شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

ستاره صبح

من با توام

هرگاه ،

نگاهت تنهاست و

دلت تنگ است !

کلامی بگو

     که من برای شنیدن

                         کنارتوام !

شانه هایم برای تو ،

   تمام غمت مال من !

لبخند هایم برای تو ؛اما

فراموش نکن

من کنار توام

            هر بار که غمگینی !

کاش بگذاری

     ستاره صبح

          شبهای غمت

                 من باشم !!




« برای ناب ترین لبخندت  »


نظرات 4 + ارسال نظر
علی کاراگاه دوشنبه 2 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:27 ق.ظ

سلام عزیزم...خیلی سوژریز جالبی بود اول صبح...بی نهایت سژاسگزارم عزیزم

خواهش میکنم علی جان. خوشحالم که خوشت اومده

آزاد سه‌شنبه 3 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 11:34 ب.ظ

bah bah
چه میکنه این شاعر

حسن دوشنبه 9 اسفند‌ماه سال 1389 ساعت 10:12 ب.ظ

دلتنگی های یک مرد زمینی چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:13 ق.ظ http://www.dyrooz.blogsky.com


سپیدزیبایی بود*تولدی دربرف*بویژه ماجراشم...

سلام

پرنده بالای حوض ماهی نشست وگفت:
سقف قفست شکسته،
پروازنمی کنی؟
---------------
درضمن شماچارلنگی یاهفت لنگ؟

لطف داری سپاس دوست خوبم
من که از این ۴ لنگ و هفت لنگ سر در نمیارم ولی فکر کنم چارلنگیم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد