شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

عیدی من یادت نره!



همیشه سعی کردم دوست خوبی باشم ، اونقدر خوب که همیشه و هر جا و برای هر چیزی دوستام بتونن روم حساب کنن . اونقدر سعی کردم همیشه برای دوستام باشم که فکر کنم اهمیتمو تو زندگیشون از دست دادم ، شدم یکی از روزمرگی های زندیگشون ، من هیچوقت اجازه ندادم کسی برام دلتنگ بشه ، میدونید چرا ؟؟ چون همیشه بودم ، همیشه به همه زنگ میزنمو حالشونو میپرسم باهمه مشغله ای که دارم ولی حواسم به همه دوستام بوده و هست . برای همین کسی فرصت دلتنگ شدن پیدا نکرده چون تا به من فکر میکرده من کنارش بودم .

چن وقت پیشا یه اتفاقاتی افتاد و یه حرفایی شنیدم که باعث شد این عات و ترک کنم ، که برای همه نباشم ( البته هنوز کاملا ترکش نکردم ) که همیشه نباشم ، که همه ازم بی خبر شدن و میدونید جالب چیه ؟ هیچ کس متوجه نبودنم نشد ! هیچ کس !

بعد از مدت ها یکی از اونایی که هر روز بهش زنگ میزدم و فکر میکردم اگه  من نباشم دلش برام تنگ میشه بهم زنگ زد !

خدایی نکرده فکر نکنید دل تنگم شده بودا ، نه ! ایشون برای یه کاری کمک میخواستن ! تازه من متهم شدم به بی معرفتی و این که جدیدا خیلی خودمو میگیریم ! تازه جالبتر قضیه میدونی چیه ؟وقتی بهش گفتم معذرت در این زمینه نمیتونم کمک کنم ، گفت مامانش کارش داره و دوباره خودش بهم زنگ میزنه و الان از اون موقع تقریبا یه ماهی میگذره!


ü      نمیخوام اول سال 91 رو با دلخوری شروع کنم ، برای همین اینارو نوشتم . اینارو نوشتم که بگم همه چیز و فراموش کردم،میخوام زندگی مو از نو بسازم و میخوام تو انتخاب دوستام بیشتر دقت کنم  و البته میخوام به اونا هم فرصتی بدم تا برام دلتنگ بشن !

ü      امروز هر چی کینه و خاطره بد از سال 90 داشتم نوشتم روی یه کاغد ، کاغذم تو حیاط پای درخت توت مون خاک کردم. 91 قراره برای من خیلی چیزای خوب همراه داشته باشه ، پس پاکه پاک میرم به سمتش .

ü      مخاطب خاص تو زندگی من خداس ! مهم نیست روی زمین نیمه گمشده ندارم ، اخه من از وجوده پروردگارم به وجود اومدم پس خودش گمشده منه ، اگه تو نوشته هام حرفی از  مخاطب خاص میاد فقط برای اینه که میخوام برای نوشته های زمینی یه سوژه زمینی داشته باشم . البته باید بگم تمام کسایی که همیشه بهم سر میزنن مخاطب خاص نوشته های من هستن ، اما تو زندگی شخصیم جز خدای خودم مخاطب خاص ندارم .

ü      نوروز روز لبخند های بی بهونه اس، ارزو میکنم تو این روز تو دل هیچ کس غم نباشه و دلش تنگ نباشه ؛ اگه برای فردا دلت گرفته چشماتو ببند و به مخاطب خاص بگو سپردمش به خودت ! اونوقت فردا برات یه معجره پیش میاد و اونوقت لبخند هم بی بهونه مهمونن لبهات میشه .

شاد ترین نوروز رو براتون ارزو میکنم و میخوام بدونید  شیرین ترین عیدی  برای فردا لبخندهای شماش ! پس برای فردا عیدی من یادتون نره



عکس برای هفت سین سال 90 خودمونه  ، هنوز برای امسال رو نچیدم؛ همین که بچینم عکسشو میذارم  ، اون کتابی هم که گذاشتم شاهنامه فردوسیه :) 



"  نـــــــــــــوروزتان پـــــــــیروز "

نظرات 24 + ارسال نظر
محمد امین دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:15 ب.ظ http://amin66.blogsky.com

سال نو مبارک با ،اباجی.



مرسی عید توام مبارک

محمد امین دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:16 ب.ظ http://amin66.blogsky.com

ارزو میکنم نوروزی که پیش رو داری
اغاز روزهایی باشد که ارزو داری.

سال نو بر شما و خانواده محترم تبریک میگم.



ممنونم برای توام سال خوبی باشه :)

مازیار دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:19 ب.ظ http://rigid-feel.blogsky.com

سلاممممممممممممممممممممممم
ندا راست میگی.اخلاق منم مثل توه.خیلی به همه سر می زدم.الان به هیچکسی زنگ نمی زنم و هیچکسی نفهمیده.واقعا نمی دونم چی بگم.....ای بابا......

بیخیال...

سال نو مبارک...همیشه شاد باشی...راستی همون بهتر که به خدا دل بستی...خیالت راحت تره


چقد جدیدا من و تو شبیه به هم شدیم :دی


توام به همن خدا دل ببندی همه چی حل میشه

عید مبارک دوستم

محمد امین دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:20 ب.ظ http://amin66.blogsky.com

دعای تحویل سال 91
یا مخرب النرخ والبازار
یا مدبرالسختی والفشار
یا مخترع الگشت و الارشاد
یا مسبب الزور و الجبار
حول حالنا الی ضدحال

Fati bala دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:21 ب.ظ http://228.blogfa.com

rast migiha...akhlaqe manam copy toe! hata to net ham havijorie
velesh baba...sale no mobarak

فدای تو :-*
خوب توام به عمه بردی دیگه


عید توام مبارک عمه جون

دلقک دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:36 ب.ظ

نوروز بر تو هم مبارک

آلی دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:11 ب.ظ

سلام دوست عزیز و مهربان
بله سال 90چند ساعت دیگر تمام میشود خوبی ها و خوشی ها بدی ها دلخوریها گذشت ها مهربانیها و....... در سال 90 تا چند ساعت دیگر تمام میشود خوب قانون طعبیت همینه هر چیزی و معقوله ای یک شروع داره یک پایان هیچ چیزی ماندگار نیست.
دوست عزیزم درسال 90 سعادت آشنائی دوستی بنام ندا را داشتم دوستی که همیشه مهربان است همیشه قلبش پراز مهرو محبت است .خیلی خوشحالم
ندای عزیز درسال 91 برایتان سلامتی سربلندی و عزت آرزو میکنم بهترین لحظات را درکنارخانواده برایتان آرزومندم
سال 91 تان مبارک



ممنونم شما همیشه به من لطف داشتید

هادی سلیمانی (سیا) دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:49 ب.ظ http://1361sia.blogfa.com/

سلام ندا جان پیشاپیش عیدت مبارک از خدا خوشبختی و سلامتی رو برات ارزومندم...به امید دیدار
اهواز.29/12/1390



ممنونم
امیدوارم برای شما و خانواده محترم هم سال خوبی باشه

امین دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 06:37 ب.ظ

سال نو مبارک باشه اجی

مرسی عزیزم :-*

سیامند دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:22 ب.ظ http://www.heloymokriyan.com

دوستان خوب همانند گلهای قالیند، نه انتظار باران را دارند و نه دلهره چیده شدن ،دائمی اند و ماندگار; مناسبتها، تنها بهانه ایست تا از بهترینها یاد کنیم .... پیشاپیش فرا رسیدن سال نو بر شما ندا خانم مبارکباد.



ممنونم
عید شما هم مبارک

amin دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:18 ب.ظ

عیدت مبارک ایشالا صد سال زنده باشید همتون یه جا



lممنونم

Haamed دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:33 ب.ظ http://www.haamed.blogsky.com

منم تقریبا مثل شما هستم. تا چند روز پیش به همه اس میدادم و حال همه رو میپرسیدم. حالا چند روز هست به کسی اس ندادم و حال کسی رو نپرسیدم، هیشکی هیچ سراغی از من نگرفت. عیبی نداره.
میدونی از سفره هفت سین شما فهمیدم؟
1)ماهی توش نیست چون ماهی اصلا تو هفت سین نبوده.
2) قرآن هم نیست. ما ایرانی هستیم نه عرب.
خیلی خوشحالم که دوستی مثل شما دارم.
کاش در دنیای واقعی هم این طور بود.
نوروز رو هم به شما شادباش میگم. امیدوارم سالها باشید و بنویسید.

اره
مهم نیست
مهم اون بالاسری اس که اگه همه عالمم مارو یادشون بره اون هوامونو داره



من به ایرانی بودم افتخاز میکنم ، دعای تحویل سال هم فارسی خوندیم ، البته قران هم خوندیم ، چون اعتقاد دارم اما قران جدا از هفت سین ما بود و برای اعتقادمون خونده شد :)
ممنونم

یک پیر سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:16 ق.ظ http://arshadane.persianblog.ir

سلام دخملی من ...
خوبی؟اینکارتو دوست دارم .ولی طفلکی درخت توت تون ...شاید سال دیگه ندا اخمالو میوه بده ..ها چقدر خوب میشه ها .ورژن جدید میشی میریم مرحله بعد.
مخاطب خاص و عام نداریم که ما همه 2 روحیم در 1 بدن باور نداری از خودش به پرس والا .
من عیدیتو گذاشتم تو خونه رو طاقچه برو تو بلاگم برش دار
سفره زیباییست احژنت بر دو دوختر ژخت گوژ (اینم جای حسین)


سلام جیگرم
عیدیمو برداشتم

فدای مهربونیت ، ندا اخمالوشم قشنگه :دی


عید مبارک :-*

یک پیر سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:31 ق.ظ http://arshadane.persianblog.ir

سلام بابا اعتماد به نفس گل دختر همیشه شاد باشی :*
عیـــــــــــدت مبارک



مرسی خانمیم

این عیدو دوست دارم چون دوستی مثل تو پیدا کردم

امیدوارم سال خوبی باشه برای هممون

belladona سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:06 ق.ظ

سلام ندا جون خوب دختر گل
منم این عید و سال نو رو بهت تبریک میگم و امیدورام امسال یه سال فوق العاده خوب باشه برات و همینطور امیدوارم همیشه خوب و مهربون بمونی هم واسه ما و هم واسه خودت و اینو می دونم خدا واسه بنده های خوبش همیشه خوب می خواد
حق یارت گلم



خوش اومدی بلی جونم

ممنونم امیدوارم برای تو هم بهترین سال زندگیت باشه و خدا برات بهترینارو بسازه

آری سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:26 ب.ظ http://ary-f.blogfa.com

عزیزم سلام اونقدر قشنگ هستی که شرمندمون میکنی خداییش وقتی نوشتت رو خوندم خجالت کشیدم راست می گی بعضی وقتا دوستای که راحت محبت میکنن رو آدم کمتر میبینه ولی وقتی تبریک تو سومین تبریک عیدم بود نمیدونی چقدر خوشحالم کردی با اومدنت به اتاقم و چقدر شرمنده که چرا من اول نباید پا پیش می گذاشتم
تو ماهی با این که ندیدمت ولی فهمیدم که دلت دریاست خدا همیشه این دل به این آبی که هست نگه داره وهیچوقتموجای بد دلت رو آشوب نکنن
دوست دارم .چون اول عید یادم انداختی که هیچی قشنگتر از دوستی نیست
قدرش بدونیم فکر کنم این شعار برای امسال خوب باشه که به مرحله عملش برسونیم بوس بوس
عیدت مبارک



خجالتم دادی عزیزم
لطف داری
من وظیف ه ام بود که بهتون سر بزنم

ایشالا همیشه شاد باشی

[ بدون نام ] سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:14 ب.ظ http://228.blogfa.com

آرزو دارم نوروز آغاز روزهایی باشد که آرزو داری!نوروز مبارک



مرسی گلم

Fati bala سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:34 ب.ظ

hichi nashode ame jooni!asan mage qarar bud chizi bshe?

حس کردم ناراحتی دختریم

ممدوسین سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:46 ب.ظ http://http://qalamrizha.blogspot.se

سلام هُمشِری. خویی؟ خَشی؟ سال نوت مَوارَک بی.
ایشالا عید سال دیَه هنی با مخاطبَ خاص بشینی لبَ سفرَه دمَ سال تَویل همِ وَبوسین

:) ای اقا این حرفا از ما گذشته
من امید م به خداس
ولی ایشالا سال دیگه تو کنار نیمه گمشده ات باشی به دور از پارس جنوبی

راستی عیدت مبارک

Fati bala سه‌شنبه 1 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:20 ب.ظ

che jaleb!yani enqad narahatim zayast?kheyli bahooshia ame jooni.



hala chi shode?

Haamed چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:37 ق.ظ http://www.haamed.blogsky.com

ممنونم. آره این نخستین پست سال نو بود. به شما هم مبارک.

فاطی بلا جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:08 ب.ظ http://228.blogfa.com

راستی عمه جوونی ما تبادل لینک کردیم؟
قالب نو مبارک



من که خیلی وقته لینکت کردم

فاطی بلا جمعه 4 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:46 ب.ظ http://228.blogfa.com

منم لینکت کردم

Fati bala شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:04 ب.ظ http://228.blogfa.com

ame jooni man IDt ru add kardam,2st dashti to ham add kun.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد