شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

آفتاب

بیش از آفتاب باران را دوست دارم 

برای همین رفتی ٬ 

برق نگاهت آزارم میداد!

نظرات 5 + ارسال نظر
داود چهارشنبه 4 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 08:17 ب.ظ

آفتاب می رود تا کوچه های اردیبهشت ستاره باران شود...

مرسی :-*

عاشقانه های مردزمینی یکشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 02:37 ب.ظ http://www.parseh2.blogsky.com

مینی مال زیبایی بود.

آفتاب هم که باشی بوی باران می دهی...

سلام

:) نمیشه حالا کلا بارون باشم

سلام

[ بدون نام ] دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 10:57 ق.ظ

چرا انقد بغض ؟؟
میدونی تو یکی از ژستای وبلاگ جناب یک گفتم اگه قرار باشه با یکی از شکلکا ازداج کنم اینه
حالا با من ازدواج میکنی؟

پیمان دوشنبه 9 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 06:33 ب.ظ http://paymandorosti.blogsky.com/

سلام آبجی ستی ...

میدونم خیلی دیر اومدم و برای همین خیلی شرمنده م. به خدا خیلی درگیرم و چند روز پیش هم اومدم ولی نمیشد کامنت بذارم. خطا میداد.
به هر حال همیشه به یادت بودم و ناراحت از اینکه نمیشه بیام و بهت سر بزنم.
این اسم جدیدی که برای وبت انتخاب کردی خیلی خیلی بهتر از اسم قبلیه. من لینکت میکنم. کاری که خیلی وقت پیش باید میکردم ولی ماهی رو هروقت از آب بگیری تازه س.
همیشه منتظرم که بیای و بهم سر بزنی. منتظرم. منم همیشه میام به وبلاگت ولی به خدا خیلی درگیرم و وقتی میرسم خونه انقدر خسته م که پای تلویزیون و کنار خانمم خواب میرم تا فردا صبح که ساعت ۵ بلند میشم و میرم سر کار . ببخش.

mohamad reza دوشنبه 16 خرداد‌ماه سال 1390 ساعت 07:44 ب.ظ http://setar7.blogfa.com

salam
mohamad rezam
umadam begam ye namayeshgah to farhangsaraye razi daram
dust dashti bia
khoshhal misham

ممنونم که خبر دادی. اگر شد حتما با دوستان یه سر میایم پیشت .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد