شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

روز عشق


هر سال به یاد نبودنت یک شاخه گل لای برگ های کتاب سفید عاشقی مان میگذارم به امید روزی که بیایی.
باید قول بدهی که وقتی آمدی برایم یک شاخه رز بیاوری، فقط یک شاخه، یگانه بودن نشانه عشق من وتوست . 
باید قول بدهی قبل از انکه خیلی دیر شود میایی تا داستان عاشقی مان نیمه تام نماند ، هی مخاطب خاص قول می دهی ؟

پ.ن : طبق معمول خودم بودم و خودم اما ناراحت نیستم ، انتظار یه روز خوب ، همیشه شیرین تر از همون روز خوبه :)‎ 



نظرات 5 + ارسال نظر
Haamed پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 05:48 ب.ظ http://www.spring.blog.ir

درست مثل من. همیشه خودم بودم و خواهم بود. یکه و تنها.
هرچند این روز مال خارجی ها هست و ما خودمون سپندارمزگان رو داریم، ولی باز هم بر شما مبارک باشه.
امیدوارم روزی همه به عشقشون برسن.

یامور جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 02:56 ب.ظ

سلام دوست مهربان
میگن آنچه از دل آید به دل نشیند دقیقا مسداق تفکرشماست
خرابت هستم

nima جمعه 27 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 06:31 ب.ظ http://benyaminraha91.blogfa.com

سلام ببخشید پول نداشتم برات خرس و قلب بخرم به مناسبت روز ولنتاین ، فقط همین یه اس ام اس رو توسنتم برات بفرستم تا بدونی که همیشه دوستت دارم . امیدوارم این روز ، روز ولنتاین برات مبارک و با برکت باشه

nima شنبه 28 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 11:03 ق.ظ http://benyaminraha91.blogfa.com

slm.khobi.akhe poshtkonkoriam o daram dars mikhonam taghriban har 1 mahi miyam to net hiseleye up nadaram ishallah baade konkor


ایشالا موفق باشی :)

قیچی یکشنبه 29 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ب.ظ

ناقلا خوبی
ولنتاینت مبارک با کی رفتی بیرونن هان؟
اصن چه معنی داره؟

من هیجا نرفتم :))
خونه تشریف داشتم =))

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد