شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

مخاطب خاص با شمام ،خوب گوش بده !!

 

 

مخاطب خاص عزیز یا نیمه گمشده یا هر چی دیگه که خودت دوست داری صدات کنم  

خواستم بهت بگم اون روزی که پیدات بشه مطمئن باش پول تمام گل سرخایی که تو این روز برای خودم خریدمو یه جا ازت میگیرم !!!  

حالا میل خودته هر چقدر دیر تر پیدات شه بدهیت به من بیشتر میشه !!! 

 

 

پ.ن. 1: روز عشقتون عاشقانه باشه !! 

 

پ.ن.2 : خدا بیامرز ویتنی ،این آهنگ رو با انریکه خوند !! عاشق این آهنگم و تو این روز این و به مخاطب خاص تقدیم میکنم !! 

 

 Could I have this kiss forever
" Enrique Iglesias, Whitney Houston"
 

Over and over I look in your eyes
You are all I desire
You have captured me
I want to hold you
I want to be close to you
I never want to let go
I wish that this night would never end
بارها و بارها به چشمات نگاه می کنم
تو همه اون چیزی هستی که آرزو دارم
تو منو تسخیر کردی
می خوام تصرفت کنم
می خوام نزدیکت باشم
هیچ وقت نمی خوام اجازه بدم که بری
کاش این شب هرگز تموم نمی شد

I need to know
Could I hold you for a lifetime
Could I look into your eyes
Could I have this night to share, this night together
Could I hold you close beside me
Could I hold you for all time
Could I could I have this kiss forever
Could I could I have this kiss forever
Forever
لازمه بدونم
می تونم برای یه عمر تو رو داشته باشم؟
می تونم توی چشمات نگاه کنم؟
می تونم این شبو داشته باشم تا با هم تقسیم کنیم؟
می تونم تو رو درست کنار خودم نگه دارم؟
می تونم برای همیشه تو رو داشته باشم؟
می تونم این بوسه رو برای همیشه داشته باشم؟
برای همیشه

Over and over I`ve dreamed of this night
Now you`re here by my side
You are next to me
I want to hold you and touch you and taste you
And make you want no one but me
I wish that this kiss could never end
Oh baby please
بارها و بارها رویای این شبو دیدم
حالا تو اینجا کنارمی، با من
می خوام بغلت کنم و لمست کنم
و کاری کنم که جز من هیچکسی رو نخوای
کاش این بوسه هیچ وقت تموم نمی شد
اوه عزیزم خواهش می کنم…

Could I hold you for a lifetime
Could I look into your eyes
Could I have this night to share, this night together
Could I hold you close beside me
Could I hold you for all time
Could I could I have this kiss forever
Could I could I have this kiss forever
Forever
می تونم برای یه عمر تو رو داشته باشم؟
می تونم توی چشمات نگاه کنم؟
می تونم این شبو داشته باشم تا با هم تقسیم کنیم؟
می تونم تو رو درست کنار خودم نگه دارم؟
می تونم برای همیشه تو رو داشته باشم؟
می تونم این بوسه رو برای همیشه داشته باشم؟
برای همیشه

I don`t want any night to go by
Without you by my side
I just want all my days
Spent being next to you
Lived for just loving you
And baby, oh by the way
نمی خوام هیچ شبی بگذره بدون این که تو کنارم باشی
من فقط می خوام همه روزام کنار تو سپری بشه
فقط برای دوست داشتنت زندگی کنم
عزیزم، راستی …

Could I hold you for a lifetime
Could I look into your eyes
Could I have this night to share, this night together
Could I hold you close beside me
Could I hold you for all time
Could I could I have this kiss forever
Could I could I have this kiss forever
Forever
می تونم برای یه عمر تو رو داشته باشم؟
می تونم توی چشمات نگاه کنم؟
می تونم این شبو داشته باشم تا با هم تقسیم کنیم؟
می تونم تو رو درست کنار خودم نگه دارم؟
می تونم برای همیشه تو رو داشته باشم؟
می تونم این بوسه رو برای همیشه داشته باشم؟
برای همیشه

solo solo un beso
un beso para siempre
فقط یه بوسه
یه بوسه برای همیشه

نظرات 11 + ارسال نظر
بچه شیر سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:09 ق.ظ


سیلووم آبجولی
روز عخش مبارک
اسم خارجکیش یادم رفته

سلام عزیزم :-*
روز عشق توام مبارک

خودم سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:48 ق.ظ http://porpot.blogsky.com

هاها!
خوشم میاد رو دل خودت نمیذاری :)))



خوب همینجوریش کلی دلم بزرگ شده باید رژیم بگیریم اینارو بزارم رو دلم که دلم میترکه

تب40درجه سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:40 ب.ظ

نوشته هات منو برد توی حال وهوای
چندسال پیش.
خوشحال شدم از دیدنت.
زیبا بمان.

مرسی
که سر زدی
چرا ادرس وبلاگتو نذاشتی برام

آری سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 07:32 ب.ظ http://ary-f.blogfa.com/

روز عشقت عاشقانه باشه عزیزم

مرسی

حسین سه‌شنبه 25 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:39 ب.ظ http://gheychee.blogsky.com

آهای جناب مخاطب خاص
چرا این ندا خانوومه ما رو اذیت میکنی؟
هان؟
ما یه ندا بیشتر نداریما
حواستو جمع کن.
پول گلها رو هم زوود برگردون بینم

مخاطب خاص زبون ادمیزاد نمیفهمه حسین

باید با زور حالیش کنم

پارکانت چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ق.ظ http://parkanet.blogsky.com/


می تونم برای یه عمر تو رو داشته باشم؟
می تونم توی چشمات نگاه کنم؟

نه نمی تونی چون همه بی وفا هستند و دوری سردی میاره .



ادم اگه عاشق شدن بلد باشه همچین اتفاقی نمیافته !

یادداشت‌های یکـ بـیگــانــــه چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:09 ق.ظ http://hepta.blogsky.com/

یادداشت‌های یکـ بـیگــانــــه: نشانی‌ات را در ردِپاهایم می‌جویم؛ سخت می‌توان پیدایت کرد...




مرسی اومدی

نوید چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 02:39 ق.ظ http://manochebeosyan.blogsky.com

واقعاْ این آهنگ محشر بود... زمانی که خوندنش با هم رو یادم میاد ... چه روزهای نحسی بود واسه منــــــ!!!

در هر صورت اشکال از آهنگ نبود ؛ از شانس من بود که به اون روزها مبتلا شدمـــــ!

ایشالا مخاطب خاص هم به راه راست منحرف بشه!
خدا برات خوش بخواد...




مخاطب خاص گم و گور شده :دی

آریا چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:20 ق.ظ http://sloty.blogfa.com

خفه ت می کنم، روز عشق بیست و نهمه، اه



بله عزیزم میدونم

آریا چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:23 ق.ظ http://sloty.blogfa.com

ضمنا در مورد گلا، اگه قسطی حساب می کنی واسه ت ظهور می کنم. اگه نقد می خوای حساب کنی بمون تا دندونات رنگ موهات بشه و موهات رنگ دندونات!



اگه تو باشی که پولشو اصلا نمیگیرم :دی

سلی چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:34 ق.ظ http://www.soli-alone.blogsky.com

امروز دل به دلِ آسمان خواهم داد ......

و تن به قطره هایِ دلش .....

گونه هایم ملتهبند .....

خنک خواهم شد در کنارِ قطره هایِ او ...

بارانِ من .. یک امروز از کنارم تکان نخور ....

با من باش .. تا به لمسِ زیبایت برسم .....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد