شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

مخاطب خاص



دلم بوسه میخواهد  ،بی منظور ! شاید یک بوسه شاد کودکانه ، مثل همان بوسه ای که بعد از برف بازی با شوق کودکانه ات روی گونه ام گذاشتی .

دلم بوسه میخواهد آرامش بخش ! مثل همان بوسه ای که وقتی تب داشتم روی پیشانی ام نشاندی .

دلم بوسه میخواهد ، نوازشگر !مثل وقتی که از امتحان سخت فردا میترسیدم و تو دستان یخ زده ام را بوسیدی .

دلم بوسه میخواهد ، داغه داغ ! مثل وقتی که تمام وجودم فریادت میزد و تو لبان تب دارم را بوسیدی .

اری دلم بوسه میخواهد ؛ اما فقط از لبان تو " مخاطب خاص " !


پ.ن.1  : سه شنبه دفاع پایان نامه من و نفسِ ، برامون دعا کنید .


پ.ن.2 : به این لینک سر بزنید :

مگه چی میشه یکم مهربون باشیم ؟


پ.ن.3 : عاشق این آهنگه گوگوشم:


یه روزی پیدات میکنم


با اون همه قولو قرارو پیمون

که با من غم زده داشتی رفتی
می خواستی از تنهایی دورم کنی
اما منو تنها گذاشتی رفتی
پس اون همه وعده که دادی چی شد
رفتی وعدتو وفا نکردی
گفتی خدا تو رو به من رسونده
رفتی که شرم از خدا نکردی

برو ولی هر جا باشی
هر جای این دنیا باشی
یه روزی پیدات می کنم
نگاه تو چشمات می کنم
راز تو رو پیش همه
می گمو رسوات می کنم
با اون همه قولو قرارو پیمون
که با من غم زده داشتی رفتی
می خواستی از تنهایی دورم کنی
اما منو تنها گذاشتی رفتی

برو ولی یادت باشه که با من
از روز اول تو وفا نداشتی
گفتی خدا گواه دوست دارم
تو گفتی اما به خدا نداشتی
اون روزا یادت نمیاد که گفتی
اگر بری غم واسه من میمونه
یادت بیاد گفته بودی به جز تو
راز تو رو فقط خدا میدونه

برو ولی هر جا باشی
هر جای این دنیا باشی
یه روزی پیدات می کنم
نگاه تو چشمات می کنم
راز تو رو پیش همه
می گمو رسوات می کنم
با اون همه قولو قرارو پیمون
که با من غم زده داشتی رفتی
می خواستی از تنهایی دورم کنی
اما منو تنها گذاشتی رفتی
با اون همه قولو قرارو پیمون
که با من غم زده داشتی رفتی
می خواستی از تنهایی دورم کنی
اما منو تنها گذاشتی رفتی


پ.ن.4 : هی ، مخاطب خاص !

هنوز نیامده ای  و من دلتنگم، گمانم ناجور به داشتن خیالت عادت کرده ام  !
نظرات 26 + ارسال نظر
خاطرات پسری در حال کما پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:47 ب.ظ http://khatre.blogsky.com/

سلام خوابی

:D
تابلوه که خواب بودم دیگه :دی

Haamed پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:15 ب.ظ http://www.haamed.blogsky.com

کیه که از بوسه بدش بیاد؟ منم همه ی اون بوسه ها رو میخوام.
میدونم که دفاعیه شما از پایان نامتون هم به بهترین شکل انجام میشه. نگران نباشید
منم گوگوش رو دوست دارم.
وای چقد خوابم میاد



ممنونم حامد جان .

خدایی این آهنگش محشره :)

آلی پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ب.ظ

شب بخیر عجب عکس قشنگی انتخاب کردی فوق العاده قشنگ است همیشه بهترین بودی
بله بوسه زیباترین کلمه ای که در زندگی شنیده ام زیباترین احساسی که ممکن است بدون بیان ابراز بکنی . قشنگ ترین لحظه بیان احساس به کسی که بهش علاقه داری و برایت ارزش دارد و....

ممنونم
بله بوسه همیشه و در همه حال بهترین راه ابرازه احساسه

amin جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:29 ق.ظ

سلام این مخاطب خاص کیه
من که شدید منتظرشم


منم شدیدا منتظرشم :؟)

کاوه جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:50 ق.ظ http://www.gongekhabdide.blogsky.com

دل من ! باز مثل سابق باش
با همان شور و حال عاشق باش

مهر می ورز و دم غنیمت دان
عشق می باز و با دقایق باش

بشکند تا که کاسه ات را عشق
از میان همه تو لایق باش

خواستی عقل هم اگر باشی
عقل سرخ گل شقایق باش

شور گرداب و کشتی سنگین ؟
نه اگر تخته پاره قایق باش

بار پارو و لنگر و سکان
بفکن و دور از این علایق باش

هیچ باد مخالف اینجا نیست
با همه بادها موافق باش

amin جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:54 ق.ظ

بمون تا این مخاطب خاص با اسب سفید پیتیکو پیتیکو بیاد تورو ببوسه و بره
مثه فیلم ها

امین داداشی غیرتت چی شد پس ؟؟؟

الان هنوز تو مرخصی هستی ؟؟

مجنون جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 ب.ظ

سلام از دل بر دل

دلم بوسه می خواهد ... منم اما ...بتونم شعری براش می نویسم
درد سنگینیه

بانو به روزم




آخ جون الان میام

مهرداد جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:11 ب.ظ


کلا دروود بر حسن سلیقت؛منظورم مجموعه مطالب َچی میشه... ً و ُشاعرانه...ُ و آهنگاته؛باهم نه تک تک!
عالییییییییییییه منو بعد سالها دوباره بردی تو مود سهراب و آوریل و ...

من در این تاریکی
فکر یک بره ء روشن هستم
که بیاید علف خستگی ام را بچرد

خوشا به حالت ای مخاطب خاص



خوبی شما ؟؟؟

ممنونم
مخاطب خاص ندارم فعلا :دی

سمانه نوری جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:52 ب.ظ http://daftaredeltangi.persianblog.ir

اونایی که گفتی دل من هم می خواهد
اینهمه گفتی آپ کن آپ کن آپ کردم بدوووو بیا ندا جونی

¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´o¶$$$$$$$$$$$$$$$$$$$$¶¶¶
¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´´´´´´´´´´´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´´´¶¶¶¶¶¶¶¶¶´´´´7¶$$$$¶¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´´1¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶¢´´´¶¶$$$$¶¶$$¶¶$$¶¶¶¶¶¶¶¶¶¶
¶´´´¶¶¶¶¶$¶¶¶¶¶¶¶¶1´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$¶¶¶¶¶¶$¶¶
¶´¶¶¶¶$$$$$$$$??¶¶¶¶´´´¶¶$$$$$$$$$$$$$$$¶$¶¶¶
¶¶¶¶¶¶$$$$$$¶$$$$$¶¶¶´´¶¶$$$$$$$$$$$$$$$$$$¶¶
¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶$´¶¶¶¶$$$$$$$¶¶¶¶¶$$$$¶¶
¶¶¶¶$$$¶$$$$¶$$$¶¶¶¶¶¶¶¶¢¶¶¶¶$¶¶¶¶¶$????????¶
¶¶¶$$$$¶$$$$¶$$$$$$$$$$¶´´o¶¶¶¶¶¶¶??$$$$$¶¶¶¶
¶¶¶¶$$$¶¶$¶¶¶¶$$$$$$$$¶¶¶´´´¶¶¶7´$$$¶$¶¶$$$¶¶
¶¶¶¶$$$$$$¶$$¶$$$$$$$$$¶¶´´´´´´´¢¶¶$$$$$$$$¶¶
¶¶¶¶¶¶$?$$¶$$$$$$$$$$$$$¶¶´´oo´´¶¶$$$¶$$$$$$¶
¶´¶¶¶¶¶$$$$$¶¶¶¶¶¶¶$$$¶¶¶¶¶´7´7¶¶$$$$$$$$$$$¶
¶´´´¶¶???$???$¶¶$$$¶¶¶¶¶¶¢´´´¶¶¶¶$¶¶$$$$$$$$¶
¶´´´?¶$$??$$$??¶¶$$$¶¶o´´´´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$¶¶
¶´´´´¶¶$$?$?$$?$¶¶¶¶¶?´´´´¢¶¶¶$$$$$$$$$$$¶¶$¶
¶´´´´o¶¶$?$$$???$¶¶¶¶´´´?¶¶¶$$$$$$$$$$$$$¶$$¶
¶´´´´´¶¶¶$$$$??$?¶¶¶¶´¶¶¶¶$?$$$$$¶¶¶$$$$¶$$$¶
¶´´o¶¶¶$¶¶¶¶$$?$??¶¶´´¶¶¶$$$$$$$$$$$$$¶¶$$$$¶
¶¶¶¶¶¶$$$$¶¶¶$??$$¶´´´¢¶¶$$$$$¶$$$$$$¶¶¶$$$$¶
¶¶¶$$$$$$$¶¶¶¶$$$$¶¶1´´¶¶?$$$¶$$$¶$$$$$$$$$$¶
¶¶$$??$$$¶$$$¶¶$$$$¶¶¶´¶¶$$$$$$$$$$¶¶$$$$$$$¶
¶???$$$$$$$¶¶$$$$$$?¶¶¶¶¶$$¶¶$$$¶¶¶$$$$$$$$¶¶
¶$¶$$$$$$$$$¶¶$¶$$$$$$$$$$$¶¶$$$$¶$$¶¶¶$$$$$¶
¶$$$$$$¶$$$$¶$¶¶$¶$$¶¶$$$$$$$$$¶¶$$¶$$$¶$$$$¶



خیلی خوشگل بود آپت دوست جونم

یک پیر جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:34 ب.ظ http://arshadane.persianblog.ir

سلام ندا جونی...شیطنتم میاد...
میشه ؟
این عکست هی میگه 1 بوس بده یکی دیگه یکی دیگه :)) ...
به قول مامانم میگه بوسه چیست ...بعد میگه تماس دو لب ... فلسفه بدیهی میگیم خانوادگی



جیگرمی
مامانتم دوست دارم :دی یعنی این فلسفه های شما آخرش منو میکشه :))

ارشا جمعه 12 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:37 ب.ظ http://pvrym.blogsky.com/

شعرت زیباست. خیلی خوشم اومد.
در ضمن ممنون که بهم سر می زنی!!!
ممنون از دوستیت!!!!!!!!!!!!!

بچه شیر شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ق.ظ

این چه آپیه دختر حداقل دور از چشم داداشی این کارارو بکن
روسریت رو درست سرت کن
نخند
بابا مخاطب خاص کجایی پ تو؟!!!!!!!!!!!!!!!!!
بیا این آجی ما رو ببر راحت شیم از دستش
اتاقشم مال خودم میشه آجی رفتی عروسکاتم ببر میخوام جاشون ماشین و تفنگ بذارم
امیدوارم این مخاطب خاص تو فامیلاش یه دختر خوشدیله که 4-6 سال ازم کوچیکتر باشه داشته باسه
مخاطب خاص باید مدیر باشد مدبر باشد شجاع باشد در آخر فامیل جیگر داشته باشد آجی میگم خاصتی انتخاب کنی یکی باشه که چکای منو بتونه پاس کنه



چکاتو خودم پاس میکنم
ولی باید حواسم باشه اجیه خوشگل داشته باشه

آرتین شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:10 ب.ظ http://mikadecity.blogsky.com/

این همه راه اومدم ببینمت تو که باز آپ نیستی



خوب شب آپ میشم

امین شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:19 ب.ظ

سلام ببخشید این امین که نظر داده کیه
یعنی میخواستم بگم من اون نیستم این یه امین دیگه اس
توجه کنی من به فارسی اسمم رو مینویسم
اون انگلیس نشوته ....غیرتم سر جاشه
خودمم فکر کردم این نظر مال منه!!!
اجی اعصابم خورده بیا وبلاگ نوشتم چرا .....دعوا کردم



الان میام دادشی

امین شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:52 ب.ظ

یه پست جدید نوشتم .....دیدیش اخه نظرت رو تیو پست قبلی دادای : گفتم



الان میرم رو اونم نظر میدم

فـــرشـــاد شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:00 ب.ظ http://farshadx.blogfa.com

دیگه حسابی حسابی به این مخاطب خاصت حسودیم شده ها
لب هم مگه کودکانه می شه ؟
شعرت خیلی قشنگ بود

مرسی
دلم برا وبلاگت تنگ شده بود



مخاطب خاص هم به شما حسودی میکنه

لب نه ولی بوسه کودکانه میشه


اینجا هم کمبود مغرورترین پسر دنیا رو حس میکرد . اومدی اسمونمونو افتابی کردی

طراوت شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:01 ب.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com

خیلی قشنگ بود ندا جان
.
یکی بیاد کمک کنه این رگ غیرتمو بخوابونم

.
.
نه خدایی زیبا بود عزیزم
.



طراوت جونم به جونه خودم توهم بوده کسی نبوده شوما عصبانی نشو

چشات خوجل میبینه خانومم

محمد امین شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:09 ب.ظ http://www.amin66.blogsky.com/

برنخل خوشی همیشه پیوند بزن /



نی باش و همیشه شاد و خرسند بزن/



گر زمانه بر تو دمی سخت گرفت/



دندان به جگر بگیر و لبخند بزن

اپم



اومدم

حسین شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:11 ب.ظ http://gheychee.blogsky.com

این خیلی خوبه که تو به ضرورت وجوود یک مخاطب خاص پی بردی
هممون یه جورایی توو زندگی لازمه مخاطب یا مخاطبانی خاص داشته باشیم
حالا بسته به شرایط، این مخاطب خاص میتونه درونی باشه و یا بیرونی
ایشالا که پیداش میکنی عزیز
اما اگر روزی روزگاری از مخاطب خاص ما جویا شدی، بدون دوستانی مثله خودت و امثال خودت برای من مخاطب خاصن
خاص
و خیلی خاص
همین




ممنونم حسین جان
این جا هم خاص تر از شما و کسایی که دوستشون دارم مخاطب خاص تری پیدا نمیشه :)

حسین شنبه 13 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:18 ب.ظ http://gheychee.blogsky.com

دیالوگ دختر و پسر عکس این پست:
دختره: عزیزم بیا منو بخور ... بیا تمومم کن .... بیا بخور هیچی ازم نمون اصلا قورتم بده..خیلی امشب داغم...
.
پسره:
خانوم محترم لطفا رعایت کنید تشریف ببرید عقب من خودم زن و بچه دارم.

:دی
حسین جان سانسورش میکردی اینجا خانواده رد میشه :دی

پارکانت یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:10 ق.ظ http://parkanet.blogsky.com

عشق همون قدر که زیباست بی رحم هم هست .



هعیییییییییییی

یک پیر یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:38 ق.ظ

خانوم داری دیر کرد و تاخیر میخوری ها...از ما گفتن بود...
ته ماه حقوقت کم شد گله گذاری نکنی ها...

فدا سرت خانم گل

فقط نگرانم که نکنه مخاطب خاص نگرانم بشه

یک پیر یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:22 ق.ظ

نگران شده باشه هم میاد پیش من خودم از نگرانی نجاتش میدم...اسمایلی خنده های شیطانی



خودم بگو بیاد پیش خودم دیگه
خسته شدم انقد دنبالش گشتم

فـــرشـــاد یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:50 ب.ظ http://farshadx.blogfa.com

همچنان منتظر آپت هستم ها بانوی اردیبهشتی زیبا




کوچیکتم دوست جون

آرتین یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:12 ب.ظ http://mikadecity.blogsky.com/

به به چه آپ باحالی

امین یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:13 ب.ظ http://cheragah.blogsky.com

سلام خوبی
ابجی
بازم اومد مرخصی شهری ...
ببخشید دیگه ابجی دیگه تکرار نمیشه
خوب نگفتی اون یکی امین کیه

اون یکی امینم یه امین دیگه اس که فکر کرده بودم تویی
بعدا فهمیدم تو نیستی و اون یکی امینه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد