شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

خراب

شب عشق که تنها باشی، این آهنگم که گوش بدی خرابِ خراب میشی  ، اما این حال خراب و خریدارم ؛ گوش بدید 


سینا حجازی-خراب


همش غم بود ،می دونم 
ولی من عاشقش بودم 
میگید کم بود ،می دونم
ولی من عاشقش بودم 
می گفتین با یکی دیگه اس 
چشاتو یکمی وا کن
می دونم ، میدونم 
ولی من عاشقش بودم 


آخه وقتی که می خندید 
دلم به خنده هاش خوش بود 
به من هم زندگی می داد 
همون که منو می کشت بود 

اون نمی دید منو اما 
من خراب دیدنش بودم 
مثل شراب بودم و 
من مست بوی تنش بودم
باهام بد بود،می دونم
 باهام بد کرد،می دونم
تمام عمر من انگار
 محو ندیدنش بودم

اون نمی دید منو اما 
من خراب دیدنش بودم 
مثل شراب بودم و 
من مست بوی تنش بودم
نظرات 1 + ارسال نظر
Hamed چهارشنبه 25 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:27 ب.ظ http://avazchat.ir

سلام وقت عالی متعالی وب بسیار زیبا و جالبی دارید لطفا من را با اسم چت تو لینک هاتون ثبت نمایید ممنون میشم از وب من دیدن نمایید http://avazchat.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد