شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

برای تو ...


لبانت خیانت کرد 

به من 

به عشقم 

به بوسه هایم 


اما ؛من جشن گرفتم 

خوشبختی ات کنار دیگری را 


از تو گذشتن

برای من ساده نبود 

اما گذشتم 

بخشیدنت 

آسان نبود 

اما بخشیدمت 


من گذشتم 

از تو و از گناهت 

و دعا کردم برای او 

که مبادا 

خیانت عادت لب هایت شود ! 



نظرات 4 + ارسال نظر
پاما پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 01:45 ق.ظ

اینقده نوشته هاتو دوس دارم مخصوصا عکساشو

Haamed پنج‌شنبه 11 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 11:11 ق.ظ http://www.haamed.blogsky.com

خیانت...
واسه منم طرف عادت کرده بود به خیانت طوری که سه بار خیانت کرد و خرد کرد و شکست. بار سوم دیگه ولش کردم برای همیشه.

یولداش یکشنبه 14 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 12:42 ق.ظ

شب بخیردوست عزیزم
خوبی؟مثل همیشه عالی بود
چقدر دوست دارم حضورت را هر شب ببینم
روزگارتان شاد باشد

قیچی سه‌شنبه 16 آبان‌ماه سال 1391 ساعت 10:05 ب.ظ

ندا الان فلسفه ی این عکس چیه؟؟؟
(آیکونه سوال کلیشه ای)

سرگردانی بین رفتن و موندن
دوست داشتن و فراموش کردن ..

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد