandidan va li emsal eide ghadir az daste fazele nazari jayze behtarin shere daneshgahoi gereftam. banoo ghadre estedadeto bedoon.shere jadid gozashti khabaram kon.. by ta hy

ممنونم مسیحای عزیز
حتما
ممنونمکه برام وقت گذاشتی

مجنون شنبه 12 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 11:52 ب.ظ

سلام ندا

ببخش امشب حتماً کوتاه های جدیدمو شروع می کنم

ممنون که دعا می کنی

زنده باشی

مواظب خودتون باشید همتبار


بی صبرانه منتظرم
شعرت یه حس ناب داره که واقعا دوسش دارم.

من ممنونم

رضا .... دوشنبه 14 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 08:08 ب.ظ

واییییییییییییییییییی ندا ترکیدم

من این شعرا رو فقط بخاطر تو نوشتم چون گفتی بنویس

بخدا سه شبه خواب ندارم الان چشام باز نمی شه

ندا یه ذره رحم داشته باش

اینا رو هنوز اصلاح نکردم نوشتی رضا دوباره بنویس منتظر کارهای بعدیتم

میمیرم هاااااااااااااااااااااااا گفته باشم

دو سه روز دیگه تهرانم یه مقدار کارام عقب افتاده باید رسیدگی کنم و اینکه از بچه ها شنیدم میخوان همایش بگیرن
البته سایت شعر ...شهر شعر و شعر یار
از دوستانن سالی یکی دوباره برگزار می شه همه میان از نزدیک همدیگرو می بینن خیلی حال میده
اگه خودمم نرسیدم بیام خبرت می کنم برو خوش می گذره

مرسی که خط خطی های منو دنبال می کنی
انقدرها هم که می گی خوب نیست میدونم هندونه هم زیر بغلم نزار

آفرین مواظب خودت باش فعلا ما رو هم تو این شبا دعا کن
وبلاگت چرا خصوصی نداره ؟


تو به من لطف داشتی
خب تا اونجا که شناختمت به نوشتن اعتیاد داری اگه ننویسی انگار یه چیزی و گم کردی من به خاطر خودت میگم بنویس
ای چه خبر خوشی ایشالا که کارات حل میشه و میای تهران

من صادقانه نظر میدم شعرات واقعا زیبا هستن و واقعا به دل میشینه شخصا به آشنایی با شما افتخار میکنم
محتاجیم به دعا اتفاقا تئ این دو روز خیلی یادت بودم برای بابا زیارت عاشورا خوندم . امشبم به یاد ایشون میرم قطعه شهدا
رضای عزیز یادت نره تو این شبا من و هم دعا کنی

خصوصی ام داره هااااااااااااااا

رضا .... سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 05:03 ب.ظ

ندا خانم

چند روزی نیستم

گفتم بهتون خبر بدم یا علی

ای بابا دلمون تنگ میشه

محمد مهدی سه‌شنبه 15 آذر‌ماه سال 1390 ساعت 06:43 ب.ظ http://kodak2.blogfa.com/

سلام وب زیبایی داری استفاده بردم

ازت خواهش میکنم به وب من سری بزن

ممنونم که سر زدی حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد