شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

خسته ام !!

از همه چیزو از همه کس دلم یه گوشه دنج میخواد دور از همه شلوغیا بشینم تو  خلوت و فقط گریه کنم .


دلم ارامش اغوش بارون و میخواد میخوام تمام روزو  شبامو زیر بارون قدم بزنم

دلم میخواد تنهای تنها باشم !

چرا هیشکی حرفامو نمیفهمه ؟ چرا یه همراه ندارم ؟چر یه دوست مهربون ندارم که حداقل وقتی باهاش درد و دل میکنم حرفامو بفهمه ؟

من خسته ام از تحمل کردن ادمایی که فقط الکی سرشون تکون میدن که نشون بدن فهمیدن !!در حالیکه حتی یه کلمه از حرفاتو گوش نکردن !

دلم میخوادداد بزنم بی اون که خجالت بکشم بی اونکه صدامو خفه کنم !

من یه بغض کهنه دارم ! دلم گرفته . خدااااایا به دادم برس جز تو هیچکس نیست که من و بفهمه ! تا کی باید برای رسید ن به ارامش برای رسیدن به اسمون صبر کنم ؟

خسته ام ! دلم میخواد امشب بخوابمو دیگه بیدار نشم

نظرات 9 + ارسال نظر
امیر شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 03:54 ب.ظ

ای بابا چرا حالا اینقدر نا امیدی؟
یه جوری گفتی که منم گریم گرفتا
به نظر من برو تو بیابون اینقدر داد بزن تا جونت...
نه شوخی کردم من هر وقت اینجوری میشم میرم تو یه پارک خلوت میشینم و یکم فکر میکنم.به آرزوهام به هر چیزی که ممکنه بعد ها خوشحالم کنه!
حال کردی اینارو از تو یه فیلم یاد گرفتم!

خوش به حالت که میتونی پارک برر تنها بشینی و فکر کنی . من که دیروز رفتم بیرون همین که یه دختر تنها بی هدف قدم میزد کلی نگاه عجیب و متلک بارم شد.! اخرم برگشتم خونه و بی خیال قدم زدن شدم!

داود شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 06:20 ب.ظ

دیگه هیچوقت نگو "دلم میخواد میخواد بخوابم و بیدار نشم"حتی به شوخی!آخه آسمون غصه میخوره

نه بابا اسمون خوشحال میشه . باور کن . فعلا که فرداش ده و ومن هنوزم هستم !

فیاضی شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 11:01 ب.ظ http://zvm.parsiblog.com/

سلام
پیشنهاد می کنم کتاب شعر بخوانید .
بصورت خیلی آرام تخلیه عاطفی می شوید و کلی هم انرژی مثب دریافت می کنید ...

سپاس دوست خوبم . ممنونم از محبتت

امیر یکشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:22 ب.ظ

راست میگی!
خوب من پسرم و این مسائل برام پیش نمیاد.
خوب بهترین راه همون بیابونه!
یا اینکه میتونی کلتو بکوبی به دیوار!چطوره؟!
یه کار دیگه هم هست که در شأن تو نیست!اصلا ولش کن این حرفا چیه بابا سرم گیج رفت
شاید همین راه هم خوب باشه که تو درد دلتو بنویسی منم بیام دو سه تا چرت و پرت بنویسم تا شاید یکم بخندونمت یا خوشحالت کنم!هان چطوره؟

ار خب این بهترین راهه

پیمان دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:18 ق.ظ http://paymandorosti.blogsky.com/

سلام ستی خانم ...

نبینمت این جوری !

سپاس دوستم نه دیگه
امیدوارم دیگه اونجوری نشم!!!

امیر دوشنبه 22 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:05 ب.ظ

سلام آبجی بزرگه!(البته اگه ناراحت نمیشی اینطور صدات کردم.)
"دلم ارامش اغوش بارون و میخواد میخوام تمام روزو شبامو زیر بارون قدم بزنم."
خیلی این تیکش قشنگ بود.حسابی حال کردم.
ته احساسات بود.مخصوصا اولش که نوشتی دلم گوشه دنج می خواد.
راستی این عکس جدیدت از قبلیه خیلی قشنگ تره!به مدل نوشته هات میاد!

سلام داداشی قشنگه
لطف داری داداشی
ممنون خودمم این عکسو دوست دارم

امیر سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 02:19 ب.ظ

یه سوال آبجی ستاره!
به نظر من می تونستی عنوان بهتری برای وبلاگت انتخاب کنی،نه؟
مثلا اون یکی وبلاگت عنوانش جالبه!(منظورم "خاطرات بابا لره و ستی تپله!" است)
ولی این وبلاگت خیلی منو به خودش جذب کرد!به نظرت دلیلش چی می تونه باشه؟
شاید به خاطر...نمی دونم ولی اینو می دونم که اولین مطلبی که از وبلاگت خوندم اون داستانه بود.یادته نه؟
بعدش خوشم اومد و بقیه وبلاگتم خوندم و هی کامنت گذاشتم و رسیدیم به اینجا که...من دوباره دارم چرت و پرت می گم.
میبینی فرقی با یه آدمه خول و چل ندارم!
نظر تو چیه؟

خب داداشی پیشنهادت چیه ؟؟
محبت داری . باعث افتخاره که توجهت جذب شده خوشحالم میکنی. دوت دارم نظرتو و پیشنهادتو برای عنوان وبلاگ بگی بهم

امیر سه‌شنبه 23 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 05:55 ب.ظ

اختیار داری!ما کی باشیم که جذب بشیم؟
خوب به نظر من...
یه عنوان مشتی برا وبلاگت باید پیدا کنم!
بزار یه ذره فکر کنم...
مثلا یه چیزی به فکرم رسید که به نظرم بدک نیست!نظرت در مورد"ستاره زمینی"چیه؟
فکر کنم تابلو بود نه؟
آبروم رفت با این پیشنهاد دادنم!

خدایی شاعرانه های یک لر ترشیده بهتره یا همین ستاره زمینی ؟؟
به نظرم آخرت کلیشه اس!!
داداش بیشتر بفکر

marefat یکشنبه 11 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:15 ق.ظ

انداختی بر زمین از دل این سخن
بدان از دل برآید برداشتن نه تن

خوشحالم که به دلت نشست

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد