شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

سرما

ترسیده بودم

   از صدای موج ها    سردی آب   و تاریکی دریا!


رود رها میشد در آغوش دریا

    بی هراس از سیاهی آب !


دور میشدی تو

   خندان از هراس من !

و من گم کردم تو را

 در آغوش دریا!!!!


تنها به روی ساحل لرزیدم


خیره ماندم به دریا 

  ... فقط سیاهی و سیاهی !


لحظه ها و روزها گذشتند


اما

  من هنوز هم

                   میلرزم

                             از حس وحشت و تنهایی !           


نظرات 3 + ارسال نظر
سعید دوشنبه 15 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:17 ب.ظ http://kooleh.blogsky.com

سلام وبلاگ قشنگی داری ترشیده!

دمت گرم داش سعید

شاهین سه‌شنبه 16 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 01:14 ب.ظ http://arcshbagheri.blogfa.com

سلام عیدت مبارک مرسی که نظر دادی آخه مشکلات منم در نظر بگیر مشکلاتی توی خوابگاه دانشگاه دارم که کسی نمیدونه باشه چشم نگاه میکنم مشکلاتشو برطرف میکنم بازم ممنون که بهم گفتی راستی ندا حالت چطوره خوبی خوش میگذره؟
قربان شما بازم میام سر میزنم فعلا

داود پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 07:54 ب.ظ

وقت غروب خورشید پهن میشه روی دریا وساحل، میاد که تنهایشو باهات قسمت کنه.وقتی خورشید رو دیدی دیگه تنها نیستی!

سپاس دوست خوبم ممنونم از مهربونیت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد