شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

ملودی



زیباترین ملودی دنیارا 

وقتی شنیدم که 

باران عاشقانه نوازشت میکرد و 

من عاشقت شدم ! 

***

هی مخاطب خاص

حوصله قدم زدن داری؟؟

هوای دلم ابریست !


شاید عکس ربطی به نوشته نداشته باشه ولی داره :دی  من همیشه فکر میکردم و فکر میکنم وقتی عاشق شم ( البته در یک نگاه ) اون لحظه زیباترین موسیقی دنیا تو گوشم زمزمه میشه و چون من عاشق ویلونم مسما اون موسیقی ویلون خواهد بود . 


این آهنگ رو خیلی دوست دارم :



I can be tough
I can be strong
But with you, It's not like that at all

Theres a girl who gives a shit
Behind this wall
You just walk through it


[refrain]
And I remember all those crazy thing you said
You left them running through my head
You're always there, you're everywhere
But right now I wish you were here

All those crazy things we did
Didn't think about it just went with it
You're always there, you're everywhere
But right now I wish you were here

[chorus]
Damn, Damn, Damn,
What I'd do to have you
Here, Here, Here
I wish you were here

Damn, Damn, Damn,
What I'd do to have you
Near, Near, Near
I wish you were here.



I love the way you are
It's who I am don't have to try hard
We always say, Say like it is
And the truth is that I really miss


All those crazy thing you said
You left them running through my head
You're always there, you're everywhere
But right now I wish you were here

All those crazy things we did
Didn't think about it just went with it
You're always there, you're everywhere
But right now I wish you were here

[chorus]
Damn, Damn, Damn,
What I'd do to have you
Here, Here, Here
I wish you were here

Damn, Damn, Damn,
What I'd do to have you
Near, Near, Near
I wish you were here.

[bridge]
No, I don't wanna let go
I just wanna let you know
That I never wanna let go
Let go, Oh, Oh,

No, I don't wanna let go
I just wanna let you know
That I never wanna let go
Let go, Let go, Let go...

[chorus]
Damn, Damn, Damn,
What I'd do to have you
Here, Here, Here
I wish you were here

Damn, Damn, Damn,
What I'd do to have you
Near, Near, Near
I wish you were here.

نظرات 11 + ارسال نظر
Nima چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:55 ب.ظ http://www.MidNight-Cafe.blogsky.com

veryyyyyyyyyyy niceeeeeeee
dashtamesh

محمد چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:56 ب.ظ http://nathaneil.blogsky.com

نتیجه اخلاقی بحث:
زیباترین ملودی دنیا مله آوریله؟
یا از آوریل پول گرفتی واسش تبلیغ کنی؟
به هر حال مشکوکه

هعی
زیاترین ملودی دنیا صدای ویولنه

Nima چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:56 ب.ظ

man hanuz montazere pice ghabliam
khoshmele
b in migan ehteram b hoghoghe mokhatab



ای جانم برات ایمیل میکنم همشو :د ی

Nima چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:12 ب.ظ

me30 asisam

Nima چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:39 ب.ظ

mamnon babate axa
ama man manzoram axe profile bod ...



عجب سوتی ای دادم :))

Haamed پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:00 ق.ظ http://www.haamed.blogsky.com

دعا کنید کامپیوترم درست شه بتونم بیام کامنت بگذارم. این بازم زده به سرش
من بارون این فصل و بارون آبان ماه رو خیلی دوست دارم. با کسی بیرون رفتن ...

ایشالا :دی

ارخ خدایی بارون این فصل محشره

یک پیر پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:28 ق.ظ http://arshadane.persianblog.ir

بارون دونفره باید بد موقع باشه .سر پناهی نداشته باشی ، نتونی جایی وایسی و باید با هم خیس بشین بارون خوبی میشه .
ویلون که میگی یاد میم مثل مادر میفتم .صدای این ساز رو فقط وقتی اهنگی میسازه دوست دارم نمیتونم صدای تمرینشو تحمل کنم . در کل ساز دوست داشتنیه.



اره خدایی
بارون برای اینه که بری زیرش خیس شی
بارونای یهوویی که غافلگیرت کنه محشره

Haamed پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:15 ق.ظ http://www.haamed.blogsky.com

مرسی. باور کن گاهی با این معلومات، در درست کردن برخی از مشکلات مسخره ی کامپیوتر، گیر میکنم.
شایدم من زیادی وسواسی شدم


من میام برات درس میکنم :دی

سیامند پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:18 ب.ظ http://www.heloymokriyan.com

سلام ندا عکسارو درست کردم مشکل از اپلود بود الان عکسها حاضرند میتونی یه نگاه بهشون بندازی خیلی قشنگه



ممنونم
لطف کردید

فـــــــر یــــــــد پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:11 ب.ظ http://www.farid-m.blogsky.com

سلام .........
از وبلاگ به روز وقشنگت خوشم اومد اگه تونستی بیا به ماهم سربزن
خوشحال میشم

سیامند پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 ب.ظ http://www.heloymokriyan.com

سلام خواهش میکنم ندا راستی یه پیغام دوستی واست فرستادم رو فیس خوشحال میشم تایید کنی

ممنونم
حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد