شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

من چه میخواهم؟

کاش نمی پرسیدی !

تو خوشی در جشن میلادم !

- من چه میخواهم ؟

کاش نمی پرسیدی !

تو خودت میدانستی ؛ اگر من و از من بودی !

بی خبر از درد دلم

    میخندی

        میچرخی

              میرقصی؛

و من اینجا تنهام!


من چه میخواهم ؟؟؟

کاش تو فقط می دانستی !!

-------------------------------------

برای تولد ۲۲ سالگی خودم که دو روز دیگه اس(۲/۲/۶۷). بازم تنهام و غم دارم.

امسال نمیخوام شمع کیک رو فوت کنم. میخوام شعله امیدش تا اخر راهمو روشن کنه! برام دعا کنید ! ممنونم

نظرات 8 + ارسال نظر
سیاوش چهارشنبه 31 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 09:56 ب.ظ http://nicedownload2.mihanblog.com/

سلام خانوم ترشیده البته شما به این زیبایی فکر نکنم بترشین وقت کردین یه سر به وبم بزنیین خوشحال میشم

ممنون از اینکه فقط به ترشیدگی توجه کردی و نه نوشته هام!!! حتما بهت سر میزنم

comix پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 06:55 ق.ظ http://reminders.blogsky.com

سلام
من اولین باره اومدم!

اسم وبلاگتو دوس ندارم !

ولی چند تا پستت رو خوندم اونا رو دوست داشتم!
حالا اینـــــــــا رو ولش کن !
تولدو رو بچسب!! تولدت مبـــــــــــارک

ممنون دوست جونی
چرا برای اسم بلاگ بهم پیشنهاد نمیدی ؟؟

ممنون اصن تولد خودت مبارک

عاشقانه های مردزمینی پنج‌شنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 07:14 ب.ظ http://www.parseh2.blogsky.com


دوماً ورودت به این دنیا تبریک وخوش آمد(پس خوشحال باش)
اولاً سپیدزیبایی بود(درنوع خودش چون تواونوگفتی ودوسش داری) ولی استحکام لازم رانداشت-ببخش دیگه زیادی صریح بود-

سلام

ممنون بابت دومی
کاش بیشتر راهنمایی میکردی دوستم. این سری که اومدی بیشتر برام تو ضیح بده که اصلاحشون کنم

پیمان جمعه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 02:18 ق.ظ http://paymandorosti.blogsky.com/

سلام خواهر گلم ...

تولدت مبارک ایشالااااااااااااااااااااااا

برات دعا میکنم با اینکه خودم محتاجم به دعا !

اون دوستمون راس میگه . اسم وبلاگتو عوض کن. دوسش ندارم. حیف توئه که اسم وبلاگت این باشه. هیچ نظری هم ندارم. فقط لطفا عوضش کن و به منم خبر بده.

خب داداشی منم نظری ندارم که اسم وبلاگو چی بزارم

ممنون که یادم بودی و تولدم رو تبریک گفتی بوس

comix یکشنبه 4 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:22 ب.ظ http://reminders.blogsky.com/

"ترشیده" اش رو بردار! خلاص!

باشه ولی اونوقت دم بریده میشه :دی

کاوه آزاد دوشنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 11:44 ق.ظ http://sybryae.blogspot.com

عجب بچه ای شدی
تولد بابااااااااااااا
بزن برقص
کیکتو بده بخوریم
شعرت هم باحال بود

کیک و که خودت نیومدی بخوری
بزن برقصم بقیه زحمتشو میکشن

آصف سه‌شنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 09:03 ب.ظ

تولدت مبارک ببخشید اگه دیر فهمیدم چون چند وقتی هست که درگیر یه پروژه ای هستم
ولی تولدت مبارک

ممنونم از محبتت

marefat دوشنبه 12 اردیبهشت‌ماه سال 1390 ساعت 12:01 ب.ظ

جشن داشتی به ظاهر اما در دل غم خدا کند از درد دلت کاسته وکم
مگیر خورده بر دل که ناخواسته اشک ریخت بر گونه خیس کردوهم نم
که بعد از بیست ودو بیدار تر گشته تکان بروجود داده گاه بیش وگه کم
حال که آرام تر گشته دلت ای ستاره مبارک باد این روز برتو دت نازارگم

ممنون سعید جونم
خیلی خوجل بود
ایشالا تولدت جبران کنم
راستی تولدت کی بود ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد