شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

تولدی در برف

سکوت برف
و سکون کوه؛
     قصه تکراری  کوهستان ها!
اما من زندگی را یافتم،
                             در آغوش برف
***
گم شده در سپیدی و سردی برف
سرمای مرگ را چشیدم!
یعنی  همین بود ،
                       سهم من
                                   از بودن ؟
                                   از آغوش خورشید ؟
                                   از بوسه ی باران ؟
                                   از نوازش دانه های برف ؟؟؟
***

از تو ممنونم

                برای تولد دوباره ام !


امروز ، با تو فهمیدم ،

                    گرمی آغوش آفتاب را
                    بوسه عاشقانه باران
                    نوازش ارام برف
                    و حتی شیرینی گرمی دستان او را !
از تو ممنونم ...


«برای کوهنورد جوان »


( 89/12/13 نزدیک بود تو کوه داراباد زیر برفا بمونم!!!

نظرات 10 + ارسال نظر
علیرضا جمعه 13 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:36 ب.ظ http://www.avayetorkaman.blogsky.com

عالی بود
سری هم به ما بزنید ستاره خانوم

داود شنبه 14 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 02:32 ب.ظ

خیلی قشنگ و پر احساس بود.منم این شعر شاملو رو برای شما مینویسم:
تازه آبم که بشن برفا و عریون بشه کوه
تو همن قله مغرور بلندی
که به ابرای سیاهی و به بادای بدی میخندی

مرسی از حمایت همیشگیت داود جان

آرش یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:03 ق.ظ

خیلی زیبا و احساسی بود
من از دوره اومدم و لذت بردم

مرسی
خوشحالم که دوست داشتیش

امیر کریمی یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 09:39 ق.ظ

می گویند :

دست بردار از این لجاجت ِ تنهایی

و نمی دانند

مدت هاست گرد ِ تنهایی ،

رخنه کرده در تار و پود ِ نفس های ِ روزمَرْ گی های ِ دلم





آنها نمی دانند

اما

تو که خوب می دانی

چشم های ِ من ،

شب ها با لالایی تو به خواب می روند

و

چشم های ِ تو ،

روزها با صبح به خیر ِ من از خواب بر می خیزند

مرسی امیر جان
واقعا زیببا بود

امین یکشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 03:36 ب.ظ http://emshab.blogsky.com

جونم اسکی باز
جونم اولین اسکی باز زن لر که نزدیک بود زبونم لال
به خیر گذشت نه - دفعه بعدی حواستون باشه

مرسی
اسکی نبود کوه بودیم :دی

امین دوشنبه 16 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 05:40 ق.ظ http://emshab.blogsky.com

ببخشید پس شما روی کوه بودی خبر نداشتیم
جونم کوهنورد - جونم صخره نورد -

مرسی امین جان

محمد pires سه‌شنبه 17 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 01:42 ق.ظ http://www.tanhatar-az-eshgh.blogfa.com

خیلی کارت درسته خداییش حال کردم با سروده هات

مرسی
باعث افتخارمه که خوشتون اومده

mohsen یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:37 ق.ظ http://parto.blogsky.com

لطف کردی به وبلاکم آمدی‏!‏ سوتفاهم شد،منظورم این که دخترها موانع کمتری سر راه بیدا کردن معشوق دارند‏!‏ آدمهای اردیبهشت جذابند و با آبانی ها ازدواج موفقی دارند‏!اکر اجازه بدید لینکتی کنم؟

مرسی دوستم منم شمارو لینک کردم

حسن یکشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 12:30 ب.ظ

مرسی ... از این احساس استقبال می کنم !‌
از دوست عزیزمونم که شعر قشنگ شاملو رو گذاشتند تشکر می کنیم و همچنین امیر کریمی ...

حسن جون داری تو دوره نظر میدی که از همه تشکر میکنی ؟؟؟ مرسی دوست خوبم

عاشقانه های مردزمینی چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:18 ق.ظ http://www.parseh2.blogsky.com


ببخش آدرسو اشتباه نوشته بودم
چرااینجوری شد؟

نمیدونم
سر میزنم بهت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد