شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

بارن اردیبهشت !


نه  ماه تموم باری بودم روی شونه های ظریفت ، عاشقانه مراقبم بودی. لگد میزدم، از درد اخمات توی هم میرفت ؛اما تو ، عاشقانه دستتو روی شکمت میزاشتی  و باهام حرف میزدی .

نه ماه تموم صدای قلبت لالایی هر سبم بود ، هنوزم به این لالایی وابسته ام ! همه سختیارو مادرانه تحمل کردی ، تا رسیدی به همچین شبی ! 

اون شب خونه دوست بابا مهمون بودید ، بعد از شام بود که رفتی کمک مریم خانم تو آشپزخونه ، دردت گرفته بود ، از سر شب کلافه بودی ولی هی خودخوری میکردی و هیچی نمیگفتی . مریم خانم یهو متوجه تو میشه که داری از درد به خودت می پیچی . میرسوننت به بیمارستان . 

بیمارستان ایران مهر تو دو راهی قلهک . 

ببخشید  مامانی ! من خیلی اذیتت کردم تا دنیا بیام ، تو از درد می پیچیدی و من دلم نمیخواس از وجود تو جدا شم ، ارامش وجود تو نمیخواسم از دس بدم و تو بیشتر درد کشیدی ، تا رسیدیم به 2 اردیبهشت، به 7 صبحش و من بالاخره به دنیا اومدم ! 

عادت دارشتم به صدای تپش قلب تو ! برای همین نتونستن حتی یه لحظه منو از تو جدا کنن ،  مجبور شدن منو بزارن ر و شکم تو که با صدای قلبت چشمامو ببندم و آروم شم 

حالا بیست و چهار سال گذشته ، هنوزم هیشکی نمیتونه تو رو ازم جدا کنه ! هنوزم صدای قلبت آرامشمه . 


مامانی ،

   مامان خدیج ،

           بیشتر از هر چیزی و هر کسی تو این دنیا دوستت دارم !


می دونم دختر خوبی نبودم برات اما ، عاشقتم .  

ممنونم که مامانیه منی ! 



2- بیست و چهار سال شد! دلگیرم از خودم تو جایگاهی نیستم که بچه گیام ارزوشو داشتم ! 



3-  گم شد شادی میلادم ؛

                            در شوق آمدن تو! 

                                    اما شادترین خاطره ام شد 

                                                    بودن و ماندت در کنارارم ! 


 4- خواهرم چن روز پیش از کربلا اومد و امروز خونه ما مهمونیه برگشتش بود ، تو این شلوغیا نشد که به تولدم فکر کنم ولی همه یادشون بود و بهم کادو دادن ! 


5- کاش سهراب نمیرفت به این زودی ها ....

متاسفانه درست یک روز قبل از تولد من تو سال 1359 سهراب سپهری فوت کرد. دلگیرم از رفتنه شاعر محبوبم 


6- میگن اگه زیر بارون اردیبهشت دعا کنی ، حتما مستجاب می شه وامروز اولین بارون اردیبهشت بارید . من فقط خدا رو شکر کردم به خاطر این که مامانمو دارم ! 

نظرات 24 + ارسال نظر
فاطمه جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:37 ب.ظ

تولدت مبارک عزیزم.تولدت مبارک ندا جون.
من تو اتاق زایمان بودم و دیدم درد کشیدن مادر رو وقت زایمان . وهر بار اشکم سرازیر شده.دیدم مادری که تازه زایمان کرده و آغشته به خون شده وقتی صدای گریه بچه ش رو میشنوه با اون حالش چه لبخند زیبایی میزنه
مادر را بایدپرستش کرد

ممنونم فاطمه جونم
اره خدایی تو روز تولد واقعا باید دست مادرو بوسید !
تحمل اون درد از توان هر بشری خارجه ولی عشق مادرانه فوق تصور این حرفاس

احسان جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:37 ب.ظ http://interesting1.blogsky.com/

بسیار عالی و جالب انگیز

ممنونم

قیچی جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:40 ب.ظ

تولدت مبارک
ایشالا 100000000000000 سال زنده باشی
(آیکونه یک آدم خیال پرداز)
حالا باید یه قراری بذاریم ببینیمت
باس بهمون شیرینی بدی

مرسی :-*
برای شیرینی در خدمتم :)
کیک میگرم دیگه :دی

تولدانه جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:40 ب.ظ http://tavalodane.blogsky.com/

تولدت مبارک ندای عزیز
برات آرزوی سلامتی و شادی داریم



ممنونم

Haamed جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:43 ب.ظ http://www.haamed.blogsky.com

واو من و شما اردیبهشتی هستیم اردیبهشتی ها خیلی احساسی هستن چه مرد و چه زنش و من خیلی احساسی هستم.
اردیبهشت بهترین ماه هست همه جا سرسبز و قشنگه
آخی چه مامان خوبی. امیدوارم همیشه تندرست باشه و سایه ی اون رو سرتون.
اگه بارون بیاد منم دعا میکنم.



ممنونم حامد جان

belladona جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:52 ب.ظ

عزیزم هدیه من واست یه دنیا عشقه
زندگیم با بودنت درست مثل بهشته
تو کوچه سبد سبد گلهای سرخ و میخک
عزیزم دوست دارم تولدت مبارک تولدت مبارک

سلام دختر جیگر میگر
تولدت مبارک عسلم
ایشالله که سالهای سال به خوبی و خوشی زندگی کنی خودت خانواده ت همیشه سلامت باشین.ببین یه زحمت دارم واست:لطفا مامان خدیج گلت رو از طرف من ببوس



وای مرسی
بلی جونم لطف کردی :)

ممنونم خیلی خیلی مرسی
مامان خدیجم گفت محکم بوست کنم :)

یک پیر جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:56 ب.ظ http://arshadane.persianblog.ir

تولد تولد تولدت مبارک .
خانومااااا دسسسسست اقایون رقص برعکسم خبری نیست گشت میریزه همتون رو میبره.
استغفرالله.
تولدت مبارک عزیزم ایشالا عمری پر از برکت و شادی و سلامت در کنار خانوادت داشته باشی.میگما بزنم به تخته جزییات کشیدی بیرون ماشالا

این از کارت تبریک ما :
http://up98.org/upload/server1/02/i/a8ol90csrw17qqti2qhj.jpg
اینم از کیک تولد شما :
http://up98.org/upload/server1/02/i/4xwzfhh51rbtgeg9l315.jpg

سکوت نیفته لطفا ...بیا حالا وسط قرش بده.



مهتاب یعنی عاشقتم :))

خیلی ماهی به خدا
مرسی خانم :-*

یک پیر جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:57 ب.ظ http://arshadane.persianblog.ir

داشتم اینارو اماده میکردم دیر شد شرمنده


مرسی مهربون من :-*

نوشین جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:01 ب.ظ http://www.enekaseroya.blogfa.com

سلام عسل خانوم
تولدت مبارک
ایشالا ۱۲۰ ساله بشی
راستی ما همسنیما البته شما دو ماه بزرگتر
سایه مامی جونم همیشه بالا سرت باشه
از پذیرایی کردن لذت ببر

ممنونم خانمی :)
مرسی عزیزم :)

ممدوسین شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:34 ق.ظ http://qalamrizha.blogspot.com

سلام
تولدت مبارک. ایشالا زیر سایه پدور ومادرت هر چه زود تر مخاطب خاصتو پیدا کنی.
با توجه به چیزی که از سهراب نوشتی سنت خیلی زیاد میشه که....

ببین سهراب 1 اردیبهشت فوت شده :(

من منظورم روزش بود نه سالش

ممنونم خیلی لطف کردی :)

نیلوفر مردابی شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:57 ق.ظ http://www.mordab57.blogfa.com



زادگاه و تاریخ تولد هیچ کس در هیچ نقشه و تقویمی نیست

چرا که آدمها هر لحظه در تپش قلب کسانی که دوستشان دارند متولد می شوند

تولدت مبارک عزیز دلمممممممممم

الهی 120 ساله بشی در کنار مادر گلت

می بوسمت و بهترین ها رو برات میخوام از خداوند مهربون

ممنونم نیلوفر جونم :-*

f... شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ق.ظ http://yekroozbadazoo.blogsky.com

eee khub shod gofti man koli arezu daram k bayad zire barun az khoda bkham

فدات خانمی :)

Nima شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:51 ب.ظ

dir residam
hame keikaro khodan
man keik mikham

برات نگه داشتم نترس:دی

Nima شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:15 ب.ظ

ordibeheshte shiraz marofe
dakhele khoche ha az atre bahar naranjo yas poreeee

یعنی داری دعوتمون میکنی شیراز ؟:دی

محمد امین شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:18 ب.ظ http://amin66.blogsky.com

سلام
تولدت مبارک.
انشاالله شاد و سلامت باشی.


ممنونم

آلی شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:16 ب.ظ

سلام دوست عزیزم ندا مهربان
خوب ، نمیشد از قبل روز تولدتان را خبر میدادید؟!؟در هر صورت تولدتان مبارک خوشحالم که بدنیا امده اید برایتان سالهای پرازشادی و سلامت توام با موفقیت و سربلندی آرزو دارم
ندا جون نوشته ات بقدری زیبا بقدری احساسی بود که موقع خواندن اصلا" دوست نداشتم تمام بشود خیلی زیبا مینویسی برایتانم تبریک میگویم

مرسی ولی زودترم خبر میدادم فرقی ناشت :دی
کادو نمیخری برام که :دی
ممنونم

کیان شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:08 ب.ظ http://www.kiana.blogfa.com

سلام و ادب خوبید کم پیدا شدین کجاین؟؟
اصلا سری به ما نمی زنی؟
بی انصاف
بیا دلتنگتیم رفیق قدیمی
ندا بیا

مهرداد شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:14 ب.ظ

من اناری را ، می‌کنم دانه ، به دل می‌گویم :
خوب بود این مرد م ، دانه‌های دلشان پیدا بود .
می‌پرد در چشمم آب انار : اشک می‌ریزم .

دوستی می گفت خوب شد سهراب رفت؛ این روزارو ندید
من گفتم خوب شد سهراب رفت؛ ما تو این روزا ندیدیمش

آره اردیبهشت قشنگه حتی بره سهراب!

اردیبهشت همه اردیبهشتیا؛بهشتی.

نمی دونم چرا تولد آدمارو باید تبریک گفت؛ تبریک!


meC

کیان شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:31 ب.ظ http://www.kiana.blogfa.com

سلام بی انصاف اصلا نشناختی
می دونم چقدر یخ و بی روح بودی

Nima شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:32 ب.ظ

na
faghat vasfesh kardam

]
ولی من ساکمو بستم بلیطم گرفتم:دی

کاوه شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:50 ب.ظ http://www.gongekhabdide.blogsky.com

جاگذاشته ام دلی

هرکه یافت

مژدگانی اش تمام “زندگی ام” . . .

*** عجب درد فراموش نشدنی...!!!!!!

کاوه شنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:53 ب.ظ http://www.gongekhabdide.blogsky.com

تولد مبارک ندای عزیز..

برایت سلامتی، خوشبختی و شادی آرزو میکنم..

ممنونم

Nima یکشنبه 3 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:26 ق.ظ

baaaaaaale ...

یک دوست پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:02 ق.ظ http://tekyegah7.blogfa.com

مسافر آشنای دور از من... سلام
اگر گذارت به کوچه ی قدیمی مهربانی افتاد سری به کوچه ی همیشه ماندگار من بزن
اینجا میهمان شدن دلیل و بهانه نمی خواهد!
هر که دل دارد بی سلام و اشاره هم خانه ی من خواهد شد
فقط جا پای باران بگذار و از کوچه باغ یاس های سفید به دیدار من بیا
برایم مدادی سفید بیاور تا رنگ دلگیر شب های انتظارم را بی رنگ کنم
و اگر لب هایم رنگ تلخی گرفت سبزی لبخند را برایش نقاشی کنم
اگر چشم هایم خسته و بی رمق شد
با سرمه ی سیاه خط چشمانم را پر رنگ کنم و آیینه بارانش سازم
و اگر هوا گرفته و ابری بود حجم خانه ام را آبی آرام بخشم و
چراغ پر نور شب هایم را به رنگ خورشید برای تمام مسافران ِچون تو به ایوان خانه بیاویزم
تا باز گردی و با آمدنت گوشه کنار خیالم را رنگی تازه زنم...
ساعت به ثانیه ی دلنشین قرار ما نزدیک است
مسیر شب را دنبال کن و شبانه به آستانه ی قلب من میهمان شو...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد