شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

عطش




دستانت را دوست دارم

وقتی به دورم حلقه میشوند و

به تو نزدیک تر میشوم؛

دیوانه نگاهت میشوم آنزمان که

تازیانه میزند وحشیانه

به تن عریانم .

و لبانت !

ولبانت را میپرستم

آن لحظه ای که لمس میکند خط به خط

تمام تنم را !


پ. ن. 1 : ادمای زیادی سر راهم سبز شدن و من بی تفاوت گذشتم و تو دلم گفتم بالاخره مخاطب خاص خودم میاد . حالا در گیر این تردید شدم که شاید مخاطب خاص یکی از همونایی بوده که من نگاهش نکردم. همش از خودم این سوالو میپرسم  نکنه مخاطب خاص از کنارم گذشته باشه و من بی خبر باشم !


پ.ن 2 : به  " مگه چی میشه مهربون باشیم " هم سر بزنید .


پ.ن 3: عاشق این آهنگم :


LIONEL RICHIE

I've been alone with you
Inside my mind
And in my dreams I've kissed your lips
A thousand times
I sometimes see you
Pass outside my door
Hello!
Is it me you're looking for?
I can see it in your eyes
I can see it in your smile
You're all I've ever wanted
And my arms are open wide
Because you know just what to say
And you know just what to do
And I want to tell you so much
I love you

I long to see the sunlight in your hair
And tell you time and time again
How much I care
Sometimes I feel my heart will overflow
Hello!
I've just got to let you know
Because I wonder where you are
And I wonder what you do
Are you somewhere feeling lonely?
Or is someone loving you?
Tell me how to win your heart
For I haven't got a clue
But let me start by saying I love you

Hello!
Is it me you're looking for?
Becuase I wonder where you are
And I wonder what you do
Are you somewhere feeling lonely?
Or is someone loving you?
Tell me how to win your heart
For I haven't got a clue
But let me start by saying I love you

نظرات 17 + ارسال نظر
محمد یاری یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:47 ب.ظ

تو هنوز زنده ای :)) ؟

نه این روحمه که داره آپ میکنه !

کدخدا یکشنبه 14 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:03 ب.ظ http://reeve.blogsky.com

سلام دختر لر +
مخاطب زیاده ولی آدم شانس بیاره مخاطب هاش تقریبا هم فکر خودش باشن

بچه شیر دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:50 ق.ظ

چیطوری آجی؟
این مخاطب خاص پیدا نشد؟
عجب عکسی
اینجا داداشی نشسته یکم رعایت کن

ای ن که لباس داره خوب !!!

تب ۴۰ درجه دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:07 ق.ظ

نگاه کن که مخاطب خاص
کجای آرزوهات قرارداره.

وسط آرزوهامن :دی

یک پیر دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:12 ق.ظ http://arshadane.persianblog.ir

hello به خودت دخترم
خوبی؟
اگر مخاطبی خاص باشه تو خودتو بکشی هم نمیتونی از کنارش بگذری ..نمیتونی بی تفاوت به راهت ادامه بدی حتما بر میگردیو نگاهش میکنی حتی از روی کنجکاوی...
همیشه اتفاقای خوب زمانی برای ادم رخ میده که انتظارش رو نداری ...
دنیا با مخاطبای خاص رنگ دیگه ای داره اما رنگ بی مخاطبی هم خیلی جذابه ...
پ.ن : یعنی میگم انقدر صداش نکن حالا 2 دقیقه اومده پیش من ... بزار 2 دقیقه اینجا باشه اهه...

مرسی
چقد جوابت اروم میکنه ادمو

راستی مخاطب خاص پیش تو چیکار میکنه ؟

عاشقانه های آدم برفی دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:36 ق.ظ http://adambarffi.blogsky.com

پشت گذشته هایم را
آنقدر کیسه می گشم
که چرک خاطراتش برود.

سلام

Haamed دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:48 ب.ظ http://www.haamed.blogsky.com

منم گاهی به این چیزی که شما فکر میکنید، فکر میکنم.
دیشب اومدم آپ کنم یهو به علت بارش برف،برق قطع شد به همین دلیل امروز آپ کردم.



اره خوندم آپتو

بچه شیر دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:44 ب.ظ


سیلام شماره این زنه که عکسشو گذاشتی رو داری؟
این لباس نداره که !!!
اسم دختره "آتیش پاره" ست
آخه آتیش تنشه
فک کنم شمارش اینه 125



داداشی شما خیلی پر رو شدی
داداشی اون لباشه دیگه :دی

بهار دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:56 ب.ظ http://www.cilimi.blogfa.com

خب از این به بعد بیشتر توجه کن تا مخاطبت پیدا بشه !
در ضمن آپم !



دقتم نمیاد خوب :دی

فـــرشـــاد دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:46 ب.ظ http://farshadx.blogfa.com

به آدما فرصت بده
ولی نه خیلی زیاد
چون فرصت خودت هم محدوده
مثل من
مثل همه
آدم شناس باش!
زود بشناس
ولی ...بی خیال هم رد نشو از کنارشون
امیدوارم به مخاطب خاصت برسی!



چشم :)

ایشالا :)
فعلا در گیر 1 و 2 اردیبهشتم :دی

حسین دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:19 ب.ظ

شایدم مخاطب خاص جلوی چشمته و نمیبینیش
از بس که مشهوده

اسم مشهود و نیار که یاده سرمایه فکری میافتم :)) از صب دارم راجب دارایی ای مشهود و نامشهود میحرفم :))


خوب بهش بگو یه کم از شهودش کم کنه شاید دیدمش :دی

یک پیر سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:40 ق.ظ http://arshadane.persianblog.ir

لطف داری عزیزم...
بابا اومده بود 2 دقیقه 1 چایی دیشلمه بخوره بره ...حالا 2 تا کلوم درد و دل هم کرد و 1ذره خرید داشتم برام رفت گرفت و 1 کوچولو خونرو ابو جارو کرد و 1کمی هم 100 تومنی بهم قرض دادو دیگه همینا کار خواستی نداشت که بنده خدا ...

Haamed سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:20 ق.ظ http://www.haamed.blogsky.com

درود.خوبین شما؟
پیداتون نیست؟

امروز دفع پایان نامه ام بود . از امروز هستم

یک پیر سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:00 ب.ظ

ها حتما راهش نمیدی خونه دیگه... :)) حالا خوبه هنوز مخاطب انقدر هواشو داری...خدا شانس بده...
چه کردی عزیزم؟دفاع خوب بود؟تموم شد؟شیرینی بخوریم؟



الان که ندارم هواشو دارم :دی پیداش کنم که از این خبرا نیستش :دی اون باید مراقب من باشه :دی

بارون خورده .. ! سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:01 ب.ظ http://baroonkhorde.blogsky.com

بهار سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:48 ب.ظ http://www.cilimi.blogfa.com

سلام !
این آدرس ، آدرس شعبه ی دوم وبلاگمه که دوست خوبم مهنوش اونو رهبری می کنه !
www.cilimi2.blogfa.com
[لبخند]

Haamed چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 ق.ظ http://www.haamed.blogsky.com

درودددددددددددددددددد
و صبح شما هم به خوبی و خوشی



الان که ظهره :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد