شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

لبخند های تلخ ... (1)

وقتی داشتیم متن اعلامیه ترحیم بابا رو اماده میکردیم ،  فامیلی همه دامادارو زدیم که کسی ناراحت نشه ؛ بعد من بهشون گفتم دو تا جا خالی ام بزارید برا منو آجی  لیلا ! 

اعلامیه ها که اومد نزاشته بودن ! خو دو روز دیگه شوعر من بیاد ناراحت بشه کی پاسخگوعه ؟

نظرات 12 + ارسال نظر
Ni mA یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:50 ب.ظ http://darkknight.blogsky.com

Dar NabUDe bANDe SHoMA shOhAR kArdi ?

نه

Haamed یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:29 ب.ظ http://www.haamed.blogsky.com

همون کسی که جا نذاشته برای شما.

Ni mA یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:41 ب.ظ

۲RUz NAbUDAma

آلی یکشنبه 11 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:17 ب.ظ

شب بخیر خوبید؟
دوست عزیز بهتر از همه میدانید که این مراسم های بی معنی و دردسردار فقط در ایران وجود دارد و اینهم فقط و فقط برای اینکه بله ما هستیم ما سیستم داریم و اینکه این مراسم را زنده نگه دارند اصلا" ربطی به خدابیامرز و یا خانواده اش ندارد حتی برای احترام هم نیست .چرا؟!دوست عزیز این مراسم منظورم اعلامیه و عزاداری گرفتن در آذربایجان بخصوص در تبریز مثل یک پروژه میشود گاها بیش از صد مدل اعلامیه به تعداد زیادی چاپ میشود یعنی هر کسی فقط با اسم خودش کاغذاعلامیه هم A3 دردیوار پر از اعلامیه میشود روی همدیگر میچسبونند!! توراخدا یعنی چی شما اسم این حرکت را چی میگذارید.من که تاکنون هیچ اسمی برایش پیدا نکردم
در مورد اسم شما وخواهرعزیزتان هم احتمالا" بخاطر رعایت مسائل مذهبی کوته آمد ه اند در غیر اینصورت قصدی ندارند
خدا پدر عزیز را بیامرزد
بهترین ها لایق هستی
مواظب خودت و خانواده باش

طراوت دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:07 ق.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com

آخی بگردم عزیزکم
این مخاطب خاص فلون فلون شده کی میخواد بیاد دیگه؟! اه!

ممدوسین دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:07 ب.ظ http://qalamrizha.blogspot.com

حضورتان تسلای خاطر تمامی باز ماندگان و مخاطبین خاص آتی خواهد بود...
فــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاتحه

یولداش دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:51 ب.ظ

شب بخیر دوست عزیز و مهربانم
قبلا" هم نوشته بودم خیلی دوست دارم هر شب نوشته جدیدی از شما رابخوانم برایم آرامش میدهد . خواهش میکنم اینکار را بخاطر من انجام بدهید خیلی ممنون خواهم شد
بهترین ها لایق هستی
مواظب خودت باش

Alfo سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 ق.ظ http://www.dozdedelha.wordpress.com

ایشالا!

یک پیر سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:10 ق.ظ

اهای ای مخاطب خاص بهت توجه کردن لوس کردی خودت رو ها .
ببین از الان بخوای دل سنگین بازی در بیاری با اجی من با من طرفیا .

یاسی سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:56 ب.ظ

خیلی ماهی ندا جون.

بوس بهت یاسی جون

قیچی چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:51 ب.ظ

خجالت داره واقعا
اصن کی گفته توو این خونه دختر باید شوهر کنه؟؟؟؟؟؟؟
(آیکونه برجسته شدن رگ گردن)

آلی چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:46 ب.ظ

شب بخیر دوست عزیز و مهربانم
خوب میدونی هر شب با تمام خستگی روزانه ام سعی میکردم چنددقیقه ای هم شده وارد انترنت بشوم و بلافاصله وارد وب لاگ شما بشوم .شاید انترنت یک بهانه بود میخواستم وارد وب لاگ شما بشوم !برام آرامش میداد لذت میداد خستگی روزانه ام از تنم خارج میشد.منت دارت بودم و خوشحالم بودم با شما و وب لاگتان اشنا شده ام حداقل بعداز سالهامعقوله ای پیدا شد که منو ارضاع بکند برام ارامش بدهدو....
ندا جون مدت زیادی است که دیگه آن ندا نیستی آن گرمی را در شما در نوشته هاتون نمیبینم !!!!!!!!!!!
بهترین ها لایق هستی
مواظب خودت باش

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد