شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

حرف دل

تا حالا شده یه ادمی که فقط در حد سلام و علیک تو محیط کار میشناسیدش ، یه اس ام اس بفرسته براتون و شما هی  اون اس ام اس و بخونید و  هی دوباره دلتون بخواد بخونیدش ؟؟


نمیدونم چه حسیه اما  ، بعضی وقتا پشت  این حرفای رسمی یه حس خیلی قویه !یه حس که پشت میله های غرور و ترس اسیر شده و داره با صدای بلند داد میزنه که شما کمکش کنید آزاد شه ؟؟


نمیدونم چقد قدرت دارم که به این صدا گوش بدم ،نمی دونم چقد جسارت دارم که برای ازادیش کمکش کنم...


نظرات 5 + ارسال نظر
بهزاد پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:38 ب.ظ

سلام آجی جون
آخییییییی
یکی عاشقت شده؟
خو بهش کمک کن حرفشو بزنه کاش بودم کمکش میکردما



کی عاشق من میشه آخه :))

بهزاد پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:38 ب.ظ

اووووووووووووووووووول

رویا پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:43 ب.ظ http://nal-abad.blogsky.com/

نمی دونم متن اون اس ام اس چی بوده و راجع به چیه!
اما وقتی میگی یه حسی تووش هست که یه سری حرف واسه گفتن داره، حتما اینو حس رو درک کردی که به این نتیجه رسیدی...

من اگه بودم به آزادیِ صدایی که پشت غرور قایم شده بود هیچ کمکی نمیکردم،واسه بیان حرفای حسی باید خالی از تکبر و غرور باشی، وگرنه وزنه ی احساس نامیزون میشه...

اما اگه از روی ترس بوده باشه، میگردم دنبال علتش،و تا اونجا که امکانش واسم فراهم باشه ،واسه از بین بردن ترس و نگرانیش کمکش میکنم...
ندا جون از نظر من خیلی جای بحث و نظر داره، اما ببین اون حسِ پیام چقدر قویه؟به اندازه ی قوی بودنش تو هم قدرت داری واسه آزادیه صدای اون حس...

من اونقد جسارت ندارم برای کمک به اون :)
یه گوشه وا میستم تا خودش بتونه حرفشو بزنه :)

قیچی پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:16 ب.ظ

ضمن عرض لایک به کامنت رویا جان..
فک کنم برای ارائه کامنت های سازنده تر و مرتبط تر، بهتره جنسیت ِ فرستنده ی اس ام اس را هم مرقوم می فرمودین
(آیکونه "حرف کشیدن از زیر زبان بچه ی مردم")


فضول

Haamed پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:46 ب.ظ http://www.haamed.blogsky.com

چه از خود گذشته

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد