شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

سکوت


کاش میشد سکوت رو نوشت 


تو لحظاتی که پر از بی حرفی ام ! 


علی لهراسبی - راهرو 




از این راهرو یک نفر رد شده ، که عطرش همونه که تو میزنی

برای به زانو درآوردنم ، تو از مرگ حتی جلو میزنی

از این راهرو یک نفر رد شده ، مثل وقتایی که تو ناراحتی

نفس میکشم با تمام وجود ، عجب عطر خوبی زده لعنتی

یه جوری دلم تنگ میشه برات ، محاله بتونی تصور کنی

گمونم نمیتونی حتی خودت ، جای خالیتو تو دلم پر کنی

صدات میکنم تا همه بشنون ، جواب صدام غیر پژواک نیست

من اونقدر شکستم حس می کنم که ، هیچ ارتفاعی خطرناک نیست

یه جوری دلم تنگ میشه برات ، محاله بتونی تصور کنی

گمونم نمی تونی حتی خودت ، جای خالیتو تو دلم پر کنی

نظرات 10 + ارسال نظر
Nima سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:59 ب.ظ http://apathetic.blogsky.com/

kash ro kashtan shalgham sabz shod

سبز که خوبه :)

یک پیر چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:52 ق.ظ http://arshadane.persianblog.ir

بابا نکن با دل من بازی الان دوباره دپسرده میشم دیگه با قلاب ماهی گیریم نمیتونی منو بکشی بیرونا.نکن افرین
چی شدی ؟تعریف کن بدونم کار شرکت به کجا کشید نگرانیم خو...

والا فعلا 3 شنبه قراردادمو امضا نکردم معاونت محترم فرمودن یکشنبه که تشریف بیارن میشینیم سره مذاکره ولی قراردادم امضا نمیکنم دو سه ماه میرم قسطای وامم از شرکت که صاف شه میام بیرون
تو این مدتم میگم یه جایگزین برام بیارن که کار منو بگیره دستش

البته فکر کنم حداقل د و نفر مجبور شن بگیرن
چون عمرا هیچ الاغی مثه من گیر نمیاد این همه کار متفاوتو انجام بده و صداشم در نیاد

نگرانی نداره مهتاب
میام بیرون
دنبال کار میگردم
یا نهایتش خودم جم و جور میکنم یه کار واسه خودم را میندازم
اونا از رفتنه من ضرر میکنن
من چیزی ر از دست نمیدم
اونقد عرضه دارم که گلیمه خودمو از آب بکشم بیرون

--

فدای دل مهربونت بشم من

Haamed چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:08 ق.ظ http://www.haamed.blogsky.com

گاهی تنها و تنها حس و بوییدن یک عطر، آدم رو به کجاها که نمیبره

قیچی چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:29 ق.ظ

گاهی سکوت،
خودش عین حرف زدن و نوشتن هست.

گاهی سکوت حکم فراموش کردنت رو امضا میکنه

یک پیر چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:12 ق.ظ http://arshadane.persianblog.ir

امیدوارم که خیر باشه ولی اول تو هم 1 جایی کار گیر بیار بعد بزن بیرون خوب.
بعدشم مگه مشکلت چیه که انقدر واسش داری مایه میذاری و میخوای از همه کارات بگذری و بری؟

بد قولی
من رو حرفشون حساب کردم برای زندگیم برنامه ریزی کردم
دقیقا حالا که وقت اجراش رسیده داره برام بهونه میتراشه

بعدم میگه تو که میدونی چرا این کارو میکنم !
اره من میدونم چرا اینکارو میکنه ولی زندگیه منو ریخت به هم با این حرکتش
منم حالا که همه چیم ریخته به هم برام مهم نیس بمونم سر کار یا نه

همه حرفاو دردای خودم به کنار :( به یه نفر قول داده بودم که از فروردین برای خرج تحصیلش کمکش میکنم که بعدا که رفت سر کار بهم برگردونه :( خوده اون خبر داره چی شده :( هی میگه عب نداره ولی خیلی سختمه که تو صورتش نگاه کنم مهتاب :(

یک پیر چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:47 ق.ظ http://arshadane.persianblog.ir

دیگه بد قولی همه جا هست فکر میکنی بری جای دیگه بهتر باشه؟
من نمیگم ول نکن ولی میگم از رو عصبانیت تصمیم نگیر .
اونم خداش بزرگه اگر تو میخواستی بهش کمک کنی و نشده مطمعنا یکی دیگه بهتر میخواد کمک کنه .تجربه بهم میگه که حتما 1 راه بهتری هم هست.
خلاصه اینکه اول فکراتو بکن بعد تصمیم بگیر.

آلی چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:02 ب.ظ

سلام دوست عزیز خوبید؟ ندا جون شعرهات داره یک جورهائی قافیه دار میشه ! مثلا" ماهیت شعرهای سنتی میشه نمیدونم چون ادبیات چی نیستم نمیتونم اظهار نظر علمی بکنم ولی این حس را دارم
تعطیلات خوش میگذرد ؟
همیشه بهترین ها را لایق هستید

فاطمه چهارشنبه 6 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:09 ب.ظ

امروز دلم به شدت گرفته اینو خوندم بدتر شدم گریه م گرفت.
دلم تنگه خیلی

کاوه پنج‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:52 ب.ظ http://www.gongekhabdide.blogsky.com

گاهـی فـقـط بایــد

لبـخـنـد بـزنــی

و

رد شـــوی

بگـذار فـکـر کنـنـد

نـفـــهــمیـــــــدی



"از جناب صادقی عزیز"

طراوت شنبه 9 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:09 ب.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com

الهی. من عااااااااااااااشق این آهنگم.
یه جورایی حسش میکنم. خیلی زیباست.

حالا نمیشه کوتا بیای نزنی بیرون؟! منظورم از شرکته!

اوهوم آهنگ محشریه :*
نچ نمیشه :دی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد