شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

من گم شدم !

دارم زیادی مرد میشم، پوست دستام زمخت شده، عادت به کفش پاشنه بلند ندارم ، موهامو سفت میبندم پشت سرم و اغلب اوغات از ارایش فراری ام . 

مردونه را میرم ، مردونه حرف میزنم ، شوخی ام مردونه شده ، حتی مردونه قول میدم. 

میون این همه مردونگی ، یه دل دارم که مثل قلب قناری ضعیف و لرزونِ ، که از صدای فریادهای بلند و خشنم میلرزه. یه قلبِ لرزونه که وقتی من تخص و پر رو وا میستم و ادای مرد بودن و در میارم و سعی میکنم جلو مردای همکارم کم نیارم تند تند میزنه و به یادم میاره که صبر کن ! میگه یادت نره من ضعیف تر از اونم که بتونم پای اداهای تو واستم ، بهم میگه داری به خودت آسیب میزنی و من باز بی توجه به اون مردونه میخندم و سعی میکنم کم نیارم . 

اره این روزا قلبم درد میکنه، نمیدونم ، شاید میخواد مجبورم کنه که به هشداراش توجه کنه، شاید میخواد یادم بیاره من ارزوم زن بودن بوده ، نمیدونم ولی این روزا از مرد بودن خسته ام ، اما زیادی مرد شدم :(

 


نظرات 5 + ارسال نظر
قیچی سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:13 ب.ظ

ندا چطوری خووبی؟
عیدت مبارکا باشه خانووم خانووما
....
یعنی ببخشید آقا آقاها

عزیزمی :-*
عید توام مبارک :)

یامور سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:23 ب.ظ

شب بخیردوست مهربان
خسته نباشی از تلاش روزانه ت از مردانه بودن امروزت از حس های قشسنگ تان از...... بله خسته نباشی از چیزهائی که میخواهی باور نکنی ولی مجبور به باور کردنشان هستی !خوب زندگی دراین مملکت همین است همیشه برای اینکه آنچه که هستی نباشی ( نباید باشی ) باید ها را باید ب÷ذیری.
ولی دوست خوبم زندگی کردن هم یک هنر است واینکه این زندگی زمان و عمرش محدود است باورها و ناباورها زیاد دارد باید واقعیت ها را ÷ذیرفت باید....
خیلی مواظب خودت باش
روزگارتان شاد

ممنونم

طراوت سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:55 ب.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com

=))
سیبیلت کوجاس ندا؟
نبینم بی سیبیل باشی داااااش

بیشتر از این حرفا سیبیل دار م :)))

belladona جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:29 ب.ظ

الهی قربونت برم ندا جونم عزیزم خیلی قشنگ نوشتی.ندا جونم خفن درکت می کنم و آرزو می کنم که خیلی زودتر از اونکه فکرشو کنی خدا دل کوچولو و نازت رو شاد شاد شاد کنه


فدای تو بشم من :-*

یامور جمعه 23 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 03:50 ب.ظ

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد