شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

وصیت نامه


وقتی مُردم ،
کسی مشکی نپوشه ، من عاشق رنگ سبز و آبی و قرمز و زردم
کسی نوحه و این داستانا گوش نده ،من عاشق سیاوش قمیشی ام
کسی برام گریه نکنه ، من عاشق خنده های ادمام
کسی برام ختم نگیره ، من عاشق دوره همیای دوستانه ام
کسی برام خرما و حلوا  خیرات نکنه ، من عاشق آب میوه و پاستیلم ( خودتون بخورید و بگید جاش خالی)
کسی برام سالگرد فوت نگیره ، من عاشق روز تولدم بودم !

یا اونجوری که دوس دارم به یادم باشید ، یا اصن یادم نباشید !


نون الف 91/04/04
نظرات 8 + ارسال نظر
Haamed دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:51 ق.ظ http://www.haamed.blogsky.com

من همیشه حقایق رو میبینم. دروغه بگم نه خدا نکنه و ... هر کسی یک روز باید بره. این یک امر بدیهی هست. ولی ای کاش آدما تا به آرزوهای قشنگی که دارن نرسیدن، نمیرن. دست کم یه چند تا از اونها.
تصمیم به ننوشتن گرفتم. ولی بهتون سر میزنم.

ننوشتن و دیگه نشنوم ازت !

belladona دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:26 ق.ظ

پاستیلو خوب اومدی مثلا پاستیل کرم کارامل شکل دندون و استخون و کرم که با اسمارتیز تزیین شده
من ولی از ترس، تو قبر تنگ و تاریک دوباره می میرم چطوری نفس بکشم چطوری غلت بزنم

بلی جون غلت زدم و هستم :دی
من میخوام سه تا قبر کناره هم بخرم که جا داشته باشم غلت بزنم :))

ممدوسین دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:32 ق.ظ http://qalamrizha.blogspot.com

زخاک من گندم برآید
از آن گر نان پزی مستی فزاید
تنور و نانوا دیوانه گردند
تنورش بیت مستانه سراید
میا بی دف به گور من برادر
که در بزم خدا غمگین نشاید
مولوی

با تشکر :)

تب۴۰درجه دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:46 ق.ظ

یک چیزی تو مایه های گودبای پارتی باشه !
البته بعد از...

مازیار دوشنبه 5 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:06 ب.ظ

بهتره من چیزی نگم

آلی سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:35 ق.ظ

شب بخیر خوبید؟ حضورت خیلی خوشحالم کرد همیشه از حضورت خوشحال خواهم شد دوست دارم همیشه حضور داشته باشی و......
دوست چیزهائی که نوشتی نمیدونم چی بنویسم هرچند خیلی چیزها دوست دارم بنویسم خیلی خیلی زیاد ولی......
مواظب خودت باش

بهزاد سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:16 ب.ظ http://behzadfarhadi.mihanblog.com

اینا چیه نوشتی آجی؟
آجی میخوای منو دق بدی؟
زود باش بدو بیا یه پست جدید بذار بگو که حالت خوبه

قیچی سه‌شنبه 6 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:33 ب.ظ

ایشالا که حالا حالاها زنده باشی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد