شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

معادله


یک معادله ساده

دلم مدیون توست و

عشقت تنها داشته ام !



پس چگونه است که

این همه بدهی و سرمایه برابر با داشتن تو نمیشود ؟؟


-------------------------------


معادله اساسی حسابداری    =====  دارایی = بدهی + سرمایه

نظرات 4 + ارسال نظر
حسن چهارشنبه 24 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 10:10 ب.ظ

مرسی ستی جون ... با حال بود

امیر پنج‌شنبه 25 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 04:27 ب.ظ

سلام.بابا این چه حرفیه که تو میزنی!
اتفاقا دیروز دیدم وبلاگتو آپ کردی اومدم و خوندم ولی نظر خاصی راجع به مطلب جدیدت نداشتم!
میدونی آخه من زیاد از این چیزی که نوشتی سر در نیووردم!
آخه از من یه دانش آموز رشته ریاضی چه توقعی داری؟

بالاخره من به عنونه اجی باید تشویقت کنم از شعرم سر دربیاری!!

کاوه آزاد دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:45 ق.ظ http://sybryae.blogspot.com



باحال بود

ممنون

مینا دوشنبه 3 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 01:45 ب.ظ

شاید دلیلش اینه که عشق با داشتن جور در نمیاد





ببخشید اشتباهن این نظر در مورد شعر ترس درج شد از محل کارم دارم مینویسم ویه کم قاطی کردم

ممنونم مینای عزیزم همین که لطف داری و بهم سر میزنی ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد