شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

بی اعصاب

در حال حاضر مجبورم هم تومحل کار قدیم باشم ، هم جدید، واقعن خسته کننده اس ، ولی محل کار قبلیم هنوزم نمیتونه نبودن منو درک کنه و همچنان توقع دارن ، همه کارارو من انجام بدم، و منم وقت کم میارم . 

اونی ام که دارم کارمو تحویلش میدم ،این حجم بالای کارو نمیتونه یهو تحویل بگیره ، اینه  که در حال حاضر پدرم در اومده


حالا تو این گرفتاریا یه ادم بیشعور زنگ زده به موبایل مدیر عاملو گفته احمدی یک ماهه جواب منو نداده ، این در حالی که طرف شماره موبایل منم داره و به موبایلمم زنگ زده بودو باهام حرف زده بود ، فک کردن با رفتن پبش مدیر عامل میتونن زیر آب منو بزنن  ،مدیر عاملمونم سرم دادو بیداد را انداخت منم همون جا حال هم اون و هم مدیر پروژه اشو گرفتم،مدیر عامون از تعجب دهنش وا مونده بود، آخه من معمولن نه اعتراض میکنم نه جواب میدم، ولی اینبار کوتا نیومدم. در حال حاضر خود مدیر عاملمونم نمیتونه به من حرفی بزنه چون هم کارمو درس انجام میدم ، هم این که حق و نا حق سرم میشه. اعتمادی که به من دارن و به این آسونیا نمیتونن به کس دیگه پیدا کنن.برای همینم نمیخوان رفتنمو قبول کنن.

خلاصه که آخر اون دعوا حرف من حق شد و طرف ضایع شد 


از اون طرفم یکی اومد برای این که زیر آب یکی دیگه رو بزنه به دروغ یه سری چرت و پرت گفت ، منم برای این که حق کسی ضایع نشه، مجبور شدم توهمون جم به طرف بگم داره دروغ میگه و یه بحثم  اونور پیش اومد 


خسته ام

چرا ادما به حق خودشون قانع نیستن ؟چرا میخوان با آجر کردن نون یکی دیگه نون بخورن ؟


قبلنا تو این مسائل صبور تر بودم :(

نظرات 9 + ارسال نظر
بیگانه یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:25 ب.ظ

سلام. عجبی یادی از ما کردی. آدرسم اینه:
http:fb.com/ashkanhaa

امین یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:39 ب.ظ http://over.blogsky.com

باور کردنی نیست که بازم نوشتی
خوشحالم دوباره داری مینویسی
توی لینک وبلاگت هستم با اسم یواشکی
البته ادرس اونجا رو عوض کردم
چتد تا وبلاگ بعدی رو هم عوض کردم
نمیدونم چرا همش ادرس عوض میکنم
اصلا نمیدونم من کی میخوام اینقده حساس نباشم روی این چیزها ...نمیدونم کی میخوام ادم بشم
نمیدونم

امین یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 09:42 ب.ظ http://over.blogsky.com

زیر آب زن و زیر آب زنی همه جا هست
خودمم موندم با این طور ادمها چکار کنم

قیچی یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:01 ب.ظ

مسائل حل میشه ایشالا
اعصابت میاد سرجاش.

قیچی یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:02 ب.ظ

ضمنن اونجا که گفتی خسته ام، باید بگم تمام نوع بشر خسته اند.
البته تقصیر خودمونه
خود کرده را تدبیر نیست.

طراوت یکشنبه 10 دی‌ماه سال 1391 ساعت 11:50 ب.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com

ندا جان طبیعیه متاسفانه
نمیدونم تقصیر کیه این توع تربیت مردم کشور؛ ولی هر چی هست همه این مدلی ان

امین دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:00 ق.ظ http://over.blogsky.com

دارم ...دارم
آخه تازه چند روز پیش فیلم سینمایی رستگاری از شائوشنگ رو بعد از سالها دیدم زودی رفتم یه وبلاگ با همین ادرس ساختم میخواستم با این ادرس کوچ کنم که

belladona دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 10:13 ق.ظ

خوب کردی حرف زدی و حالشونو گرفتی

Haamed دوشنبه 11 دی‌ماه سال 1391 ساعت 06:17 ب.ظ http://www.kermashan.blog.ir

مردم این زمونه همشون همینطور شدن. دیگران رو زیر پا له میکنن تا خودشون برن بالا.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد