شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

دلتنگ


هی مخاطب خاص دلگیرم 

نه از تو ؛ از روزگار 

که تو را از من جدا کرد ! 




  • این روزا زیاد گریه میکنم ، به خاطر تو ! یادمه که یه روزی بهم میگفتی اگه من گریه کنم نفست بند میاد . یادته اون روزی که دعوامون شد و من گریه کردم ؟؟ من به اشکای خودم حساسیت داشتم ، هنوزم دارم و وقتی گریه کردم تمام صورتم کهیر زد ، اونوقت تو عصبی شده بودی و به خودت و زمین و زمان فحش میدادی ، بعدم سرم داد زدی آخه منه گ..  ارزش اینو دارم که تو اینجوری گریه میکنی و صورتتو به این روز انداختی ؟؟ یادته دستمو گرفتی خودت بردیم که صورتمو بشورم بعدم هر بار صورت منومی دیدی به خودت فحش میدادی ؟ همون موقع بهم قول دادی هیچ وقت دیگه اشکمو در نیاری!

  • این روزا دائم سر درد دارم ، به خاطر تو ! یادمه اون روزا بهم میگفتی که حق ندارم عصبی و نگران بشم ، میگفتی دق میکنی اگه من خار به پام بره . یادته اون وقتی رو که برات یه مشکلی پیش اومد و دو هفته غیبت زد ؟ من انقد اون چن روز عصبی و نگران بودم که تمام مدت سردردای شدید داشتم ، اونقد شدید که با هیچ آرامبخشی ارومم نمیکرد ، وقتی برگشتی و فهمیدی دکتر بهم گفته به خاطر اعصابمه که دائم سرم درد میکنه، عصبانی شدی ، رفتی سر خاک بابا ، من و به روح بابا قسم دادی که ببخشمت ، ازم قول گرفتی بیشتر مراقب خودم باشم . هیچ وقت صدای لزرونتو از پشت تلفن یادمه نمیره که سعی میکردی پشت فریادات بغضتو مخفی کنی. همون موقع بهم قول دادی که دیگه هیچ وقت بی خبر از کنارم نری !

  • تو قول دادی و قولاتو شکستی ولی من عهدمو با تو نشکستم ، در عوضش بی صدا تو خودم شکستم . 


  • همه این حرفارو زدم که بهت بگم ، هر وقت دلت هوای منو کرد و خواستی برگرد؛ اینجا یه نفر همیشه منتظرته . 



نظرات 6 + ارسال نظر
طراوت یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:21 ب.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com


خیلی غمناک بود ندا جونم. و خیلی خیلی احساسی و قشنگ.
چی می شد اگه همه ی رابطه ها تو این دوره زمونه این مدلی بود؟! حیف...کم پیدا میشه.
ندا گلی این کامنت نفر قبلیو پاک کنی بهتره ها! خیلی بی ادبه



مرسی گلم

اره دیدم کامنتشو ، پاکیدمش

amin یکشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:57 ب.ظ

این روزا خیلی دلت پر شده ها بابا غصه رو بیخیال عیده مطلب شاد تر بذار نا اینکه بگم این مطلبت بده نه خوب بود اما وقتش الان نیست

عید باشه خب !!!!

غم باید باشه که ادم مزه شادی رو بچشه و بفهمه

یک پیر دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:29 ق.ظ http://arshadane.persianblog.ir

سلام جونی ندا عسلی بلا ...
نبینم غمت ..کسی که نمیتونه ببینه غمت رو غمی هم نمیسازه به قول خودت قول رو نمیشکونه...امیدوارم امسال با کسی اشنا بشی که نه سر دردی ازش یادگاری بمونه نه خاطره اشکی ...عمری رو باهاش سپری کنی که با هیچ کس دیگه نمیتونستی بگذرونی ،پر از سعادت و خوشبختی...



فدای تو
میشه مهتاب باشه و ندا غم داشته باشه ؟

مرسی مهتاب جونی ، منم برات بهترینارو آرزو دارم :)

حسین دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:36 ق.ظ http://gheychee.blogsky.com

ندا جان امیدوارم سال جدید غمهای این شکلی نداشته باشی و نیاد سراغت
تو گفتی خیلی از اینایی که میگی خیاله..رویاست
اما هر بار که میایم میخونیم ناخوداگاه این ذهنیت بوجود میاد که نکنه واقعیت باشه.
نمیدونم
هرچی که هست
ایشالا امسال مخاطب خاصت رو پیدا کنی
چه مخاطب خاص درونی
چه بیرونی



مرسی حسین جونم
برای من مخاطب خاص همونیه که اون با نشسته و داره به حرفام گوش میده ، این مخاطب خاص توهمی هم فقط سوژه شده برای نوشته هام

یه دوستی دارم که رو شعرام نظر میده ، همیشه میگه اونی که عشق رو تجربه نکرده خیلی شیوا تر از اونی که عشق رو تجربه کرده درباره اش مینویسه .
شاید نوشته های من این رو تداعی کنن که همچی ن اتفاقی افتاده ولی خب همشون خیالی ان .

حسین جان ممنونم منم برات ارزو ی بهترینارو د ارم

مهرداد صالحی گل افشانی دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 11:05 ق.ظ http://asalbanooi.blogfa.com

سلام ندا خانوم.
خوبین؟؟؟خوشین؟؟؟
ببخشید که خیلی وقته سر نزدم.
==========
واقعا شاعران هم دنیای جالبی دارن
بنظرم اون دوستتون اشتباه فکرمی کنن....مگه می شه ادم عاشق نباشه و عشق رو به تصویر بکشه؟؟؟؟بعیده....لااقل اونی که به تصویر کشیده می شه عشق نیست و یا احتمالن عاشق شده ولی متوجه نشده که عشق بوده.
==========
اونچه که شاعر از غم به تصویر می کشه غم نیست،بلکه عشقه. که اونایی که عاشق نیستن اونو غم می بینن.
عشق با غم در تضاده مگر اینکه غم و عشق رو نشناخته باشیم.
بعید می دونم عاشق نباشین و اینطور بنویسید....بعید می دونم بعید
زیاد حرف زدم بهتره که سرتونو درد نیارم.
به دیدنم بیا عیدت هم مبارک
امیدوارم که سال رو به خوبی شروع کنید و به خوبی به اتمام برسونید





ممنونم
نوروز مبارک

آلی چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:49 ب.ظ

سلام ندا عزیز
منو ببخشید این نوشته را ندیده بود شما از بس پر انرژی هستید و هر روز مطالب جدیدوجالبی در وب لاگ تان میگذارید فرصت نمیشه هر روز وارد وب لاگتان برم ( هر چند بعضی روزها شده چند بار هم چک کردم ) نوشته های جالبی بود دستتان درد نکند. راستی عکسی که گذاشتید عکس نهال در سریال عاشق ممنوعه نیست ؟!
مواظب خودتان باشید

ممنونم
از حضوتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد