شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

بانوی شعر


بانوی شعرهایت شدم ،
و تـــــــــــو یادت رفت 
پایان شعـــــــــــرت 
پایان من ست! 

نامم را فراموش کردم 
از همان روزی که
بانوی شعرهای تو شدم !
نظرات 3 + ارسال نظر
Haamed جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 09:18 ب.ظ http://www.haamed.blogsky.com

یک پایان همیشه بد نیست. گاهی پایانی میشه ساخت که آغاز خیلی چیزها باشه.
امیدوارم "پایان" غم ها و غصه هات باشه.

آلی جمعه 23 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:48 ب.ظ

شب بخیر دوست عزیز و خوبم
خوبی؟ چقدر جالب نوشته دوستمان آقا حامد ؛ پایان همیشه بد نیست. گاهی پایانی میشه ساخت که آغاز خیلی چیزها باشه
بله میتونه خیلی چیزها باشه
شما تنهابانوی شعر نیستید شما بانوی هستی ، هستید
ندا جون حضورت خیلی خوشحالم میکند
بهترین ها لایق هستی
مواظب خودت باش

Haamed یکشنبه 25 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:47 ب.ظ http://www.haamed.blogsky.com

وبلاگ من جایزه میده.
بیا کامنت بگذار جایزه بگیر

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد