شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

شاعرانه های یک لر اردیبهشتی

گم کرده ام دستانت را در کوچه های اردیبهشت...

برای دختری که بعد از تو تنها ماند!


تنهایی بعد از تو چیزی نیست که با دیگری پر شود ، 
دنیا کوچکتر از ان است که تا ابد دلتن گ بمانم ،
میدانم روزی ، این جا ی خالی را بودنت پر میکند، 
حتی اگر آن روز من نباشم .

نظرات 2 + ارسال نظر
امین چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 12:10 ب.ظ http://over.blogsky.com

اینو توی پیج فیس بوکت هم نوشتی درسته یا نه
همین 30 ثانیه پیش یه همچین چیزی توی پیجت دیدم و لایک کردم
چرا منو از فیس بوکت حذف کردی آخه چرا ؟؟واسه ی چی
عیبی نداره منو دوباره ادد کن

خو میخواستم دوباره اد کنم که دیلیت نمیکردم :))

امین چهارشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 04:40 ب.ظ http://over.blogsky.com

ناراحتم کردی
دلمو شکستی
چطو روت میشه آخه توی چشمام ذل بزنی و این حرفو بزنی
اگه میخواستم ادت کنم دیلیتت نمیکردم
چقدر سنگدلی و البته بی رحمی
ادد نکن من در خواست دوستی میدم شما فقط قبول کن
باشه ؟؟!!

نع :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد