شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

حکایت ست بانو و نوروز



نوروز بود و ما بودیم نالان از شلوغی مردمان در کوی و خیابان . مانده بودیم در کف این و آن که گرانی هست پس چرا دوانید  از این بازار به آن ؟؟

بی جواب ماند در آخر این سوالمان؛ اما در میان این شلوغی چیز دیگر بود دردمان. مدتی بود مثل کوزت در ژان والژان، هر روز پشت ویترین مغازه ی کنج میدان مینشستیم به تماشای لباسی الوان؛ لیک نبود آهی در بساطمان , بعد از شکستن قلکمان دمه نوروز رفتیم سراغ لباس خندا ن ، لیک مغازه دار گرفت بدجور حالمان .

- این چه وقت خرید است بانو ؟؟؟

- بی خیال وقت لباس ما کو ؟

- دیر آمدی بانو ، هر چه بود و نبود ملت کردند جارو

چهره مان شد آویزان ، دردمان نشد درمان و ؛ این چنین شد که گرفته شد حالمان در ابتدای نوروز امسالمان، خدا به داد رسد تا آخر سالمان.

نظرات 16 + ارسال نظر
یک پیر سه‌شنبه 15 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:52 ب.ظ http://arshadane.persianblog.ir

الهی نگو واقعنی؟ اخه چرا ؟
میگم این قلکتون رو کوجا میذارید ما خواستار دیدن روی ماهش هستیم.



اره بابا :دی
نامردا به هیچی رحم نکردن )) همه چیو خریدن :)))


قلک قابل شمارو نداره ولی الان که پول نداره :دی

Haamed چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:34 ق.ظ http://www.haamed.blogsky.com

خو راست میگه. تقصیر خودت بود. هی فس فس کردی آخرش بردنش
هی بگو ببینم با پولش چی خریدی؟



خب پول نداشتم برم بخرمش

خدایی نمیدونم با پولش چیکار کردم فقط میدونم خرج شد :دی

نیلوفر مردابی چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:59 ق.ظ http://www.mordab57.blogfa.com



ای جانم بانو ، بگو تا خیاطمان دوزد برایت لباس را همچنان که تو گویی بوده از روز اول خوراک تنتااااااااااااان ...

قربانت شوم این که ناراحتی نداره ..

اصلا بی لباسی این روزها مد گشته است بانوووووووووووووو ...

هر چه عریان تر ، ...



نچ همونو میخوام :دی
دیگه مونده رو دلم :دی
حالا باید صبر کنم تا یه چی دیگه رو چشم بگیره برم سریع اونو بخرم :دی

نیلوفر مردابی چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:22 ق.ظ



ندا یه سوال خصوصی دارم عمومی بپرسممممممم ؟؟؟؟

عمومی بپرس :))
فقط پیشنهاد ازدواجه اول بگو تا من خوب فکر کنم :))

نیلوفر مردابی چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:32 ق.ظ



تهران زندگی می کنی یا شیراز ؟؟؟؟؟

اصلا فکر کنم کرج بودی هان ؟؟؟؟

کرج زندگی میکنم

تهران کار میکنم
شیراز شهر مورده علاقمه :دی
ولی تا حالا شیرازو ندیدم :دی

Haamed چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:33 ق.ظ http://www.haamed.blogsky.com

خوب در مورد آخرین پست وبلاگم بگم که: این نظر شخصی من هست که به هیچ جا و هیچ کسی بسط داده نمیشه. هر کسی این اختیار رو داره که دست کم مالک فکر و ذهن خودش باشه.
شاید حدود 5 سال و یا بیشتر هست که قید مسایل دینی و مذهبی رو زدم. باور کنید از اون موقع به بعد انسان تر شدم و دیدم نسبت به مسایل باز تر و بهتر شده.
در اینطور مسایل با کسی بحث نمیکنم چون کشور ما کشور آزادی نیست که بخوام با خیال راحت در مورد این چیزا بحث و تبادل نظر بکنم. چه بسا که زیاد حرف بزنی سرت روی داره.

از نوشته هات اعتقادتو متوجه شده بودم ولی خوب خیلی با نظرت موافق نیستم اما نظ هر کسی کاملا محترمه
مهم اینه که با هر اعتقادی که هستی یکی از بهرتین و فوقالعده ترین دوستایی هستی که داشتم تو زندیگیم :)

Haamed چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:08 ق.ظ http://www.haamed.blogsky.com

من هم واسه شما احترام زیادی قائل هستم.
درستش همینه که با داشتن اعتقادات و تفکرات متفاوت، همدیگه رو قبول داشته باشیم. امیدوارم همه همین طور باشن.

کاشکی همیشه همه چی درست بود

نیلوفر مردابی چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:35 ق.ظ



گلم خودت باید شیرازی باشی درسته ؟؟؟

کارت چیه ؟؟؟

یه سوال خصوصی شد چند تا سوال عمومی !!!

نه گلم اصالتم ملایریه
یه جورایی لرم

حسابدارم

بپرس خانمم رحت باش :-*

تب40درجه چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 ب.ظ

اصغربیچاره!!!

چرا اصغر بیچاره ؟؟؟

نیلوفر مردابی چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ب.ظ



وای خدای من ... !!! دخترمون لر ملایر ...

من خاطرات خوبی با دوستان ملایریم دارم ...

یک بار هم ملایر رفتم ... البته یه همکار داشتم آقای عزیز ملایری خیلی باحال بود ... همیشه می گفت ... تو گل یاسمنی نمنم ورچلوسی ،نمیدونم چه جوری به ملایری می گفت ولی معنیش این می شد که تو گل یاسمن هستی نمیذارم پژمرده بشی



کلا ملایریا باهوشون خوش میگذره
اهل شوخی وو بگو. بخندن
باهاشون بگردی پیر نمیشی
مامانه من همیشه میگه ملایریا الکی خوشن :))

میرزائی چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 12:29 ب.ظ http://manammohitban.blogfa.com

سلام خوش بخ حالت شما حداقل یه قلکی دارید ماچی...

بابا برا اون قلکه کلی زحمت کشیدم :)) فایده نداشت آخرشم :))

شاه محمدی چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:02 ب.ظ http://alishahmohammadi56.blogfa.com

سلام . موفق باشید

ممنونم

مازیار چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:58 ب.ظ http://rigid-feel.blogsky.com

سلام...عجب حکایتیییییییی



بعله :دی

مجنون چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:23 ب.ظ

1.
از دست تو

انقدر خود را خوردم

که دیگر چیزی

برای دیگری نمانده است !

2.

تو تو تو تو تو ...

عاشقانه ترین لکنتی

که از تکرارش

سیر نمی شوم !

3.

رفتی ...

خانه ام سرد است !

دستانم سرد ...

آه ...

سینه ام سرد !

اما سرم

با بند کفشهایم گرم !

4.

چهره ام سخت

در هم است!

فیثاغورثی پیدا کنید

این مسئله را حل کند !

5.

گلویم

در سردخانه باد کرده است !

شـــــــــــراب نمی خواهــــــم

کافور بیاورید..

رد انگشتانش را

از صورتم پاک کنید !

6.
بر سرم بریزید

خاک...

نه !

یک آسمان بمب شیمیایی !

این سر

بی هوای تو

سر و سامانی ندارد !

7.

سرم درد می کند برای درد ســـر !

سری که درد نمی کرد را

دستمال بستی !

8.
نمی دانم

آلزایمر بودی یا عشق

از روزی که مبتلایت شدم

خود را از یاد بردم !

9.

یکی طلا و جواهراتش را با خود به گور می برد

یکی تنها یک کفن

یکی هم مثل من

آرزو هایش را !

10.

دنیـــا

سیرک شده ای !

ومن چقدر شبیه دلقکها

با یک دماغ قرمز

از بس گریه کرده ام

خدایا تو بخند

زمین پر است

از دلقک

11.

دستشوئی از دلم خبر دارد !

وقتی صدای هق هق ام را سیفون

و اشکهایم را فاضلاب با خود می برد

زندگی

بوی گند نفرت می گیرد!

و من بی خود

برای زنده ماندن

زور می زنم !


رضا محبی راد (مجنون)
تقدیم ندای عزیزم

مرسی مجنون جان :دی

ق چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:00 ب.ظ http://gheychee.blogsky.com

خدا به داد برسد تا آخر سالتان؟؟؟؟
نفرمایید قربان چشممان کف پایتان
و لایک فراوانمان به این مدل پستهایتان




فدات مستر قیچی

بابا 15 روز نبودی افسردگی مزمن گرفتم این حرکتا چیه خوب میزنی :دی
دیگه نریا

قیچی چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 10:01 ب.ظ http://gheychee.blogsky.com

و البته آن کامنت قبلی من بودم
نشناختی؟
منم بابا از چاکران درگاهتان...



فکر کن یه درصد مستر قیچی رو نشناسم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد