شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

بهشت گم شده


امروز کوه بودم ، خیلی خوش گذشت ، اما دلتنگ بودم ! دلتنگ دوستایی بودم که به تازگی پیداشون کردم اما عاشقشونم .

امروز دائما داشتم به دو لبه ی قیچی فکر میکردم ، به حسین ، فاطمه ، مهتاب، ممدوسین ، ممرضا ، طراوت ، سمیرا و یاسی !

تو تک تک لحظه هام جای شما رو خالی کردم .

نمیدونم حسی که  به این خونه جدید  دارم به خاطر چیه اما حس میکنم که دو لبه ی قیچی روی زمین نیست ! حس میکنم یه بهشت گم شده اس که هر کسی لیاقت قدم گذاشتم بهشو ندارم و من خوش بخت و خوش شانسم که روی زمین پاکش قدم گذاشتم  و تونستم  هوای نابشو تنفس کنم . 

اونجا همه با هم ان ، همدلن ، پاک و ساده ان و یه جورایی بوی ناب انسانیت میدن . 

وقتی صفحه اشو باز میکنم احساس راحتی خاصی دارم یه ارامش عمیق ! 


دوستای خوبم 

خوشحالم که پیداتون کردم . دوستتون دارم  ! 

 

=>  از دوستای گلم که اسمشنو تو این پست نیوردم عذر میخوام ، اخه این پست فقط به خاطر دولبه ی قیچی نوشته شده ولی خودتون میدونید که چقد همه تونو دوست دارم . بهزاد ، مازیار ، امین ، دکتر خودم ، فرفری ، حامد ، فرشاد ، محمد و هر کس دیگه ای که خودش میدونه دوسش دارم و اینجا اسمشو نیوردم .
 

نظرات 19 + ارسال نظر
مازیار جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:20 ب.ظ http://rigid-feel.blogsky.com

منم که بوقم!!!!
خیلی خوبه که دوستای خوبی پیدا کردی.انشالله واسه همیشه باهات بمونن.کدوم کوه رفتی؟!!!من امروز الکی یهو رفتم کوهسار!!!



نه عزیزم :دی شما تاج سر مایی :دی
کلیم دوستتون دارم .

دربند بودم ! ا ، اگه میدونستم وقت داری حتما خبر میدادم که بیای

پارک ارم ما چی شد آقا ؟:دی

یک پیر جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:31 ب.ظ

به به میبینم که بهت خوش گذشته خدا رو شکر...
تو خودت خوبی که همرو خوب میبینی ندا ...خوبه که ما هم تورو میشناسیم ...
منم باهات موافقم و فکر میکنم به خاطر خوبی دوستان و صاحب بلاگه ایشالا همیشه شاد و پیروز باشید...
پ.ن : در این متن من کشف کردم که فاطمه بلاگ داره...فاطمه دختریم دستم بهت نرسه ...



فدات جیگری

من کله لینکای وبلاگه حسین و گشتم که لینک وبلاگ یاسی و فاطمه رو پیدا کنم

آخرم برا یاسی رو پیدا نکردم که

حسین شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:05 ق.ظ http://gheychee.blogsky.com

الان که اینو دیدم کلی شوکه شدم...فعلا مراتب ذوق مرگیمو اعلام میکنم تا فردا از سرکار برگشتم حالم عادی شد بیام و حسابی اساسی ازت تشکر کنم



عزیزی حسین جان ، تشکر نمیخواد که حرفای دلم بود

یه جورایی به خونه شما و جمع صمیمیتون عادت کردم که دوری دلتنگم میکنه ، فقط همین

یاسی شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:10 ق.ظ

ندا جون عزیزم تو اینقدر گلی و مهربون و پر انرزی که وجودت کنارمون باعث شادی و نشاط مضاعفه.همیشه به گردش باشی .مرسی به یادمون بودی.از همینجا احساس قشنگتو میبوسم.



فدا خانمی
فقط نمیشه جای احساسم خومم ببوسی ؟

amin شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:37 ق.ظ

خوشبحال دوستات که اینقدر دوسشون داری

خوش به حال من که همچین دوستایی دارم

طراوت شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:53 ق.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com


ندا جون منم دوست میداری؟!

عزیزم تو خودت خیلی خیلی خوبی. اصن اصل کار خودتی. اصن همش خود خودتی! گل و باصفا
هندونه نیستا! جدی میگم.

خداروشکر که خوش گذشته. جای ماروهم که خالی کردی. مغسی



تورو بیشتر از همه دوست میدارم

مرسی :) کاش میشد خودتون میبودید دیروز

ebrahim شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:01 ب.ظ http://blackroz2.lxb.ir

سلام وب قشنگی داری اگه خواستی منو بااسم blackrozبلینک موفق باشی

فاطمه شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:32 ب.ظ

سلام ندا
سلام عزیز
عزیز دل . اونجا بچه ها همه به هم عادت کردن همدیگه رو دوست دارن میدونی چرا؟ چون بدی اونجا نمیبینی .هیچ بدی نمیبینی.نه از حسادت خبری هست نه از کینه نه از دروغ و ریا و نه از توهین وتحقیر ... همه عزیزن واسه همدیگه.. اونجا همون مدینه فاضله هست که خیلیا تو دنیای واقعی یا همین مجازی آرزوش رو دارن وما داریمش نه؟
منم اغلب دلم واسه شماها تنگ میشه و گاهی که با حسین حرف میزنم بیشتر صحبتامون راجع به بچه هاس از زلال بودنتون و مهربونیتون میگیم
من هیچوقت دو لبه قیچی و بچه هایی که اینجا ازشون یاد کردی رو فراموش نمیکنم



اره واقعا اونجا شهر ارزوهاس
خیلی ارامش بخشه :) یه دنیای بدون هیچ بدی ای:) ادما اونجا بی دلیل خوبن ، بی بهونه مهربونی میکنن کاش همه دنیا اینجوری بود

دو لبه ی قیچی هم شما رو فراموش نمیکنه :دی

فاطمه شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:36 ب.ظ

در ضمن . میدونی ،اصلا اهل وبلاگ نویسی و این حرفا نیستم.
اونی رو هم که دیدی اینقد حسین بهم میگفت تنبل خانوم رگ غیرتم جنبید واسه رو کم کنیه اون بود ولی روش که کم نمیشه این بچه قربونش برم الهی


فک کن یه درصد حسین از رو بره :دی


ولی وبلاگت خیلی وست داشتنی بود ، کاش به قول حسین تنبلی نمیکردی

محمود شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:20 ب.ظ http://hangover.blogfa.com

پاک کردم.موفق باشی با متاسف بودنت

لطف کردی

Haamed شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:45 ب.ظ http://www.haamed.blogsky.com

خیلی وقته کوه نرفتم. خوش به حالتون.
ممنونم که اسم منم جز کسانی بود که از اونها نام بردید. خیلی خوشحالم که دوستی مجازی مثل شما دارم.
عکسی؟ بذار دوربین دیجیتال بگیرم.


با دوربین گوشیم قبول داریم به خدا

ممدوسین شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 05:12 ب.ظ http://qalamrizha.blogspot.com

سِلام، خویی لرهَ؟
ای نَدا چه با معرفت بیَ. هَنی اسم مارِم نهاده دمین بلاگت. اَی معرفتتهِ نازِم دختِر. سقَه سرِت بام رفیق

این و الان تو وبلاگ حسین خوندم

تنبل یه کامنت جدید مینوشتی برای اونجا خوب


فدای تو ممدوسین جان

سمیرا شنبه 20 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:26 ب.ظ http://seraphic.blogsky.com

وای ندا عاشقتم...بوس...تو یه فرشته ایی به خدا... ممنون عزیزم...اونجا با حضور تو شادتر و باحال تر هم شده ...مرسی از لطفت که مارو قابل دونستی ...ممنون .


عزیزمی جیگری

فدای تو بشم من

بچه شیر یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:41 ق.ظ


"بهزاد" خالی چیه دیگه
بنویس داداشی
داداش جون
داداش بهزاد


همون بهزاد بسه :دی

بچه شیر یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:51 ق.ظ


نوموخوام
باید داداشی هم قبلش یا بعدش بگی
قهر میکنما

ندا یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:02 ق.ظ http://lore.blogsky.com


داداشی لوس نباش دیگه

بچه شیر یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:08 ق.ظ

آهان این شد
داداشی
بوووووووووووس

ندا یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:14 ق.ظ http://lore.blogsky.com



لوسی خدایی

بچه شیر یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:19 ق.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد