شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

سلام ...

این روزا این اهنگ موسیقی متن زندگی من شده ...

I will leave my heart at the door

قلبم رو جلوی در رها خواهم کرد

 I won't say a word

هیچ حرفی نخوام زد

 They've all been said before, you know

میدونی که همه حرفها قبلا زده شده

So why don't we just play pretend

پس چرا وانمود نکنیم؟

Like we're not scared of what's coming next

مثلا وانمود کنیم از اینکه بعدا چی میشه نمی ترسیم

Or scared of having nothing left

یا وانمود کنیم از اینکه چیزی برامون باقی نمونده نمی ترسیم

 Look, don't get me wrong

ببین، بفهم که چی میگم

"برداشت اشتباه از حرفهام نکن"

I know there is no tomorrow

میدونم که دیگه فردایی وجود نداره

 All I ask is

همه چیزی که میخوام اینه که

If this is my last night with you

اگه امشب اخرین شبی هست که با تو ام

 Hold me like I'm more than just a friend

من رو طوری در آغوش بگیر که انگار من بیشتر از یه دوست هستم

Give me a memory I can use

یه خاطره ای بهم بده که بتونم ازش استفاده کنم

Take me by the hand while we do what lovers do

با دستهات نوازشم کن درحالی که داریم کارهایی رو میکنیم که معشوقه ها میکنن

 It matters how this ends

برام مهمه که چطوری این (رابطه) تموم بشه

 Cause what if I never love again?

چون اگه هرگز عاشق نشم چی؟

I don't need your honesty

به صداقت تو احتیاج ندارم

It's already in your eyes and I'm sure my eyes

از قبل توی چشمهات هست و من به چشم هام اطمینان دارم

 they speak for me

برای من (به جای) حرف میزنن

No one knows me like you do

هیچ کسی منو مثل تو نمیشناسه

 And since you're the only one that matter

چون تو تنهایی کسی هستی که برام اهمیت داره

Tell me who do I run to?

 (کیه که من برای رسیدن بهش به سمتش میدوم)

Look, don't get me wrong

ببین، بفهم که چی میگم

 I know there is no tomorrow

میدونم که دیگه فردایی وجود نداره

 All I ask is

همه چیزی که میخوام اینه که

If this is my last night with you

اگه امشب اخرین شبی هست که با تو ام

 Hold me like I'm more than just a friend

من رو طوری در آغوش بگیر که انگار من بیشتر از یه دوست هستم

Give me a memory I can use

یه خاطره ای بهم بده که بتونم ازش استفاده کنم

Take me by the hand while we do what lovers do

با دستهات نوازشم کن درحالی که داریم کارهایی رو میکنیم که معشوقه ها میکنن

 It matters how this ends

برام مهمه که چطوری این (رابطه) تموم بشه

 Cause what if I never love again?

چون اگه هرگز عاشق نشم چی؟ 

Let this be our lesson in love

بذار این درس (تجربه) ما از عشق باشه

Let this be the way we remember us

بذار که اینطوری (به خوبی) هم دیگر به یاد بیاریم

 I don't wanna be cruel or vicious

نمیخوام که آدم بد و بی رحمی باشم

And I ain't asking for forgiveness

ازت تقاضای بخشش نمی کنم

 All I ask is

همه چیزی که میخوام اینه که

If this is my last night with you

اگه امشب اخرین شبی هست که با تو ام

 Hold me like I'm more than just a friend

من رو طوری در آغوش بگیر که انگار من بیشتر از یه دوست هستم

Give me a memory I can use

یه خاطره ای بهم بده که بتونم ازش استفاده کنم

Take me by the hand while we do what lovers do

با دستهات نوازشم کن درحالی که داریم کارهایی رو میکنیم که معشوقه ها میکنن

 It matters how this ends

برام مهمه که چطوری این (رابطه) تموم بشه

 Cause what if I never love again?

چون اگه هرگز عاشق نشم چی؟

از همین پایین دانلود کنید ،و لذت ببرید :)

 All I Ask - Adele 

نظرات 1 + ارسال نظر
یولداش چهارشنبه 30 دی‌ماه سال 1394 ساعت 04:45 ب.ظ

دوست مهربان سلیقه ات فوق العاده است خیلی ها معتاد این صدا هستند از جمله خود من

عالی میخونه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد