شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

عاشقانه های من برای او


این منم ؛ عاشق تر از هر زمانی !

می دانم قلبم  در سینه ام نیست اما نمیدانم کجاست . میدانم باید به دنبال کسی یا چیزی بگردم اما نشانه ای ندارم . مثل پرنده ای که در اسارت به دنیا امده و اسمان ندیده ؛دلباخته اسمان است ؛ مثل ماهی که شوری دریا را نچشیده اما تشنه ی شوری ناب دریاست ؛ مثل اهویی که در اغوش صیاد متولد شده اما عاشق دویدن روی خاک نرم و مرطوب جنگل است ، من هم تشنه ی عاشقانه های زمینم ؛تشنه بوییدن و بوسیدن معشوقم . اما سخت است عاشق بودن بی انکه بدانی اسیر کدامین نگاهی!


من عاشق به دنیا امده ام و باید عشق بورزم ، حتی اگر معشوق گم شده ی من در این جهان نباشم . من باید عشق بورزم به همه  چیز و همه کس. من امده ام تا عشق بورزم به تمام  آفرینش پروردگارم  حتی اگه معشوقم را لمس نکنم. خداوند مرا عاشق افریده و اری این منم عاشق تر از هر زمان دیگری ! 



پ.ن 1: اگه وبلاگمو دوست دارید از لینک پایین صفحه همون که شبیه تلویزینه بهم رای بدید .


پ.ن.2 :چن وقت پیشا که داشتم تو وبلاگا میچرخیدم به یه وبلاگ برخوردم که 40 روز بود به روز نشده بود . اولش به نظرم عجیب نیومد . خیلی وقتا پیش میاد که خود منم مدت طولانی به وبم سر نزنم . اما بعد که از لینکای کنار صفحه به وبلاگ یکی دیگه از دوستاش رفتم فهمیدم که اون بنده خدا 39موقع نجات یه خانم جوون که داشته پرت میشده توی دره ، خودش پرت شده و فوت کرده .

برگشتم به وبلاگش نظرات باید تایید میشدن و کلا وبلاگ داشت خاک میخورد. جایی که میتونست برای دوستاش حکم خونه اونو داشته باشه و اونجا دوره هم به یادش باشن داشت خاک میخورد. یهویی به خودم لرزیدم. مرگ میتونست دقیقا پشت سر منم وایساده باشه . اونوقت من بود م و یه عالمه پسورد این وبلاگ و اون ایمیل و 1000 جای دیگه با یه عالمه ادم که ندیدمشون ولی برام مهمن. همون موقع اومدم تو تنظیمات وبلاگم . بخش نظراتو بدون تایید گذاشتم که اگه روزی من نبودم کسایی که یادم میافتن حداقل حرفاشون اینجا باشه به جای حرفای من .

بعدم یه گوشه از دفتر شعرم همه پسوردایی که داشتم و نوشتم و به مطمئن ترین ادمی که میشناختم همه پسوردامو دادم.

فقط برای این که اگه روزی نبود شاعرانه های من خاموش نشه . ولی حالا با این اتفاقی که امروز افتاد فکر میکنم گاهی این ازادی اشتباهه !!


پ.ن.3 : نادیا خانم که تشریف اوردی کلی الفاظ رکیک استفاده کردی تو وبلاگ من ! باشمام. 

نظراتو پاک کردم چون حرفای زشتی نوشته بودی . این که من به وبلاگ یه ادم دیگه سر بزنم دلیل نمیشه که بخوام اون ادم رابطه ای داشته باشم ! شاید من به روزی 20 یا 30 تا وبلاگ سر بزنم. چه دختر چه پسر ! شما اگه نگران نت اومدن همسرتی به جای این رفتارای بیمارگونه برو با ایشون منطقی صحبت کن که نت تشریف نیارن ! 

دفعه بعدم که تشریف اوردی اینجا جوری حرف بزن که در شأن شخصیت خودت باشه ! اون حرفای شما ذره ای از شعور و شخصیت من کم نکرد ولی مطمئن باش خودتو خیلی کوچیک و حقیر کردی  و در واقع شخصیت خودتو زیر سوال بردی! کاش کمی قبل از این حرکتت فکر میکردی !!! 

در هر صورت برای خودت و همسرت که اصلا نمیدونم کی هست ارزوی خوشبختی میکنم. 

نظرات 16 + ارسال نظر
Haamed دوشنبه 1 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:52 ب.ظ http://www.haamed.blogsky.com

درود.
1) منم عاشق هستم و دوست دارم به همه عشق بورزم. ولی معشوقی نداشته و ندارم. تا به حال عاشق هیشکی نشدم. به خودم سوگند راست میگم. تا به حال اصلا هیشکی توی زندگی من نبوده.نمیدونم باید از این بابت خوشحال باشم یا ناراحت!
2) رفتم و رای دادم.
3) بله مرگ خیلی به ما نزدیک هست. میدونی نظر من در مورد مرگ چیه؟ اینکه: مرگ یک امر بدیهی هست که برای همه روی میده. نباید از مرگ ترسید حتی اگر پس از مرگ هیچی نباشه و با مرگ آدم نابود بشه. من از مرگ به هبچ وجه نمیترسم حتی اگر به من گفته بشه یک ساعت دیگه خواهم مرد، با لبخند به استقبال اون خواهم رفت.
4) آفرین به شما که پاسخ ایشان رو به این خوبی دادید. فحش و چرت و پرت دیگران هیچ تاثیری در آدم نخواهد داشت. من یا شما اگر پاسخ اینها رو بدیم در حد اونها بی ارزش خواهیم شد.
من به همین خاطر هست که تایید نظر رو فعال کردم.
همیشه شاد باشید.

۱- مسلما خوشحال باشید . این نشون میده شما برای خدا یه بنده خاص هستید که عاشق متولد شدید
2- ممنونم
3- دقیقا . ترسی نداره فقط کمی نگران کسایی هستم که دوستم دارن و رفتم غصه دارشون میکنه
4- بیشتر برای خود ایشون متاسف شدم . چون واقعا چیزی از من کم نشد.

ممنونم شما هم شاد باشید .

یک زن که زیاد حرف میزند سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:41 ق.ظ http://yekkashyekarezoo.blogfa.com

چه غم ناک بود اون بنده خدا که وبش مثل میت بی وارث رو زمین مونده
و چه بد روزگاری در انتظارشه اون خانومی که به همسر خودش اعتماد نداره و با کسی زندگی میکنه که هراس داره با رابطه ی نت از راه خارج شه
و چه اخر پستت جمله ی خوبی بش گفتی
راسته که لرا مهربونن!


ار ه واقعا تلخ بود
مخصوصا که وبلاگای همه دوستاش که سر زدم همه اونا یه جورایی از دوریش زار میزدن و اینکه هرکدوم یه جورایی براش تو وبلاگای خودشون مراشم ختم گرفته بودن.
کاش میشد اون مراسما تو وبلاگ خودش باشه :(


اره واقع خیلی ناراحت شدم براشون.

بچه شیر سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:14 ق.ظ http://anahno.blogsky.com


سلامممممممممممم
الفاظ رکیک؟!!! اونم یه زن؟!!!
امکان نداره
خوبی آجی
بوسی فرستاده بودم جوابمو ندادی(کامنت قبلی)

دیگه نمیزارم وس بفرستی
----------------------------------------------------
آجی اون زن هم بنده خدا لابد یه مشکلی پیش اومده که اینجوری گفته نمیخوام حرفاشو تایید کنما من اصن ندیدم چی نوشته ولی به نظر من اون زن میتونه بهت بگه که به وب شوهریش (فقط شوهرش)سر نزنی این حق رو داره
این حق رو داره که خواهش کنه نری هیچ قانونی هم نمیتونه به تو بگه بری یا نری.
آخه بگو چه به تو بهزاد
-----------------------------------------------------
انتظار داشتی ازت تعریف کنم
-----------------------------------------------------

اجی من به اون خانم حق میدم !
اگرم میدونستم همسرش کیه مطمئنن هیچ وقت دیگه وبلاگش نمیرفتم اما اون حق نداشت بیاد اینجا چشش و ببنده و دهنشو وا کنه و توهین کنه !
بعدم دلم براش سوخت چون واقعا شخصیت خودشو زیر سوال برد .
ولی در کل باید شعورش میرسید مثه ادم خصوصی میزاشت خانم فلان وب ماله همسره منه دوست ندارم شما توش نظر نذارید . منم مثه ادم دیگه نمیرفتم نه اینکه اون حرفای چرت و پرت و تو یه مکان عمومی بزنه !

نتم مشکل داشت چن باز جواب بوسه رو دادم نیومد منم گفتم حتما قسمت نیست داداشی :دی دیگه بوست نکردم

بچه شیر سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:08 ق.ظ http://anahno.blogsky.com


آجی یاهو تو هم قاط زده؟

اره اجی اصلا بالا نمیاد یاهوم

بچه شیر سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:24 ق.ظ http://anahno.blogsky.com


یه راحل پیدا کردم

من به تو افتخار میکنم
ولی عزیزم شما باید بری سر درست داداشی

بچه شیر سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ق.ظ http://anahno.blogsky.com


الان آپ موچونم میگم چه جوری
سوال آماری داری؟خجالت نکش بپرس میگم بهت



دکی خودم هنوز جواب منو نداده ها :((

بچه شیر سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:00 ب.ظ http://anahno.blogsky.com


یادم نبود دکی سوالات سطح پایین و جواب نمیده
بدو آجی آپ کردم

دکی کلا جواب نمیده

تب40درجه سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:19 ب.ظ

او
کسی که آدمو بیچاره میکنه!


اره واقعا
اممان از او ...

بچه شیر سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:36 ب.ظ http://anahno.blogsky.com

دکی اول فکر میکنه بعد جواب میده(دیر جواب میده)

میگم طرف الان چه شکلی شده؟ همینجوری ها از رو کنجکاوی میگم



طرف کیه ؟؟

Haamed سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:27 ب.ظ http://www.haamed.blogsky.com

به توصیه یک پزش باید مدت بسیار کمی دارو مصرف کنم وگرنه من از دارو بدم میاد.
خواهش میکنم. من همیشه به شما سر میزنم.



امیدوارم پزشک خوبی باشه

ممنونم باعث افتخارمه حضورت

بچه شیر سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:01 ب.ظ http://anahno.blogsky.com


بابا همونی که روسری سفید داشت.

هان ؟؟

طراوت سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:13 ب.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com

آخی... اولاش خیلی ناز بود ندا جون.
آخراش تاسف بار



شما همون اولا رو بخون جیگرم
نبینم اخماتو تو هم خانمم

Haamed سه‌شنبه 2 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:29 ب.ظ http://www.haamed.blogsky.com

کار من؟ فعلا هستم و هستیم ببینیم چی میشه. البته سپردم کار جدید هم واسم پیدا کنن ولی تو این شهر خراب شده ما کار کو؟


ایشالا به سلامتی


تو هیچ شه ر خراب شده ای کار نیست فعلا
اونایی هم ک ه کار داشتن با این وضع اقتصادی از کار بیکار شددن

farshad چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:22 ق.ظ http://farshadx.blogfa.com

سلام
به نظر من ... نظرهای زشت رو پاک کن و حساسیت هم نشون نده ! اونا انقدر مهم نیستن که تو صفحه اول توضیح بنویسی براشون! برن گم شن عقده ای ها!

خودتم اذیت نکن

منم آپم



آپتو خوندم
خوشم اومد :))
خیلی تمیز تیکه انداخته بودی به دخترا

farshad چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:43 ق.ظ http://farshadx.blogfa.com

دوره آموزشیم کجا بووود

صبحت بخیر

دوره اموزشیت تو وبلاگت بوود

farshad چهارشنبه 3 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:25 ب.ظ http://farshadx.blogfa.com

سلام دوباره
نتونستم بهت رای بدم چون صفحه ی رای ویروسیه و جلوش گرفته شد توسط برنامه ی آنتی ویروسم!! این سایت تاپ بلاگ یه جای کارش می لنگه

منتظر نوشته هات هستم



فدای سرت

هر جای کارشم بلنگه باعث شد ما وبلاگ شمار و پیدا کنیم

خدا خیرشون بده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد