شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

عاشقانه ها

 

 

عاشقانه هایم تکراری شده اند !  

هی مخاطب خاص ؛  

به قدر یک شعر هم شده ، اینبار تو عاشقی کن !

نظرات 8 + ارسال نظر
Nima چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:00 ب.ظ http://Nimacruise.blogsky.com

بهترین ماه سال از نظر من
اردیبهشت ...


لطف داری :دی

علیرضا چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:04 ب.ظ http://d4d4.blogsky.com

سلام..میفهممت... بعضی وقتا انگار هیچ چشمی نمیبینه پیر شدنمونو...هیچ گوشی نمیشنوه فریادامونو...و همه بی تفاوت از کنار آدم رد میشه...هیچ کس به هیچ کس احتیاجی نداره اینو همه میدونن اما خدا از دلمون خبر داشته باشه...که بعضی وقتا همه اعتقادمون میشه اون چیزایی که میبینیم... نه اون چیزایی که تو دلمون جا دارن..سر بزن

یه پسر خوشگل چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:25 ب.ظ

واقعا این عکسی که گذاشتی مال خودته؟
دوست دارم

اره دیگه عکس خودمه

شمام عکس میزاشتی ببینیم چقد خوشگلی !

علیرضا چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:50 ب.ظ

پاسخ حرفام همیشه اشک بوده حتی وقتی تلفنی با کسی حرف میزنم.. راستی قیافتو دیدم یاد یه خاطره افتادم ... بچه که بودم خونه عموم کرج بود ماهی ۱ بار میرفتیم ۴ روز میموندیم اونجا یه دختر بود که باهاش خیلی لج بودم همیشه با هم کشتی میگرفتیم خیلی باحال بود..تو کوچه آسفالت با دختر مردم کشتی میگرفتیم (همیشه آرنج من و اون دختره زخمی بود..تازه باباش هم میومد هی به دخترش میگفت گردنشو بگیر آها بزنش آفرین ) اون دختره کپی تو بود قیافش...یه سری که رفتم کرج رفتم تو کوچه نشستم تا بیاد غروب شد و نیومد هی به آرنجم نیگاه میکردم (میخارید) تا اینکه دختر عموم اومد گفت چرا دم در نشستی عزیز ؟ گفتم همسایتون نیستن؟ گفت کدوم؟ روم نشد بگم.. گفتم نمیدونم.. همون پسره که باهاش بازی میکردم... گفت نمیدونم کیو میگی همه هستن فقط این بقلی هفته پیش اساس کشی کردن..........و..و..و.... همون دختره بود که با هم کشتی میگرفتیم...



ایشالا دوباره پیداش میکنی

فرشید چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:29 ب.ظ

خانومی میخوامت

Haamed چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:09 ب.ظ http://www.haamed.blogsky.com

هی مخاطب خاص:
برای یک بار هم که شده به حرف ستاره خانم گوش کن. گوش نکنی با من طرفی.



سر مخاطب خاص داد نزن حامد

یک پیر چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:27 ب.ظ http://arshadane.persianblog.ir

گل ام ای یار گلوم گل ...گل عزیز دلم یار گلم...هیـــــــیی

عاشقانه تکراری یعنی تکرار لحظات به یاد موندنی...
بعضی موقع ها تکرار باعث درک مزه های جدیدی از رابطه میشه...



عاشق نظراتتم گلکم :-*

مهرداد پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:46 ب.ظ

قشنگ یعنی چه؟
– قشنگ یعنی تعبیر عاشقانه اشکال
و عشق، تنها عشق
ترا به گرمی یک سیب می‌کند مأنوس.
و عشق، تنها عشق
مرا به وسعت اندوه زندگی‌ها برد،
مرا رساند به امکان یک پرنده شدن.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد