شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

زندگی را نفس میکشم !

غمگین تر از هر روز

به دنبال روزنه ای برا نفس

به دیوار چنگ میزنم ! 

خسته از بی قراری ها ، 

تو میرسی و من 

با تو 

نفس میکشم 

زندگی را ! 


نظرات 7 + ارسال نظر
Haamed یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:28 ب.ظ http://www.spring.blog.ir

و این نوع نفس کشیدن خیلی عاشقانست. اینکه کسی هم نفست باشه.

اوهوم :)

قیچی یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:38 ب.ظ

ندا جان تولدت مبارک عزیز
خوشحالم که دوستی مثل تو دارم. بین همه دوستای وبلاگی می تونم بگم تو از همه صاف تری . اونم با فاصله ی زیاد.
گاهی شده من یا بچه های دیگه سر نمی زنیم ولی تو یادمون می کنی. به صداقتت و صاف بودنت غبطه می خورم و امیدوارم این موهبت الهی همواره در وجودت حفظ بشه.
الان یاد اوون روزای اول آشنایی افتادم که اونموقع یه جورایی شنگول تر بوودی اما الان پخته تر شدی. یادمه اونموقع خر بازی در میاوردی که می خوام فقط تا سی سالگی زندگی کنم اما الان می دونم که حسابی برنامه های مفصل داری برای ادامه حیات. اصلن تو خیلی بچه ای ها. فک کن متولد 67 ... تو خجالت نمی کشی جوجه با این سنت این همه سابقه وبلاگ نویسی داری؟
من از روی کامنت ها اخیرت احساس میکنم سال جدید رو با یه انرژی خووب شروع کردی. امیدوارم همیشه سرحال و سالم باشی دوست گلم و ما هم از کنار تو بودن همینجوری لذت وافر ببریم.

مرسی حسین جونم :-*
همیشه لطف و حمایتت و داشتم و ممنونت بودم

زندگی ادمو مجبور میکنه بزرگ شه ولی من هنوز همون خریم که بودم :)))

دارم سعی میکنمم ندای قبل شم ، دوس دارم همون ندا باشم ، دلم براش تنگ شده

از روزی ام که همه سعی امو میکنم بهونه دست غصه هام ندم ، حالم بهتره :)
مرسی که حواست بهم هست :-*

قیچی یکشنبه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:39 ب.ظ

تولدت فرداست می دونم اما چون من ماموریتم گفتم تبریکمو حواله کنم. البته بدم نمیاد ماچ هم حواله کنم حالا بذا فک کنم ببینم اسلام به خطر نمی افته...

عزیزمی، همین که یادم بودی یه دنیا ممنونم
این بوس رو من واقعیشو ازت میگیرم :))
اسلامم به خطر نمیافته قول میدم :))

طراوت دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:32 ق.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com

ندا توفلدت مبارک عزیییییزم
ببین اردیبهشتی بودنت که مشوده؛ فقط روزش مونده که اونم دست حسین درد نکنه لو داد

ایشالله که سال های سال شاد شاد شاد زندگی کنی دختر خوب.

عزیزمی خانمی :-*
مرسی ، شما باشید من هیچ غمی ندارم :-*

طراوت دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 10:33 ق.ظ http://nabeghehaye89.blogsky.com

راستی این پست رو هم خیلی دوست دارم
پر عشقه.

اون تیکه ی خر بازی هم که حرف نداشت. همینطور جواب تو


عاشقتم خانمی :-*

فاطمه دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 11:35 ق.ظ

ای بابا من فک کردم تولدت اون موقع س که ما اونوراییم.

تولدت مبارک .ایشالا همیشه سلامت باشی و دلت خووش.

حالا عب نداره اونجا هم بهت تبریک میگم البته با اجرای مراسمی خااااص

فاطمه جونی شوما باس ماچ و رد کنی بیاد :دی
مرسی عزیزم :-*

آری دوشنبه 2 اردیبهشت‌ماه سال 1392 ساعت 03:17 ب.ظ http://ary-f.blogfa.com

باید برای خودت نفس بکشی گاهی دیگری میتونه نفس گیر بشه عکس خیلی زیباست


مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد