شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

فراموشت میکنم.


امروز فراموشت میکنم ! رویایی که هر گز ندبوسیدمت  امروز باید فراموشت کنم . 

دوستت دارم هنوز ، حتی بیشتر از دیروز اما مجبورم فراموشت کنم .

از امروز رویای با توبودن را کنار میگذارم ! همان رویایی که من شهزاده مغرور و سرد بودم و تو عاشق و دل خسته ! 

ولی این فقط یک رویا بود ، تمام ابرهای غم بر سر من سایه من انداخته اند ولی امروز فراموشت میکنم برای اینکه زندگی کنم ! 

از امروز یاد نگاه گرم تو نخواهم افتاد در خواب لبانت را نمیبوسم و هیچوقت دوستت دارم نمیگویم ! اری همدم محبوب من  میگذرم از تو !!


پ.ن 1 : داشتم دفترچه خاطرات بچگیامو میدیدم این نوشته رو دیدم . تاریخش برای سال 1382/02/14 بود . 


پ.ن 2 :اون موقع ها یه شاهزاده داشتم که هر شب خواب شو میدیدم .  بعد خیلی اتفاقی شاهزاده مغرورمو دیدم . وقتی دیدمش رویاهام به هم ریخت و اونی که تو رویا ساخته بودم داشت ویرون میشد . این و نوشتم برای اینکه وقتی فراموشش کنم که عاشقشم نه وقتی ازش متنفر شدم . البته بگمااااااااا اون بنده خدایی که واقعنی دیدمش با من رابطه ای نداشتم ولی خب یه شرایطی پیش اومد که تو خیابون چن تا حرکت ضایع دیدم ازش اینه که حرصم گرفت ! 


پ.ن 3 : یادمه اون موقع ها این آهنگو گوش میدادم : 


همدم غروب

"گروه اریان"




دور میشم از تو آروم مثل گذشتن از خواب

آرومتر از پرواز یه شبنم زیر آفتاب 

آروم مثل نسیمی که میگذره از چمن

میگذرم از کنارت همدم محبوب من 

دور میشم از پیش توآهسته اما خسته

حالا که بوسه خواب روی چشات نشسته 

حالا میرم که مهتاب اسم تورو صدا کرد

دست پر از تمنات دست منو رها کرد

سیاه ترین خاطره تو قصه تو بودم

تو شعله ور تر از عشق

من از سرما سرودم

توجلوه طلوعی ای همصدای خوبم 

منو به سایه بسپار من همدم غروبم من همدم غروبم 

آروم میرم مبادا رفتنمو ببینی

با چشمای پر از اشک سر راهم بشینی

دیگه وقتی نمونده تو دل این شب تار

میسپارمت به خاطر برای آخرین بار

سیاه ترین خاطره تو قصه تو بودم

تو شعله ور تر از عشق

من از سرما سرودم

توجلوه طلوعی ای همصدای خوبم 

منو به سایه بسپار من همدم غروبم من همدم غروبم


 

 

به اینجا سر بزنید حتما !!!

نظرات 11 + ارسال نظر
aseman557@yahoo.com چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:36 ب.ظ http://parto.blogsky.com

سلام عزیزم خوبی؟چه خبر از سیتی لره؟


سلام میرسونه
چه خبر ؟

بچه شیر چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:53 ب.ظ


خوبی آجی؟
خوب نوشتی
مث خودم قاطی داری
شوخی کدم



بالاخره تو باید به یکی برده باشی دیگه

خل و چل بازیات به خودم رفته اجی جونی

فاطی بلا چهارشنبه 26 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 11:42 ب.ظ

عمه جووووونی!



جانه عمه ؟

aseman5577 پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:13 ق.ظ http://parto.blogsky.com

سلامتی
من عاشق اردیبهشتی ها هستم جون تنها ماهیکه باآبان خوبه



مطمئنی خوبه ؟؟؟

f... پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 12:20 ق.ظ http://yekroozbadazoo.blogsky.com

azizam kheyli ziba bud,,up kardam



اومدم

فاطی بلا پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 09:41 ق.ظ

Upe jadidamu khondi ame?



اره عمه جونی نظرم که گذاشتم

فاطی بلا پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 ق.ظ

He,mel30
pa khoda ru shokr qaleb qablimu nadidi!meshki bud ba tarhe eskelet

تب40درجه پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 10:58 ق.ظ http://tabe40daraje

انسانها را فراموش نکن
به خاطرات بسپار،آسمان همه جایش یکرنگ است!



واقعا تا حالا کسی تونسته کسی و فراموش کنه ؟

فاطی بلا پنج‌شنبه 27 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 03:27 ب.ظ


salamati.
didi che babaye dars khuni daram?

آرتین یکشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1390 ساعت 05:52 ب.ظ http://mikadecity.blogsky.com/

اصولاً نوشته هات کپی&پیستشون ملثه این نوشته تو هفته قبل که اومدم برداشتم

شم ا کپی میکنی عب نداره اما درج منبع فراموش نشه لطفا

آرتین پنج‌شنبه 4 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:22 ب.ظ

خلاقیت هنر پنهان کردن منابعه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد