شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

سلام ، من هنوز اینجا هستم


یک -امروز وقتی تو مترو گلشهر تو اون شلوغیا سعی می کردم  که ،با مردایی که بی توجه هل میدادن و سعی میکردن زودتر به پله ها برسن نخورم ؛ یه زوج جوونو دیدم. یه پسر خیلی ساده که اصلا خوش تیپ نبود و یه دختر ساده که شاید خیلی جذاب نبود اما قیافه اش خیلی نمکی بود و ناخود آگاه جذبت میکرد. دیدم که همسرش تمام حواسش به دختره اس که کسی هلش نده کسی بهش برخورد نکنه و انقد مهربون حواسش بهش بود تا از پله برقیا گذشتن. دنبالشون رفتم ، دیدم دختر با تمام عشقش دستای پسر رو گرفت .دو تا دختر افاده ای که از کنارم گذشتن به تیپ پسره داشتن میخندیدن و چرت و پرت میگفتن اما دختره عاشقانه دستشو گرفته بود . از در که اومدیم بیرون یه دست فروش کنار در وایساده بود . پسره و دختر چن قدم جلو رفتن بعد یهو پسره به دختره گفت وایسا و برگشت از دست فروش برای دختره یه بسته لواشک گرفت . دوباره دستای هم دیگه رو گرفتن و به راهشون ادامه دادن . 



دو -چن وقت پیش تر هاااااا شاید یک سال پیش صب ساعت  5 که از خونه رفتم بیرون و 5.5 مترو گلشهر بودم . وقتی رسیدم در قطار داشت بسته میشد منم همون واگنی که جلوم بود و پریدم توش که جا نمونم . روی یه صندلی نشستم رو به روم یه دختر پسر جوون بودن . ار حرفاشون فهمیدم دختره تهران امتحان داره و چون باید صبح زود میرفته پسره همراش اومده که تو اون موقع صب برای دختر اتفاقی نیوفته . دختره بهش غر میزد که اخه برا چی اومدی تو که وسیله نداشتی خوب خودم با مترو میرفتم !! ولی من  تو دلم حسرت محبت مردونه پسر رو میخوردم . بعدم که یه کم گذشت دختر سرشو گذاشت رو شونه پسر رو چشماشو بست و تا خود صادقیه خوابید و پسر عاشقونه موهاشو بوسید و دستای دختر رو تو دستاش گرفت و تا خوده مقصد چشم از دختر برنداشت . منم که سرمو به شیشه سرد مترو تکیه داده بودم تاخود مقصد به اون دوتا نگاه  میکردم و ارزو میکردم که دختره قدرشو بدونه  . 



 شاید خیلی ساده باشه این چیزا  و این که من انقد به این مسائل توجه میکنم به نظر بعضیا مسخره بیاد ، اما اینجور محبتا خیلی به دلم میشینه . محبت مردونه اس اینا. از این سوسول بازیا و لاو ترکوندن و زبون ریختن ای الکی همه بلدن اما اینکه واقعا یه نفر حامی باشه و عاشق و این عشق و تو عملش نشون بده واقعا زیباست و  من دلم همچین محبت مردونه ای میخواد ، بدون هیچ ریایی !!! 


ادامه مطلب یادتون نره !! 



و این منم مخاطب خاص ! بدون چتر ، و گرمی دستان تو زیر باران ! 

از خیس شدن نمیترسم اما از تنها بودن میترسم ! 

کاش زیر این باران فقط نگاهت را داشتم حتی اگر دستانت در دستم نبود ! 


پ. ن 1: به این لینک یه سر بزنید :

"  مگه چی میشه مهربون باشیم ؟؟"


پ.ن 2 : عاشق این شعرو آهنگم  ، اگه نمیتونید بشنوید با IE بیاید . محشره ، شنیدنشو از دست ندید .


Evanescence

HELLO

playground school bell rings again
زنگ تفریح مدرسه دوباره بصدا در می آید

rain clouds come to play again
ابرهای بارانی دوباره می آیند تا ببارند

has no one told you she's not breathing
ایا هیچ کس به تو نگفته است که او دیگر نفس نمیکشد

hello i'm your mind
سلام...من ذهن (خیال) تو هستم

giving you someone to talk to ...hello
می خواهم همسخن تو بشوم ... سلام

if i smile and don't believe
اگر من لبخند بزنم و باور نکنم

soon i know i'll wake from this dream
به زودی می دانم که از این رویا بیدار خواهم شد

don't try to fix me i'm not broken
سعی نکن مرا دوباره استوار سازی {بهبود بخشی}، من نشکسته ام

hello
سلام

i'm the lie living for you so you can hide
من زندگی دروغین تو هستم تا تو بتوانی پنهان باشی

don't cry
گریه نکن

suddenly i know i'm not sleeping
ناگهان می فهمم که در خواب نیستم

hello i'm still here
سلام ، من هنوز اینجا هستم

all that's left of yesterday
با هر آنچه از دیروز بر جا مانده

نظرات 26 + ارسال نظر
farshad سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:35 ب.ظ http://farshadx.blogfa.com

خیلی جالبه
با خوندن ای ن دو شماره ... یاد حرفای خودم افتادم ! خیلی حرفات نزدیک حرفام بود . خیلی . یه جورایی قلمت هم نزدیک قلمم شده بود ! عجیبه برام و جالب

متاسفانه خیلی وقتا قدر نمی شناسه یه طرف تو رابطه . مثل اون دختره ...... که به دوست پسرش می گفت : وسیله نداری و اینا ! خیلی بد گفته . حالمو بهم زد . لیاقت اون یه پسر با ماشین مدل بالاست که اونو فقط برا س ک س بخواد و بعد ولش کنه ! !!! شب باهاش س ک س کنه و صبح ولش کنه تا تنها بره سر جلسه ی امتحان!!!

تو پسرا هم قدرنشناس زیاد داریم . بعضی همجنس های من انقدر احمق و ابله هستن که بخاطر یه موی بلوند و مش و های لایت ، به دوست دختر یا زنشون خیانت می کنن!!!!!!!

سر همشون در نهایت بدجوری به سنگ می خوره ، ولی وقتی که خیلی دیره!!!



متاسفانه بله ادما وقتی چیزی رو دارن قدر نمیدونن حتما باید از دستش بدن تا متوجه بشن

ودوست دارم شماره 2 همچنان خوشبخت و عاشق باشن و شماره 1 هم همچنان عاشقانه ادامه بدن

یک پیر سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:38 ب.ظ http://arshadane.persianblog.ir

مهربونی بی منت ...همراهی بی خفت ... عشق بی سیاست ... همدلیه بی صحبت ...
خیلی خوبه که همه ما ادما به یاد داشته باشیم اینارو...
و به ازای هر حرفمون ، هر حرکتمون و هر ردی از خود تو زندگی دیگری فکر کنیم ...
شاید برای کسی که دیده باشه این چیزا طبیعه ولی عمل کردن بهش جرات میخواد ... و غیرت...



کاش یه روزی همه جسارت واقعا عاشق شدن و واقعا دوست داشتن و داشته باشن .

Haamed سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:39 ب.ظ http://www.haamed.blogsky.com

خوب دنیای ما متفاوت هست.قرار نیست همه مثل هم باشن.فقط باید برخی از مردم فرق بین محبت و فضولی رو نمیدونن. من که تا به حال هیچ دوست دختری نداشتم تا بفهمم بهش محبت میکنم یا فضولی بیجا ولی اگه داشتم همه چیزم رو نثارش میکردم و همیشه هواشو داشتم.
آدم خیلی احساسی هستم.قدرت احساس در من خیلی بالا هست.اگه کسی رو داشته باشم همیشه در کنارش خواهم بود.

میشناسمت تورو حامد جان
از نوشته هات اینو فهمیدم و واقعا برات ارزو میکنم که اونی که لایقته بیاد کنارت :)

طراوت سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:11 ب.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com

ندا خیلی صحنه های زیبا و رمانتیکی بوده. براشون و برات آرزوی خوشبختی میکنم.
آره؛ معمولا این جور عشق های عاشقانه کمه. اما هست. امیدوارم برا خودت پیش بیاد گلم



MERC

Haamed سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:54 ب.ظ http://www.haamed.blogsky.com

درود.شرمنده یه کار واسه من میکنید؟
من اگر نرم افزار AddGuard رو که جلوی تبلیغات مزاحم سایت ها رو میگیره به 4 نفر معرفی کنم،یک لایسنس یکساله دریافت خواهم کرد.روی لینک یک کلیک کن و سپس اون رو از لینک دوم که در زیر هست دانلود کن.اگر هم میتونی اون رو به دیگران معرفی کن تا من چهار نفر رو تکمیل کنم.یادت نره اگر خواستی معرفی کنی باید از همین لینکی که من برات میگذارم استفاده کنی.باور کن خیلی این لایسنس به درد من میخوره.ممنون میشم
لینک 1
http://adguard.com/?c=627255
لینک دوم
http://download.adguard.com/c/627255/adguardInstaller.exe
به خودم سوگند هیچ کلکی در کار نیست.



bashe hatman :-*

ناتانائیل سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:17 ب.ظ http://Nathaneil.blogsky.com

آدما تا وقتی یه چیز ی رو دا قدرش رو نمی دونن اما از وقتی که از دستش می دن کلی افسوس می خورن...
این قدرم به ملت خیره نشو یهو یکی مثه من بی اعصابه یه چیزی بهت میگه



بی اعصابتم دوس داریم

Haamed سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:44 ب.ظ http://www.haamed.blogsky.com

ممنونم خانمی. رفتم تو چند تا وبلاگ از دوستان هم این نوشته رو گذاشتم. سپاسگزارم.

نوشین سه‌شنبه 9 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:51 ب.ظ http://www.enekaseroya.blogfa.com

سلام ندا جونی
من تو این موقعیت یه بار بودم و یه بار تجربه کردم خیلی نازه
وقتی خوندما رفتم به ۱۰ماه پیش که این اتفاق افتاد
یه محبت پاک ...
امیدوارم همه تجربه کنن

راستی شعرت زیر نویس فارسی داشتا
دستت طلا



اره خیلی حس فوق العاده ایه

منم برای همه ارزو میکنم

عزیزی :)

نیلوفر مردابی چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:40 ق.ظ http://www.mordab57.blogfa.com



سلام سلام سلام عزیز دلمممم

گلشهر استان البرز رو میگیییییییییییی ؟؟؟؟ فک کن ،‌ گفتم استان البرز خودم اینطوری شدم همون کرج خودمون رو میگمممممممممممممممممممممممم ...

امیدوارم که تنها نمونی و اون کسی که لیاقتت رو داشته باشه نصیبت بشششششه عشق من ...

می بوسمت نفسی


مرسی نیلوفرم

نیلوفر مردابی چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:45 ق.ظ http://www.mordab57.blogfa.com



راستی زود قضاوت نکنیممممممممم شاید اون دختر هم چون عشقش رو خیلی دوست داشته نمی خواسته که باعث زحمت عزیزش بششششششه ... خوب سخته بدون وسیله بیایی و بری ... شاید فقط به فکر پسره بوده که باید تنها این مسیر رو طی می کرده فقط بخاطر امتحانی که اون دختر داشته ...

عزیز دلم ، محبت ، محبت میارهههههه ...

شاید :)
من که فقط براشون ارزوی خوشبختی دارم

تب40درجه چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:57 ب.ظ

آخ دلم لک زده برای یک هوای دونفره.

مازیار چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:12 ب.ظ http://rigid-feel.blogsky.com

این پستت بهترین پستی بود که تو عمرم خونده بودم.وقتی که هر دو طرف همو دوست داشته باشن و غرور الکی نداشته باشن،راحت به هم عشق میدن.ندا جان زندگی همینه...همیشه یه چیزیش می لنگه....

ولی خداوکیلی تنها چیزی که تو مترو گلشهر دیدم ادمایی بودن که به زور هول می دادن.خوب تونستی اینا رو ببینی!!!

گفتیم کرج و داغ دلمون تازه شد...

نظر لطفته

اره واقعا اگه واقعا معنی دوست داشتن و بفهمن خیلی چیزا زیبا تر میشه


خوب چون تو جزه اونایی بودن که داشتن هل میدادن :))

ای گفتی کی میای پس ؟

f... چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:39 ب.ظ http://yekroozbadazoo.blogsky.com

ey baba azize delam in chiza dg kohne shode pucde.dg faqat bayad tu khaterate gozashte in etefaqate khub ro morur kard.in ruza ku mardo mohabataye mardune???


فائقه جون شما که یافتیش :دی
مارو تا امید نکن بزار ماام پیدا کنیم :دی

م چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:44 ب.ظ

جالب بود
خرم آبادی هستی ؟ اگه هستی یاهو داری به آی دی یاهو من پی ام بده

نه نیستم

بودمم پیام نمیدادم :دی

طراوت چهارشنبه 10 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:02 ب.ظ

همین کــه هستی ...همیــن کـه لابـلای کلمـاتم نفس مـیکشی ... راه مـیروی ، در آغـــــــوشم میگیـری ... همــین کــه پـــــناهِ واژه هـایم شـده ای ... همین کـه ســــــــــایـه ات هست همین کـه کــلماتم از بی "تــــــو " یی یـتیـم نشده اند ، کافیست برای یک عمـــــر آرامـش ؛ بــــاش ... حتی همیـن قــدر دور... حتی همیـــــن قــدر دست نیـــــافتنی.. هـــی "بــــــــاران" بــا تــــــــــوام... "مخاطب خاص"



مرسی طراوتم


ممنونم خاص ترین مخاطب من

م پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:15 ق.ظ

پس خودت رو به لرها نچسبون

فکر نمیکنم فقط خرم آبادیا لر باشن !!
شماام مشکل داری دیگه تشریف نیار اینجا !

نازنین پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:04 ق.ظ http://ehsaseeshgh.blogsky.com

سلام
بنظر من که حرفات مسخره نبود...
کاش همه عشقشون بی ریا و بی دغل باشه و تداوم داشته باشه...
اووخییی خیلی ناز نوشته بودی آجی... خوشحال میشم پیش منم بیای..


مرسی خانم گلم

حتما بهت می سرم

محمد امین پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:02 ب.ظ http://www.amin66.blogsky.com/

سلام ندا
خیلی خوبه که این مسائل رو یاد اوری کردی که به سادگی از کنارشون نگذریم.
مرسی

محمد امین پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 ب.ظ http://www.amin66.blogsky.com/

شعر خیلی زیبا بود
سلام ، من هنوز اینجا هستم
با هر آنچه از دیروز بر جا مانده

خیلی خوشم اومد.



واقعا محشره این آهنگ

یوسفی پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:29 ب.ظ http://70yusefi70.blogfa.com

آره خب توجه تون جالبه. امیدوارم یه دونه خوبش نصیبتون بشه.



به لینک هم سر زدم. خوشم اومد مخصوصا از قضیه ماهی قرمز. این خیلی خوبه که شما انقدر فعال هستین.

بهت سر زدم شعرات خوشگگل بود
ممنون م
جز این کاری از دستم بر نمیاد

بهار پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:20 ب.ظ http://www.cilimi.blogfa.com

آره ! درست می گی !
این محبته !
نه اون دوست دارم هایی که انگار از چین وارد شدن !



ohom
kashki yad begirim bi ria ashegh beshiam :)

Haamed پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:58 ب.ظ http://www.haamed.blogsky.com

هوا خوبه؟
اینجا هوا پر از گرد و غباره و باد میاد که من از باد متنفرم.



ولی من عاشق باد و بارونم

مهرداد پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:02 ب.ظ

« نرسیده به درخت ،
کوچه باغی است که از خواب خدا سبز تر است
و در آن عشق به اندازه پرهای صداقت آبی است .
می روی تا ته آن کوچه که از پشت بلوغ ، سر بدر می آرد ،
پس به سمت گل تنهایی می پیچی ،
دو قدم مانده به گل ،
پای فواره جاوید اساطیر زمین می مانی
و ترا ترسی شفاف فرا می گیرد .
...



lممنونم از شاعر مورد علاقه ام شعر نوشتید :)

farshad پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:20 ب.ظ http://farshadx.blogfa.com

eeeeeeeeeeeeeee
تو که آپدیت نیستی دختر
من فکر کردم آپی

خیلی خوبی
مرسی از لطف همیشگیت




upam misahm :D sab kon madar:D

بچه شیر پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:26 ب.ظ

دالی

یوسفی شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:42 ق.ظ http://70yusefi70.blogfa.com

ممنون بخاطر حضورتون.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد