شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

کلاس ( پست قبل رو بخون بعد این شعرو بخون )

دیر بود !

باز هم اول کلاس بودو

سهم من آخرین نیمکت !

آفتاب گرم ؛ هوای شیرین بهار؛ لالایی خواب الود استاد !!!

چه خواب دلچسبی !

چه دلنشین و چه نزدیک بود

آوای صدایش !

*****

کلاس خالی

چشم های خواب الود من

جزوه در دستان منتظر او ؛

عبور بی صدای من !

کاش او هم مرا دوست داشت !

*****

- خوش به حال شب با آن همه ستاره !

نگاهش کردم ؛

- ستاره ی شبهای بی ستاره من میشوی؟؟؟؟


نظرات 5 + ارسال نظر
احسان پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 08:02 ب.ظ http://zaeefe.blogsky.com

چرا گریه میکنی ؟

کوروش پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:13 ب.ظ http://happy-lover.blogsky.com/



دانشکده ماهم فقط پسرونس!
به خشک شانس!!!

میسی که سر زدی دوس جونی ...

باوشه میخندم

ای بابا
میگم میخوای من و تو جامونو عوض کنیم
فک کن بیای تو یه دانشگاه دخترونه

امیر پنج‌شنبه 18 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ب.ظ

میگم خدا پدر هرکی که شعر نو رو درست کرد بیامرزه!اینجوری آدم میتونه راحت حرفشو بزنه!نه؟
مگه کدوم شهرستان هستی که دانشکدتون اینجوریه؟
شعرش هم مثل داستانش بامزه است!

الهیییییییییی امین
یه شهرستان دورررررررررررررررررررر من دانشکده شریعتی تهران درس میخونم
سپاس دوست نازنینم

top700 جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:23 ق.ظ http://www.top700.com

72.5925919966801612418360994808گاهی شانس فقط یک بار به آدم رو میاره پس باید قدرش رو دونست بهترین فرصت زندگی شما برای ثروتمند شدن مجموعه ای بی نظیر برای اولین بار در ایران برای کسانی که می خواهند بهتر زندگی کنند و از کمترین وقت و هزینه بیشترین سود را ببرند.برای آگاهی از جزییات بیشتر به لینک زیر مراجعه کنید.
http://www.top700.com

سپاس دوست خوبم ولی بهتر نبود راجب شعر هم نظرتو میدادی؟؟؟
در هر صورت سپاسگذارم

امیر جمعه 19 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 ق.ظ

اه.اینجوری که حال نمیده.
دانشکده ی آدم فقط امثال خودش باشه.خیلی کسل کنندست!
امیدوارم من به این درد دچار نشم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد